Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind da wagentje wel heel sjiek, als ge hem van de zijkant bekijkt.
en hij moet in het grijs zijn natuurlijk
maar standaard zal die nie zo sjiek zijn, mss opteren (als die uitkomt) het M-pakket. Da maakt die wagen wel AF
Ik vind hem best wel knap.
Laten we eens een gokske doen naar de prijs
Een slordige 25000 euro ?
Voor 25000€ hebt ge al een 3 reeks, wel een basisversie.
Ik schat dat de prijzen beginnen rond 17000-18000€
Toen we voor 1-serie nog bij de scoops moesten zijn, heeft er een klein tekstje gestaan dat de duitse prijs voor de 116i rond de 19.500euro zou zitten.
Als ge uw geld aan ne golf of A3 wilt geven, kunde het dus even goed aan dit BMW'ke geven.
En kom nu niet klagen dat ik provoceer, je vroeg zelf wat ik bedoelde.
volledig akkoord (tenminste iemand)
komaan mensen bekijk da gedrocht nu een keer, verschrikkelijk duur en lelijk.
dat interieur ziet er cheap uit gewoon, totaal non bmw!!!!
btw een kleine Bmw vind ik toch niet kunnen zenne!! tis hetzelfde dat je bv: een Jaguar 3deurs sporthatch maakt met een GTI dieseltje!!
BMW heeft zo zwaar afgedaan bij mij... sinds de komst van de X5 ben ik het merk gaan "haten"
btw een kleine Bmw vind ik toch niet kunnen zenne!! tis hetzelfde dat je bv: een Jaguar 3deurs sporthatch maakt met een GTI dieseltje!!
BMW heeft zo zwaar afgedaan bij mij... sinds de komst van de X5 ben ik het merk gaan "haten"
sommigen hier zeggen dat dit geen echte bmw is?
maar wat is dan wel een echte bmw?
je kan toch moeilijk 20jaar auto's late bollen die er allemaal hetzelfde uitzien.dat blijft niet verkopen.er is geen enkele constructeur die dit doet dus stop aub met zeiken en bewonder het feit dat bmw durft inoveren.
binne dit en 2 maande zijn jullie deze auto wss wel gewend als bmw en zegt niemand nog dat bmw zichzelf verloochent heeft
En kom nu niet klagen dat ik provoceer, je vroeg zelf wat ik bedoelde.
Wat een quotes... En dat dan allemaal voor een nutteloze discussie die meer naar het belachelijke neigt dan ook maar een greintje info door te spelen aan andere forumbezoekers. Zoals ik bv., die hier komen om het een en ander op te steken en niet om de naar het kleinerend neigende opmerkingen van mede-autoliefhebbers te lezen...
Comment