Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Vandaag ook een witte tegengekomen.
    Viel inderdaad meteen op.
    Deze week ook gezien in Gent. Tamelijk jonge gast. Logisch zeker?
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Deze week ook gezien in Gent. Tamelijk jonge gast. Logisch zeker?
      Klopt.........met een petje op.
      Ook nog 3 Maserati's, Golf 7Gti, Clio RS (Sirius geel) Octavia Break RS (vuilbak grijs) en een Focus Rs.
      Allemaal op de Port Arthurlaan komende van Meulestede brug.
      Misschien een meeting in de buurt?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vandaag een zwarte gezien in Gent Dok Zuid,met rode accenten. Klapke gedaan aan de lichten. Vriendelijke gast, met 2 grote dobbelstenen aan de spiegel . Heeft een keer of 3 zijn kot opengezet na onze babbel. Komt toch nog een behoorlijk geluidje uit!
        Last edited by order66; 07/06/2016, 16:25.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Vandaag een zwarte gezien in Gent Dok Zuid,met rode accenten. Klapke gedaan aan de lichten. Vriendelijke gast, met 2 grote dobbelstenen aan de spiegel . Heeft een keer of 3 zijn kot opengezet na onze babbel. Komt toch nog een behoorlijk geluidje uit!
          Heb die 3-4 weken geleden gezien aan de Decatlon, veel turbo gefluit

Comment

• Soms denk ik er aan om mijn scirocco R weg te doen voor een type r.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
              Was da nu !! Leetijd pfff, ge zijt zo jong als ge u voelt. Al de rest is zever imo.
              Als ge die tof vind KOPEN !!!
              Ik zou deze ook veel liever hebben dan de andere hot hatches.
              Heeft iets speciaals dit machientje...
              Ik geef u groot gelijk

Comment

• Nieuwe records:
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• blijf het een hondslelijk en smakeloos hok vinden, zowel irl als op foto
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Wacht nog een jaartje en er komt een nieuwe gen. type R ...

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                    Soms denk ik er aan om mijn scirocco R weg te doen voor een type r.....

Comment

• nieuw wil niet altijd zeggen beter....zie clio RS
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                        blijf het een hondslelijk en smakeloos hok vinden, zowel irl als op foto
                        +1 Niks mooi aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                          nieuw wil niet altijd zeggen beter....zie clio RS
                          Die is wel beter: sneller, zuiniger, meer plaats enz. Die is enkel niet leuker

Comment

• Ook raar die type r heeft geen multilink achteraan gewoon een starre as

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                              Ook raar die type r heeft geen multilink achteraan gewoon een starre as
                              Heeft de Megane RS ook....

Comment

• Pff, budget cars hé.

GRAPJE
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                  Heeft de Megane RS ook....
                                  Lijkt me meer en meer op een japanse megane RS dan

Comment

• Gisteren tijdens mijn herstelrit op de fiets bijna van mijne sokkel gevallen. Kwam uit een zijstraat de hoofdweg op en zie daar, een geparkeerde blauwe type-R.
                                    Wat is dat een prachtige auto 'in the flesh' , natuurlijk gestopt en genoten. Prachtig dat blauw.

Vandaag kom ik van St-Truiden richting Herk in mijn M135i en raar maar waar, diezelfde R kruist mij. Wat doet een autozot dan ?
                                    Rechtsomkeer en er achteraan. Na een paar km achter mekaar stopt die man op zijn bestemming en hebben we een fijn 'kletske' gedaan.

2 ietwat oudere 'autofreaks', ik 51 en hij 63.

Als ik mijn 'saaie' M135i ernaast zag staan had ik precies toch wel wat spijt. Pas op, ben super content van mijn bakske. Maar die R is toch echt te gek.
                                    Heb er mogen in zitten en die stoelen, subliem.

Man is ook een hobbyfotograaf en heeft me zijn website gegeven , hier een link met een foto:

Note:  This blog post outlines upcoming changes to Google Currents for Workspace users. For information on the previous deprecation of Googl...

Comment

• Die ben ik precies ook al eens tegen gekomen.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Honda Civic Type R

Gisteren zien staan, het mooist in het blauw. Mijn vriendin zot aant komen natuurlijk. Ze zou graag zo ene hebben.
                                        Last edited by ; 22/08/2016, 09:34.

Comment

• Eigenaar kan de lengte goed inschatten blijkbaar, of beetje hulp gekregen.
                                          Z4 M40i

Comment

Working...
                                          X