Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Teveel een Johnnybak-uiterlijk naar mijn mening, maar technische specs zijn wel indrukwekkend.
          Met die prijs zal het vooral een concurrent voor de Leon Cupra worden.

Wie het iets discreter, sneller en veiliger wil en een hoger budget heeft gaat toch nog altijd voor de Audi S3 of de Golf R kiezen of de M135 voor de dorpsdrifter
          2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Teveel een Johnnybak-uiterlijk naar mijn mening, maar technische specs zijn wel indrukwekkend.
            Met die prijs zal het vooral een concurrent voor de Leon Cupra worden.

Wie het iets discreter, sneller en veiliger wil en een hoger budget heeft gaat toch nog altijd voor de Audi S3 of de Golf R kiezen of de M135 voor de dorpsdrifter
            tja, heeft te maken met function-before-form zeggen ze ... ik zie mij er op mijn leeftijd ook minder in zitten, alhoewel ik wel zou willen, dan is een S3/R inderdaad veel discreter .... maar ik vind Honda beter
            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Ik vind'em wel iets hebben,alleen de bandjes lijken me wat te smal....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                tja, heeft te maken met function-before-form zeggen ze ... ik zie mij er op mijn leeftijd ook minder in zitten, alhoewel ik wel zou willen, dan is een S3/R inderdaad veel discreter .... maar ik vind Honda beter
                Was da nu !! Leetijd pfff, ge zijt zo jong als ge u voelt. Al de rest is zever imo.
                Als ge die tof vind KOPEN !!!
                Ik zou deze ook veel liever hebben dan de andere hot hatches.
                Heeft iets speciaals dit machientje...

Comment

Comment

Comment

34k ? das concurrent voor Meg RS

Bij renault zijn ze wel al bezig aan de nieuwe megane natuurlijk... eerste meg RS komt uit 2009.. das intussen al 6j oud ik gok op een volledig nieuwe in 2016-2017 die zal er ook weer patat op zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                        34k ? das concurrent voor Meg RS

Bij renault zijn ze wel al bezig aan de nieuwe megane natuurlijk... eerste meg RS komt uit 2009.. das intussen al 6j oud ik gok op een volledig nieuwe in 2016-2017 die zal er ook weer patat op zijn

Denk jij dat?
                        Ik denk dat niet, gezien de evolutie met de huidige Clio RS... dat belooft niet veel goeds...
                        (zullen er een soort Golf 'gti' van maken gok ik)

Die Civic achterkant, ahzo druk; krijgt ge wijt koppijn van :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Zie dat staan, hoe dik is die wel niet Vind hem echt super maar dan ook super vet. Heeft een zieke uitstraling, ok het is niet moeders mooiste maar die uitstraling
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                            Was da nu !! Leetijd pfff, ge zijt zo jong als ge u voelt. Al de rest is zever imo.
                            Als ge die tof vind KOPEN !!!
                            Ik zou deze ook veel liever hebben dan de andere hot hatches.
                            Heeft iets speciaals dit machientje...

merci voor de steun
                            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Ik ben fan en binnen een paar jaar wil ik er ene naast mijn cupra

Comment

Die 34k zal wel niet zijn zoals die daar op de foto staat...
                                2.0 JTDm

Comment

Maar als dit de nieuwe Megane word laat ik de Honda toch staan hoor :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                    Die 34k zal wel niet zijn zoals die daar op de foto staat...
                                    UITRUSTINGSNIVEAU TYPE R OF TYPE R GT

TYPE R TOV CIVIC 5D
                                    specifieke kenmerken
                                    - Type R 19” Sport lichtmetalen velgen
                                    - 18 “ geventileerde remschuven vooraan
                                    - 16” remschijven achteraan
                                    - Honingraatmotief voor de gril (Type IR design)
                                    - Speciale ≪Type IR≫ sportzetels, in rood/zwart kleurenschema
                                    - Aluminium knop versnellingspook
                                    - IR modus
                                    - Rode verlichting dashboardinstrumenten
                                    - Onderspoiler, zijspiegels en voorste deurhandgrepen in het zwart
                                    - Achterspoiler in carrosseriekleur
                                    - Type IR embleem vooraan en achteraan

TYPE R GT TOV TYPE R
                                    - Frontaal botsingwaarschuwingssy~te~rn (FCW)
                                    - Herkenning van verkeersborden (TSR)
                                    - Rijstrookassjsten~ (LDW)
                                    - Dode hoek waarschuwingssysteem (BSI) mci. Uitparkeerassistentie (CTM)
                                    - Automatische dubbele zone airco
                                    - Regensensor
                                    - Lichtsensor
                                    - Zeifdimmende achteruitkijkspiegel
                                    - Parkeersensoren (4 vooraan en 4 achteraan)
                                    Elektrisch bediende zijruiten achteraan met neer- en opwaartsautomaat
                                    - Afstandsbediening zijruiten
                                    - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
                                    - Elektrisch inklapbare buitenspiegels met afstandbediening
                                    - Verborgen bagageruimte
                                    - Sfeerverlichting
                                    - Rode verlichting voetruimte vooraan
                                    - Honda Connect Navigatie
                                    - 8 luidsprekers (High Power Audio, 320W)
                                    - Automatische regeling lichtsterkte koplampen

36500 BTW INCL is de catalogusprijs voor de Type R GT.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                      Maar als dit de nieuwe Megane word laat ik de Honda toch staan hoor :

Ziet er inderdaad een pak beter uit dan die circus Honda. Maar Honda vertrouw ik meer beter qua betrouwbaarheid dan Renault.

Comment

Renault is niet meer wat t was zoals 10 jaar geleden, qua betrouwbaarheid zitten ze wel goed denk ik, zeker de RS modellen.
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Renault is niet meer wat t was zoals 10 jaar geleden, qua betrouwbaarheid zitten ze wel goed denk ik, zeker de RS modellen.
                                          Plus het grote voordeel is dat je 3 jaar extra garantie kan bijkopen voor 800 euro en dan slaap je 5 jaar op beide oren

Comment

Working...
                                          X