Ik denk dat ik toch liever met een Volvo S40 of Volvo V50 zou rijden, prijs zal wellicht in dezelfde lijn liggen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hij ziet er zeer goed uit, zoals ik wel verwacht had.
Hij ziet eruit als een BMW en blijkbaar rijdt hij ook als een echte BMW
...
de sterkste (120d) een vermogen van maar liefst 163 pk levert en een reusachtig koppel van 340 Nm bij 2000 tpm.Toch wel grote cijfertjes voor een kleine wagen.
Op de testbaan liet BMW al even zien waartoe de 1-serie in staat is. De 120d zit in maar 7,9 seconden op 100 km/u en heeft een topsnelheid van 220 km/u, uiteraard logisch met zo een motor.
Zo een 1-serie wil ik wel hebbenThe new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
De benzine motor steken toch niet echt boven de concurrentie uit. Ze hebben zeer vergelijkbare prestaties als de VAG FSI motoren.
116i: 115 pk bij 6000 tpm, 150 Nm bij 4300 tpm, 200 km/u top, 0-100 km/u in 10,8 s en 6,5 liter/100 km
120i: 150 pk bij 6200 tpm, 200 Nm bij 3600 tpm, 217 km/u top, 0-100 km/u in 8,7 s en 7,4 liter/100 km
A3 1.6 FSI: 115 pk bij 6000 tpm, 155 Nm bij 4000 tpm, 198 km/u top, 0-100 km/u in 10,9 s en 6,5 liter/100 km
A3 2.0 FSI: 150 pk bij 6000 tpm, 200 Nm bij 3500 tpm, 211 km/u top, 0-100 km/u in 9,1 s en 6,9 liter/100 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FirebladeJakkes die koplampen, wees nu eerlijk
Daar is iets serieus mis mee :o
In tegenstelling tot velen vind ik hem in profiel nog te doen, maar het interieur vind ik nogal rommelig en goedkoop-lijkend. En ook het exterieur van langs voor en achter vind ik niet mooi.
MAAR ik blijf het zeggen: meer foto's en hem in real life zien voor ik echt definitief kan zeggen wat ik ervan vind.
Comment
-
Valt best mee vind ik... vooral de prestaties van de diesel zijn indrukwekkend.
Oorspronkelijk geplaatst door 75 V6 americaik vind de lijn over de flank (net boven de handgrepen) en de omtreklijn van de zijruiten op die van de 147 5 deurs lijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door FirebladeJakkes die koplampen, wees nu eerlijk
In tegenstelling tot velen vind ik hem in profiel nog te doen, maar het interieur vind ik nogal rommelig en goedkoop-lijkend. En ook het exterieur van langs voor en achter vind ik niet mooi.
MAAR ik blijf het zeggen: meer foto's en hem in real life zien voor ik echt definitief kan zeggen wat ik ervan vind.
interieur rommelig???
in dit kleurtje is hij wel knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door FirebladeJakkes die koplampen, wees nu eerlijk
interieur rommelig???
in dit kleurtje is hij wel knap!
Ik heb hem vandaag zien rijden, in een reportage van BBC World nieuws. Echt prachtig.
Comment
-
Ik vind hem ni slecht.
Maar ik denk dat den 3deurs veel meer gaat aanslagen en ook mooier gaat zijn.
Ik vind de deuren nu wa klein, moeilijk instappen achteraan volens mij
Bij nen driedeurs:
de gordel in de stoel verwerken zoals dat nu het geval is in de 3Cabrio en een langere voordeur
Hij trekt inderdaad op den 147 maar ik vind dat bij den 147 die achterdeuren beter zijn weggewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boullieIk denk dat ik toch liever met een Volvo S40 of Volvo V50 zou rijden, prijs zal wellicht in dezelfde lijn liggen.
Dit gaat floppen!!!
zo een gedrocht, het is tijd dat ze Chris een schop onder zijne reet geven want nu ben ik da ************************************************** ************************************************** ******-design van BMW kotsbeu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door boullieIk denk dat ik toch liever met een Volvo S40 of Volvo V50 zou rijden, prijs zal wellicht in dezelfde lijn liggen.
Dit gaat floppen!!!
zo een gedrocht, het is tijd dat ze Chris een schop onder zijne reet geven want nu ben ik da *********-design van BMW kotsbeu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door FirebladeJakkes die koplampen, wees nu eerlijk
interieur rommelig???
in dit kleurtje is hij wel knap!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
-
Het is wel een knap bakje... en zoals tuscani zegt, hij ziet er sportief uit! Maar die agresieve blik van BMW is volledig weg...!!!
Hoe meer je deze wagen gaat zien, hoe knapper je hem zal vinden. BMW is eigenlijk goed bezig met wagens bouwen die een totaal andere look hebben dan eender welk ander merk! Dat die C-stijl op die van de Alfa 147 lijkt is nogal vrij logisch... Eigenlijk is het origineel BMW. Zie maar naar de E46 en zelfs E36 daar is die lijn ook al.
Comment
Comment