Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda Civic Type R

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Eigenaar kan de lengte goed inschatten blijkbaar, of beetje hulp gekregen.
    Zat het ook te denken. Staat wel extreem dicht. Dacht eerst dat die ertegen stond, ne vinger kon er in ieder geval ni meer tussen.

Comment

• Een nieuwe generatie Honda Civic Type-R staat te trappelen om zijn banden te laten roken. Van de huidige generatie rollen nog 100 exemplaren van de band.

Honda's fabriek in het Engelse Swindon maakt zich op voor de komst van de nieuwe Civic. Ook de Type-R van de huidige generatie moet spoedig plaatsmaken voor een volledig nieuwe incarnatie van die spierbundel, een auto die in conceptuele vorm al is getoond. Nog 100 exemplaren rollen van de band, stuk voor stuk Black Editions.

De Civic Type-R Black Edition is te herkennen aan zijn zwarte interieur met rode stiksels. Vanbuiten onderscheidt de Black Edition zich van de reguliere Type-R met de rode zijstukken op de achterspoiler.

De huidige Type-R verscheen na een ellenlange teasercampagne in 2015 ten tonele. De voorwielaandrijver kwam goed bewapend op het strijdveld: in het vooronder houdt zich een 310 pk sterke 2,0-liter turbomotor schuil.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik ben er éérlijk gezegd nog geen enkel tegen gekomen op de baan .

Comment

• Ik toch al een een stuk of 10, 9 witte en 1 rode.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Ik ben er éérlijk gezegd nog geen enkel tegen gekomen op de baan .
            Ik ook heel weinig, misschien 1 of 2.
            Van het model ervoor zie je de Type R toch veel meer rijden.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
            X