Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
    Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
    Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
    Oorspronkelijk geplaatst door Bouxie
    duurder!want dan zou hij goedkoper zijn dan een audi A3.Ik denk dat de basisprijs nog zal meevallen, maar van het moment dat je er een paar opties aan toevoegd het een erg duur prijske zal worden.
    Reken er maar op dat hij in dezelfde categorie geprijsd zal worden als een A3. De huidige Compact is ongeveer een 1000€ duurder dan een gelijkwaardige A3. En vermits de 1 toch een beetje goedkoper wordt dan de Compact... You do the thinking
    zo rond de 23.000 euro dus

    redelijk veel maar ja net als de A3 krijg je er waarschijnlijk wel een zeer degelijke wagen met een naam voor
    De A3 is ook een succes. Mensen zijn dus bereid om meer te betalen voor klasse en imago hatchback. En vermits de 1 toch een degelijke standaard uitrusting heeft, denk ik dat hij ook goed zal verkopen.
    volgens mij gaat de A3 net iets beter verkopen , weet eigenlijk niet waarom maar toch

    Comment


    • De 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
      Dit wordt ook een perfecte lease wagen, de 118d en 120d zijn hoogstwaarschijnlijk heel aangenaam om mee te rijden en zuinig.
      Voor de meer bedeelde onder ons zijn er dan ook nog eens alle mogelijke snufjes zoals DVD-Navigatie, Keyless-Go, ...
      En dan komt er waarschijnlijk ook nog die 6 in lijn
      Geef toe. Dit is toch een héél aantrekkelijke wagen...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
        De 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
        Dit wordt ook een perfecte lease wagen, de 118d en 120d zijn hoogstwaarschijnlijk heel aangenaam om mee te rijden en zuinig.
        Voor de meer bedeelde onder ons zijn er dan ook nog eens alle mogelijke snufjes zoals DVD-Navigatie, Keyless-Go, ...
        En dan komt er waarschijnlijk ook nog die 6 in lijn
        Geef toe. Dit is toch een héél aantrekkelijke wagen...
        tuurlijk is het een mooie wagen als je van zijn vormgeving houdt (interieur als exterieur)

        Comment


        • tuurlijk is het een mooie wagen als je van zijn vormgeving houdt (interieur als exterieur)
          Een BMW heeft veel meer te bieden dan een mooie koets hoor...
          En zo ook deze 1

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
            De 1 is gewoon een andere wagen voor hetzelfde geld. Hij heeft achterwielaandrijving wat hem zeker de favoriet zal maken bij de sportieve rijders onder ons, en het voordeel geeft t.o.v. R32, Alfa 1417 GTA en de Focus RS. Daarnaast wordt hij standaard uitgerust met 17" lichtmetalen velgen en standaard RunFlat banden. Daarbij bovenop nog eens alle airbags, DSC en ASR zonder 1 cent bij te betalen.
            Dit wordt ook een perfecte lease wagen, de 118d en 120d zijn hoogstwaarschijnlijk heel aangenaam om mee te rijden en zuinig.
            Voor de meer bedeelde onder ons zijn er dan ook nog eens alle mogelijke snufjes zoals DVD-Navigatie, Keyless-Go, ...
            En dan komt er waarschijnlijk ook nog die 6 in lijn
            Geef toe. Dit is toch een héél aantrekkelijke wagen...
            Inderdaad, de Golf en nog meer de A3 zullen het niet gemakkelijk hebben met de komst van de 1-serie! Ik zou in elk geval niet meer twijfelen moest ik een auto kiezen in dat genre! A 1 it would be, no doubt about it!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Oorspronkelijk geplaatst door Wes
              Oorspronkelijk geplaatst door X5
              Oorspronkelijk geplaatst door magnum
              Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
              waarom praat iedereen toch over een bmw crisis
              het gaat juist super met bmw, veel verschillende modellen en goede verkoopscijfers?
              Heb zopas in de krant gelezen dat BMW een noodlijdend bedrijf is en daarom juist de BMW 1 serie uitgebracht heeft in de hoop de Honda Civic en VW Golf concurrentie aan te doen en vooral er heel veel van te verkopen om zo terug positieve cijfers te halen.
              Dit hebben ze vroeger nog eens moeten doen met de BMW 700 serie,dat wagentje haalde BMW toen ook uit slechte papieren

              Laat mij raden => Blik hahaha, lees de feiten.
              BMW is net een van de de enige merken die het in de huidige laag conjectuur nog goed doet.
              Porsche, Mercedes (dit jaar voor het eerst weer winst), Renault, Peugeot, Chrysler, Ferrari, Audi/VW ...
              man, je vergeet de belangrijkste: TOYOTA!

