Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ligt da nu aan mij maar ik vind de achterkant langs opzij op mekaar trekken..vooral dan met de alfa 147 5deurs maar daar vond ik niet direct een foto van
ligt da nu aan mij maar ik vind de achterkant langs opzij op mekaar trekken..vooral dan met de alfa 147 5deurs maar daar vond ik niet direct een foto van
Als ik goe zat zou zijn, dan zou ik misschien wel denken dat die op elkaar trekken ja. OK, ze hebben alletwee een achterwiel, achterlichten, een bumper, zelfs een schuin afhellend dak... ja hoor ze trekken op elkaar
Als ik goe zat zou zijn, dan zou ik misschien wel denken dat die op elkaar trekken ja. OK, ze hebben alletwee een achterwiel, achterlichten, een bumper, zelfs een schuin afhellend dak... ja hoor ze trekken op elkaar
Je zou eerder kunnen zeggen dat Alfa de Hofmeisterkink van BMW gestolen heeft..
Heb toenjuist m'n eerste 1(nd) () gezien in het wild. Ik heb 'm niet geschoten, maar wel eens goed geobserveerd.
Aan de buitenkant zag dit model er dus wel absoluut lekker uit. Mooie velgjes, zwart metallic (kosmosschwarz ofzo?) en ie was absoluut knap.
Wat me wel opviel is dat ik het nog niet eens doorhad, dat het een 1 was. Zeker in het zwart is het meer een grijze eend in de bijt want door zijn vormen valt ie dus echt niet op.
Maar zeer geslaagd... Al heb ik de binnenkant niet kunnen bekijken want ik zat in de auto..
Je zou eerder kunnen zeggen dat Alfa de Hofmeisterkink van BMW gestolen heeft..
Klein vraagje. Zit er op elk model DSC. En op welke manier kan je dat afzetten (1 keer drukken, blijven drukken) en in welke mate staat dat dan echt af?
Comment