Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    ik heb het niet op het interieur maar op het exterieur, de chromé raamomlijstingen die je enkel op de sprothatsj kan krijgen
    Idd, daar had ik het ook over.

Comment

• ik verkies de chromé accentjes op de sprothatsj hoor zeker op een donkere kleur, op een witte of zilvere zou ik schaduwlijn nemen

Comment

ik verkies de chromé accentjes op de sprothatsj hoor zeker op een donkere kleur, op een witte of zilvere zou ik schaduwlijn nemen
        Ik verkies ook de chromé lijst rond de ramen en daarom heb ik ze ook op mijn eend aangekruist. Het geeft hem net dat tikkeltje meer klasse.
        Senna, Driven To Perfection

Comment

OW MY GOD

Mijne wagen rijdt al sé

Ben toch blij van de kleurkeuze op de Sporthatch zo te zien

Comment

• Prachtig ! Zeker chrome niertjes en 130i-uitlaatje installeren .

Comment

• Ik wist het, ik wist het, ik wist het dat er meer foto's van waren

Comment

• Comment

• Bij mij op school rijdt er zo'n 5 deurs 120d rond, knap ding!

Comment

• Een 130i met M-Sportpakket...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Een 130i met M-Sportpakket...
                      Dikke vette ²that!
                      IK heb een nieuwe wallpaper .

Comment

• Kan er iemand daar is geen LSE-velgjes onder shoppen?

Comment

• Nee, want deze zijn mooier.
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                            Nee, want deze zijn mooier.
                            Joa hé, ik vind dat oek

Comment

• Nee, ik vind de LSE zijn eigen velgen moet hebben/houden en die niet onder een andere type geshopt moeten worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                er scheelt toch iets met de verhoudingen vanuit deze hoek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                  er scheelt toch iets met de verhoudingen vanuit deze hoek
                                  In mijn ogen in alle geval niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Nee, want deze zijn mooier.
                                    Nee ma gewoon omdat er nog zo weinig foto's zijn van de LSE , natuurlijk is het design van deze M-velg specifiek afgestemd op het design van de 1-Reeks, de velg van de LSE moet ook dienst doen op andere modellen, misschien vandaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Nee ma gewoon omdat er nog zo weinig foto's zijn van de LSE , natuurlijk is het design van deze M-velg specifiek afgestemd op het design van de 1-Reeks, de velg van de LSE moet ook dienst doen op andere modellen, misschien vandaar...
                                      De 1 Serie LSE is uitsluitend te verkrijgen in het Carbon zwart met deze LSE velgen!

Deze velgen zijn dan ook exclusief gebouwd voor de LSE versie. Het design van deze velg vond je ook terug in de berperkte oplage van de 3 Serie(320si/WTCC) versie.
                                      Last edited by ; 05/06/2007, 22:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Deze velgen zijn dan ook exclusief gebouwd voor de LSE versie. Het design van deze velg vond je ook terug in de berperkte oplage van de 3 Serie(320si/WTCC) versie.
                                        Ik zei het toch, niet alleen voor de 1-Reeks .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Prachtig ! Zeker chrome niertjes en 130i-uitlaatje installeren .
                                          Dat laatste gaat niet op 'n diesel.

Comment

Working...
                                          X