              Comment


              • ik begin het mooier en mooier te vinden dat design
                al zou ik hem toch eerst is int echt willen zien. ma met de 5 reeks had ik da ook; op foto vond ik het interieur niet mooi. ma met er is in te zitten opt salon ben ik van gedacht veranderd en vindt ik de 5 reeks prachtig
                nog effe afwachten tot we die is zelf kunnen zien e

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                  Oorspronkelijk geplaatst door lele

                  Van binnen is het echt af!!!
                  Int zwart gaat hij bangelijk zijn, zeker de 3d of de coupe
                  Olalala, zo ziet het er echt wel magnifiek en stijlvol uit zenne.
                  MMMM, doe er mij maar zo eentje
                  De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst...
                  Best de optie lichtsensor pakken

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                    De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                    Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                    Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                      De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                      Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                      Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
                      Om u met eigen woorden te dienen:

                      *Bulderlach*
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                        Je komt in aanmerking voor uitvinder van 't jaar.

                        Comment


                        • ik zou bij renault gaan werken

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                            De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                            Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                            Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
                            Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                              De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                              Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                              Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
                              Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
                              Wat zijn dat, richtingaanwijzers ? Ha, je bedoelt die gekke functie in m'n auto, waarmee je de hélft van die vier gele samen knipperende lampjes die ik moet aanleggen als de politie me weer eens heeft doen stoppen wegens roekeloos rijgedrag, kan aanleggen ? Je kan kiezen : enkel de linker of enkel de rechter lampjes, denk ik, of het was het nu weer vooraan en achteraan apart ? 'k Weet het niet meer... In ieder geval : BMW is de max, ik heb die optie niet besteld toen ik de auto kocht (want ik had geen geld meer over na m'n M-Technic Class XVII DTM-achterspoiler, m'n niet uitschakelbare mistlichten vooraan, m'n ultralow ingeplaatste F1-soopadoopa racezetels en m'n neon-chassisverlichting), maar ze hebben ze wel gemonteerd !!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                                Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                                Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
                                Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
                                je zegt daar al zoiets: de meeste BMW rijders weten hun richtingaanwijzers echt niet staan; bij andere merken is dat vele minder

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                  De bediening van de lichten lijkt mij toch nogal vrij laag geplaatst... Best de optie lichtsensor pakken
                                  Neenee, BMW oogstte redelijk veel kritiek met z'n i-Drive (logisch, als je pionier bent mag je alles zelf gaan uitpluizen, andere merken kunnen dan makkelijk de in de pers voorgestelde verbeteringen implementeren), en daarom lanceren ze nu de kniebediening van bepaalde dingen. Binnenkort plant BMW dus de i-Drive met neusvleugelbediening (je moet dan zo'n soort clipje in je neusgaten steken, je krijgt er bovendien vier verwisselbare hoesjes bij om vier verschillende chauffeurs hygiënisch bezig te kunnen laten zijn), lichten en radio met resp. linker en rechter kniebediening, de zetelinstelling moet je regelen door op verschillende manieren en aan verschillende tempi met je kont te knijpen/wiebelen, en om de vrouwen toe te laten al rijdend hun make-up te verzorgen én mobiel te bellen met vriendinnen kan je binnenkort een tiet-stuuradapter krijgen (verkrijgbaar in maatjes A tot D, bij BMW Individual volledig op maat te gieten).

                                  Niet alleen bij Audi geldt "Vorsprung durch Technik" !
                                  Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
                                  wat is dit nu voor zever

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                    Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                    Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
                                    wat is dit nu voor zever
                                    Ach, is maar een cliché zoals roestende Alfa's (dju)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door logic
                                      Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                      Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                      Allemaal moeite voor niks, de gemiddelde BMW rijder weet amper zijn richtingaanwijzers staan.
                                      wat is dit nu voor zever
                                      Ach, is maar een cliché zoals roestende Alfa's (dju)

                                      Comment


                                      • OMG!!! Het gaat er weer goed aan toe hier...

                                        Comment


                                        • Ik vind de 1-Serie bijzonder geslaagd

                                          Comment

                                          Working...
                                          X