Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En 'ie rijdt ook héél erg lekker !

Comment

• ligt da nu aan mij maar ik vind de achterkant langs opzij op mekaar trekken..vooral dan met de alfa 147 5deurs maar daar vond ik niet direct een foto van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sammie
        ligt da nu aan mij maar ik vind de achterkant langs opzij op mekaar trekken..vooral dan met de alfa 147 5deurs maar daar vond ik niet direct een foto van

bwoa.

Comment

• ik zag vandaag voor het eerst de 1 in het wild in de kleur zoals hierboven.
          het betrof een 120d en zover ik kon zien met navigatie.

eerste indruk: zeer mooi! goed geproportioneerd, erg stoer en dik op de wielen. ook de plooien en lijnen in de koets vond ik erg geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sammie
            ligt da nu aan mij maar ik vind de achterkant langs opzij op mekaar trekken..vooral dan met de alfa 147 5deurs maar daar vond ik niet direct een foto van

Als ik goe zat zou zijn, dan zou ik misschien wel denken dat die op elkaar trekken ja. OK, ze hebben alletwee een achterwiel, achterlichten, een bumper, zelfs een schuin afhellend dak... ja hoor ze trekken op elkaar
            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
              Oorspronkelijk geplaatst door sammie

Als ik goe zat zou zijn, dan zou ik misschien wel denken dat die op elkaar trekken ja. OK, ze hebben alletwee een achterwiel, achterlichten, een bumper, zelfs een schuin afhellend dak... ja hoor ze trekken op elkaar
              Je zou eerder kunnen zeggen dat Alfa de Hofmeisterkink van BMW gestolen heeft..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

• Heb toenjuist m'n eerste 1(nd) () gezien in het wild. Ik heb 'm niet geschoten, maar wel eens goed geobserveerd.

Aan de buitenkant zag dit model er dus wel absoluut lekker uit. Mooie velgjes, zwart metallic (kosmosschwarz ofzo?) en ie was absoluut knap.

Wat me wel opviel is dat ik het nog niet eens doorhad, dat het een 1 was. Zeker in het zwart is het meer een grijze eend in de bijt want door zijn vormen valt ie dus echt niet op.

Maar zeer geslaagd... Al heb ik de binnenkant niet kunnen bekijken want ik zat in de auto..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                  120D---163pk op de achterwielen
                  Lekker é!
                  hmmm... ik gaan toch eens zo'n ééntje meevragen. Klinkt allemaal goed.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                Nice pic !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                                  Oorspronkelijk geplaatst door sammie

Je zou eerder kunnen zeggen dat Alfa de Hofmeisterkink van BMW gestolen heeft..
                                  bedankt voor je sarcasme

Comment

• Klein vraagje. Zit er op elk model DSC. En op welke manier kan je dat afzetten (1 keer drukken, blijven drukken) en in welke mate staat dat dan echt af?

Comment

• Het is gewoon een Opel Astra (4-deurs) met het BMW-logo erop.. Ik vind hem helemaal niet mooi.. BMW is sowieso niet mijn favoriete merk.

Zie de gelijkenis:

BMW 1-serie:

Opel Astra (4-deurs):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaartenF
                                        Zie de gelijkenis
                                        Een auto heeft altíjd 4 wielen. (we gaan nu géén auto's zoeken met 3 wielen )

Zo kan je wel met elke auto die vergelijkenis maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaartenF
                                          Het is gewoon een Opel Astra (4-deurs) met het BMW-logo erop.. Ik vind hem helemaal niet mooi.. BMW is sowieso niet mijn favoriete merk.

Zie de gelijkenis:

BMW 1-serie:

Opel Astra (4-deurs):
                                          ik zie geen gelijkenis

Comment

Working...
                                          X