Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
Dit wordt ook een perfecte lease wagen, de 118d en 120d zijn hoogstwaarschijnlijk heel aangenaam om mee te rijden en zuinig.
Voor de meer bedeelde onder ons zijn er dan ook nog eens alle mogelijke snufjes zoals DVD-Navigatie, Keyless-Go, ...
En dan komt er waarschijnlijk ook nog die 6 in lijn
Geef toe. Dit is toch een héél aantrekkelijke wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnDe 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
Dit wordt ook een perfecte lease wagen, de 118d en 120d zijn hoogstwaarschijnlijk heel aangenaam om mee te rijden en zuinig.
Voor de meer bedeelde onder ons zijn er dan ook nog eens alle mogelijke snufjes zoals DVD-Navigatie, Keyless-Go, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnDe 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door WesOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door magnumOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahwaarom praat iedereen toch over een bmw crisis
het gaat juist super met bmw, veel verschillende modellen en goede verkoopscijfers?
Dit hebben ze vroeger nog eens moeten doen met de BMW 700 serie,dat wagentje haalde BMW toen ook uit slechte papieren
Laat mij raden => Blikhahaha, lees de feiten.
Comment
-
ik begin het mooier en mooier te vinden dat design
al zou ik hem toch eerst is int echt willen zien. ma met de 5 reeks had ik da ook; op foto vond ik het interieur niet mooi. ma met er is in te zitten opt salon ben ik van gedacht veranderd en vindt ik de 5 reeks prachtig
nog effe afwachten tot we die is zelf kunnen zien e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Oorspronkelijk geplaatst door lele
Van binnen is het echt af!!!
Int zwart gaat hij bangelijk zijn, zeker de 3d of de coupe
MMMM, doe er mij maar zo eentje
Best de optie lichtsensor pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SegaDe bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door SegaDe bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
*Bulderlach*1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTade zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).
Je komt in aanmerking voor uitvinder van 't jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door SegaDe bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door SegaDe bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door SegaDe bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
Comment
Comment