Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zie dat staan, hoe dik is die wel niet Vind hem echt super maar dan ook super vet. Heeft een zieke uitstraling, ok het is niet moeders mooiste maar die uitstraling
Maar als dit de nieuwe Megane word laat ik de Honda toch staan hoor :
Damn die ziet er dik uit. Als die zo ongeveer op de markt komt zet ik hem mee op het lijstje. De vraag is wanneer komt de nieuwe megane eigenlijk? 2016 of dit jaar nog ( gewone trim niet de rs)
Beetje verdrietig
Wagen was me de laatste dagen aan het betoveren, had al heel wat foto's van het salon verzameld en mijn goesting werd er alleen maar groter door.
Dus nu dan maar naar de locale Honda dealer gebeld om mijn interesse te uiten in de aankoop van zo een machtige type R.
Leverbaar vanaf oktober, komt me goed uit want dan zou ik hem voor voorjaar 2016 nemen. Op het laatst van het gesprek blijkt echter dat ze de type R als 4 zitter hebben gehomologeerd.
Dus geen 3 zitplaasten op achterbank. Bummer !! Elke Civic is een 5 zitter behalve dus de R , straf ...
Oudere papa's van de eerste hot hatch generatie met 3 jonge kinderen zijn duidelijk niet de doelgroep
Klopt, heb heel mijn leven anders gedaan dan de rest, kids the same!
Tuurlijk heb ik hier nog tig auto's staan maar dat doet er niet toe.
Ik wil, al zal het misschien zelden gebeuren, met heel het gezin 'een toerke' kunnen doen met zo een hot hatch !
Om naast de 997 turbo nog een 2de 4 zitter in de garage te parkeren zie ik niet zitten.
Klopt, heb heel mijn leven anders gedaan dan de rest, kids the same!
Tuurlijk heb ik hier nog tig auto's staan maar dat doet er niet toe.
Ik wil, al zal het misschien zelden gebeuren, met heel het gezin 'een toerke' kunnen doen met zo een hot hatch !
Om naast de 997 turbo nog een 2de 4 zitter in de garage te parkeren zie ik niet zitten.
Mocht er een duivelse spoilerkit uitgebracht worden, zou ik hem wel in overweging nemen om te kopen
Bij mij net omgekeerd, moest hij wat "softer" zijn zonder de originele spoilers zelf zou ik er aan beginnen denken. Heb lang uitgekeken laar deze wagen maar vind dat de koffer hem lelijk maakt. Voorkant is wel in orde. Vond de vorige generatie ook veel meer karakter hebben trouwens. Zag er beter uit en de motor lag me meer. Occassie zijn die dingen niet te vinden, zo nu en dan eentje in Wallonie...
Comment