Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan leg ik wel 225/40R18 rondom. Die maat vooraan, 205/45R18, is een zeer zeldzame maat. Enkel Goodyear NCT5 (da's geen sportband trouwens, dus 'k vrees 't ergste) en de ouwe Dunlop SP Sport Maxx. Mjah, die laatste zou anders ook niet mis zijn, eigenlijk...
Ik ben even niet mee met het 225 rondom te leggen, hoe ga je dat doen op je standaard velgen?
Welke velgen komen eronder? Is dat nu 16" die erop ligt? En krijg je die ook mee als wintervelg of niet? Welk interieur?
Ja die velgen die er nu onderstaan zijn 16" styling 222 en daar komen winterbanden onder zodat ik die kan gebruiken als ik ga skieën. De zomerwielen zijn de 18" styling 181.
Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
De standaard diffusor van een een'tje zonder M pack vind je dus eigenlijk mooier? Ik ook wel. Toch vreemd dat er altijd wel iets is wat moet tegenvallen.
Mijne 120d zou ook al van de donderdag zijn toegekomen en zou iets voor van de week zijn. Ook nog wachten op de papieren.
Ik mocht hem al komen zien, maar wacht liever tot ik hem mag gaan afhalen.
De standaard diffusor van een een'tje zonder M pack vind je dus eigenlijk mooier? Ik ook wel. Toch vreemd dat er altijd wel iets is wat moet tegenvallen.
Ik vind het mooi en zou alles gewoon laten zoals het is .
Dat is mooi. OK, het is een basismodel, maar 136 pk is bijlange niet mis.
In feite zou ik wel eens het verschil willen voelen tss een 118d en een 120d, maar aangezien nog geen nieuwe wagen gepland heb (niet aangewezen ook, wegens vastgoed gekocht), ga ik nog niet direct naar de dealer stappen.
Bij deze reserveer ik een ritje op één van de volgende meetings. A.U.B.
Dat is mooi. OK, het is een basismodel, maar 136 pk is bijlange niet mis.
In feite zou ik wel eens het verschil willen voelen tss een 118d en een 120d, maar aangezien nog geen nieuwe wagen gepland heb (niet aangewezen ook, wegens vastgoed gekocht), ga ik nog niet direct naar de dealer stappen.
Bij deze reserveer ik een ritje op één van de volgende meetings. A.U.B.
Een bmw 118 rijdt zoals(+-) een 320, en een 120, dat is een bom!
Een bmw 118 rijdt zoals(+-) een 320, en een 120, dat is een bom!
Ik heb twee keer een E90 320d gereden, telkens met 163 pk. Is de 118d even snel als die wagen? Hell, ik wil de nieuwe 120d ook wel eens gereden hebben, maar als ik nu weer naar de dealer gaan stappen om een testrit aan te vragen, zonder effectief van wagen te veranderen, gaan ze daar toch niet zo blij mee zijn, denk ik. Ik heb in feite al bij drie dealers een wagen getest.
Best een beetje wachten tot op een meeting en met iemand meerijden, I guess.
Ik heb twee keer een E90 320d gereden, telkens met 163 pk. Is de 118d even snel als die wagen? Hell, ik wil de nieuwe 120d ook wel eens gereden hebben, maar als ik nu weer naar de dealer gaan stappen om een testrit aan te vragen, zonder effectief van wagen te veranderen, gaan ze daar toch niet zo blij mee zijn, denk ik. Ik heb in feite al bij drie dealers een wagen getest.
Best een beetje wachten tot op een meeting en met iemand meerijden, I guess.
Nee, dat scheelt 0,6s, maar je beleeft hetzelfde...
Een 120d heb ik nog niet gereden, maar slechter dan een 320d zal dat niet rijden. En de E90 320d gaat echt vooruit!
Nee, dat scheelt 0,6s, maar je beleeft hetzelfde...
Een 120d heb ik nog niet gereden, maar slechter dan een 320d zal dat niet rijden. En de E90 320d gaat echt vooruit!
Klopt, die gaat idd goed vooruit. Ik zou daar dankbaar gebruik van maken.
Van een maat van me, had ik wel al gehoord dat de prefacelift 120d ook sneller aanvoelt dan een 320d. OK, hij is ook een beetje sneller, maar mss is de wagen ook anders afgesteld?
Klopt, die gaat idd goed vooruit. Ik zou daar dankbaar gebruik van maken.
Van een maat van me, had ik wel al gehoord dat de prefacelift 120d ook sneller aanvoelt dan een 320d. OK, hij is ook een beetje sneller, maar mss is de wagen ook anders afgesteld?
Comment