Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nog wat info
    - 170gr co2
    - eerste leveringen in oktober
    - led koplampen
    - 50 liter tank
    - 1380kg
    2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
    2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Nog wat extra info:
      - 170gr co2
      - eerste leveringen vanaf oktober
      - led koplampen
      - 50 liter tank
      - ong 1380 kg
      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
        Zie dat staan, hoe dik is die wel niet Vind hem echt super maar dan ook super vet. Heeft een zieke uitstraling, ok het is niet moeders mooiste maar die uitstraling
        en wat vind je van de wagen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Maar als dit de nieuwe Megane word laat ik de Honda toch staan hoor :

Damn die ziet er dik uit. Als die zo ongeveer op de markt komt zet ik hem mee op het lijstje. De vraag is wanneer komt de nieuwe megane eigenlijk? 2016 of dit jaar nog ( gewone trim niet de rs)

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              en wat vind je van de wagen ?
              In zijn geheel kan ik hem wel smaken.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

50L tank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  50L tank.
                  Is idd weinig.

Comment

Welke hothatch heeft dan zoveel meer? Mijn Clio rs en cupra krijg ik ochere 40-45l in in reserve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                      Welke hothatch heeft dan zoveel meer? Mijn Clio rs en cupra krijg ik ochere 40-45l in in reserve
                      Ook waar + je mag niet vergeten dat dit het gewicht ten goede komt.

Comment

Heb ook maar 50l in de wrx, goed voor 450km
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Wie doet beter,ik heb 40 litr. in mijn Lotus ....Na 200km brand mijn lampeke al....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Wie doet beter,ik heb 40 litr. in mijn Lotus ....Na 200km brand mijn lampeke al....
                            Ikke als ik moeite doe. Hehe.

13 jaar oude 3.0 V6 techniek zuipt als ge da wilt maar kan ook redelijk zuinig zijn, ...... als ge da wilt.

Comment

Beetje verdrietig
                              Wagen was me de laatste dagen aan het betoveren, had al heel wat foto's van het salon verzameld en mijn goesting werd er alleen maar groter door.
                              Dus nu dan maar naar de locale Honda dealer gebeld om mijn interesse te uiten in de aankoop van zo een machtige type R.

Leverbaar vanaf oktober, komt me goed uit want dan zou ik hem voor voorjaar 2016 nemen. Op het laatst van het gesprek blijkt echter dat ze de type R als 4 zitter hebben gehomologeerd.
                              Dus geen 3 zitplaasten op achterbank. Bummer !! Elke Civic is een 5 zitter behalve dus de R , straf ...
                              Oudere papa's van de eerste hot hatch generatie met 3 jonge kinderen zijn duidelijk niet de doelgroep

Comment

Vijftigers met nog 3 jonge kinderen ga je nu ook wel niet veel vinden denk ik

Is er geen tweede wagen (soccer mum SUV of break)?
                                2.0 JTDm

Comment

Klopt, heb heel mijn leven anders gedaan dan de rest, kids the same!

Tuurlijk heb ik hier nog tig auto's staan maar dat doet er niet toe.
                                  Ik wil, al zal het misschien zelden gebeuren, met heel het gezin 'een toerke' kunnen doen met zo een hot hatch !
                                  Om naast de 997 turbo nog een 2de 4 zitter in de garage te parkeren zie ik niet zitten.

Comment

Het is een vrij grote koffer....uw vrouw past daar wel in zeker? :p

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                    Klopt, heb heel mijn leven anders gedaan dan de rest, kids the same!

Tuurlijk heb ik hier nog tig auto's staan maar dat doet er niet toe.
                                    Ik wil, al zal het misschien zelden gebeuren, met heel het gezin 'een toerke' kunnen doen met zo een hot hatch !
                                    Om naast de 997 turbo nog een 2de 4 zitter in de garage te parkeren zie ik niet zitten.

Comment

Mocht er een duivelse spoilerkit uitgebracht worden, zou ik hem wel in overweging nemen om te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
                                        Mocht er een duivelse spoilerkit uitgebracht worden, zou ik hem wel in overweging nemen om te kopen
                                        Bij mij net omgekeerd, moest hij wat "softer" zijn zonder de originele spoilers zelf zou ik er aan beginnen denken. Heb lang uitgekeken laar deze wagen maar vind dat de koffer hem lelijk maakt. Voorkant is wel in orde. Vond de vorige generatie ook veel meer karakter hebben trouwens. Zag er beter uit en de motor lag me meer. Occassie zijn die dingen niet te vinden, zo nu en dan eentje in Wallonie...

Comment

Een paar deuren minder misstaat hem ook niet.

Comment

Working...
                                          X