Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG
    Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
    oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.

van zoiets kunnen ze bij bovengenoemde merken slechts dromen....

.....een nachtmerrie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Cosaert
      Ik vind hem best wel knap.
      Laten we eens een gokske doen naar de prijs
      Een slordige 25000 euro ?
      Voor 25000€ hebt ge al een 3 reeks, wel een basisversie.

Ik schat dat de prijzen beginnen rond 17000-18000€

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• zeker geen natte dromen

Comment

• ik vind da wagentje wel heel sjiek, als ge hem van de zijkant bekijkt.
          en hij moet in het grijs zijn natuurlijk
          maar standaard zal die nie zo sjiek zijn, mss opteren (als die uitkomt) het M-pakket. Da maakt die wagen wel AF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
            Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Cosaert
            Ik vind hem best wel knap.
            Laten we eens een gokske doen naar de prijs
            Een slordige 25000 euro ?
            Voor 25000€ hebt ge al een 3 reeks, wel een basisversie.

Ik schat dat de prijzen beginnen rond 17000-18000€
            Toen we voor 1-serie nog bij de scoops moesten zijn, heeft er een klein tekstje gestaan dat de duitse prijs voor de 116i rond de 19.500euro zou zitten.
            Als ge uw geld aan ne golf of A3 wilt geven, kunde het dus even goed aan dit BMW'ke geven.

Comment

• AF : Er zijn momenteel modellen genoeg die zonder dat m-kitje op dit gedrocht meer lof verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                wa bedoelt ge daar nu mee
                Moet ik hier nu bij alles een tekening maken?????

Boooooooooooooring autootje, grijze muis, iets voor de "would be" BMW rijder die geen geld heeft om een échte BMW te kopen. Een duur alternatief voor een Corolla, zal misschien in dieselversie WEER een Toyota motor krijgen,is er tenminste iets positief aan die Beamer.

En kom nu niet klagen dat ik provoceer, je vroeg zelf wat ik bedoelde.
                volledig akkoord (tenminste iemand)
                komaan mensen bekijk da gedrocht nu een keer, verschrikkelijk duur en lelijk.
                dat interieur ziet er cheap uit gewoon, totaal non bmw!!!!

btw een kleine Bmw vind ik toch niet kunnen zenne!! tis hetzelfde dat je bv: een Jaguar 3deurs sporthatch maakt met een GTI dieseltje!!

BMW heeft zo zwaar afgedaan bij mij... sinds de komst van de X5 ben ik het merk gaan "haten"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

btw een kleine Bmw vind ik toch niet kunnen zenne!! tis hetzelfde dat je bv: een Jaguar 3deurs sporthatch maakt met een GTI dieseltje!!

BMW heeft zo zwaar afgedaan bij mij... sinds de komst van de X5 ben ik het merk gaan "haten"
                  een kleine BMW vind je dus niet kunnen? Dus ben/was je ook tegen de Z3 (+Coupé)? En een 3-d sporthatch (vóór de 1) = Compact. Ook iets tegen?

Maw, BMW mag van jou ENKEL sedans (+coupé-varianten) en breaks maken, te starten vanaf de 3-serie? Gezien ge tegen de X5 zijt. Ze zouden veel verkopen. Maar niet genoeg om tegen de concurrentie op te tornen.

Comment

• Ik denk dat je hem best in een donkere kleur ziet, zodat de hoeken en lijnen wat minder hard opvallen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• De snuit is zonder meer lelijk .. erg retro-achtig ... foute proporties.

De achterkant is een japanner.

De zijkant lijkt ongebalanceerd. Een streepje hier en daar, een boogje hier een knikje daar ....

Binnenkant lijkt mij bijzonder knap.

De bmw 1 is consistent met de huidige bmw trendt :
                      Bijzonder Mottige Wagens

De naam: BMW is bekend en klinkt duur !

Besluit: de wagen zal verkopen enkel en alleen omdat het een BMW is.
                      Etron > Q8

Comment

• sommigen hier zeggen dat dit geen echte bmw is?
                        maar wat is dan wel een echte bmw?
                        je kan toch moeilijk 20jaar auto's late bollen die er allemaal hetzelfde uitzien.dat blijft niet verkopen.er is geen enkele constructeur die dit doet dus stop aub met zeiken en bewonder het feit dat bmw durft inoveren.
                        binne dit en 2 maande zijn jullie deze auto wss wel gewend als bmw en zegt niemand nog dat bmw zichzelf verloochent heeft

Comment

• Vind de snuit een tikkeltje te lang en dr zijn idd wat te veel hoekjes en kantjes aan. Voor de moment verkies ik toch een A3!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                            Ik denk dat je hem best in een donkere kleur ziet, zodat de hoeken en lijnen wat minder hard opvallen.
                            groot gelijk, donkere kleur, 's nachts in een donker steegje ,dan is hij op zijn best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                              Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                              wa bedoelt ge daar nu mee
                              Moet ik hier nu bij alles een tekening maken?????

Boooooooooooooring autootje, grijze muis, iets voor de "would be" BMW rijder die geen geld heeft om een échte BMW te kopen. Een duur alternatief voor een Corolla, zal misschien in dieselversie WEER een Toyota motor krijgen,is er tenminste iets positief aan die Beamer.

En kom nu niet klagen dat ik provoceer, je vroeg zelf wat ik bedoelde.

Wat een verlies voor de BMW gemeenschap...snik

Comment

• Wat een quotes... En dat dan allemaal voor een nutteloze discussie die meer naar het belachelijke neigt dan ook maar een greintje info door te spelen aan andere forumbezoekers. Zoals ik bv., die hier komen om het een en ander op te steken en niet om de naar het kleinerend neigende opmerkingen van mede-autoliefhebbers te lezen...

Grtz
                                Alfa

Comment

• och, het is altijd met dezelfde sekteleden dat ik last heb, alles went op den duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                    och, het is altijd met dezelfde sekteleden dat ik last heb, alles went op den duur.
                                    Is dit nu grappig bedoeld? Of wat wil je hier in godsnaam mee bereiken?

Comment

• Wrm de titel van dit topic niet eens terug eer aandoen? Laten we het hebben over de BMW C1...

Zoals eerder al gezegd vind ik dat ie veel neigt naar de Z3 Coupé. Een beetje groter in de hoogte, andere voor- en achterkant, maar grossomodo vind ik hem er veel van weg hebben!

Comment

• Srr, kwam op: DEBUG MODE, ALGEMENE FOUT, dus ik dacht dat het niet gepost was. Maar, wat blijkt nu, het is driemaal gepost...

Comment

• Wrm de titel van dit topic niet eens terug eer aandoen? Laten we het hebben over de BMW C1...

Zoals eerder al gezegd vind ik dat ie veel neigt naar de Z3 Coupé. Een beetje groter in de hoogte, andere voor- en achterkant, maar grossomodo vind ik hem er veel van weg hebben!

Comment

Working...
                                          X