Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Pas op, je moet het kunnen : nog geen 1.000 km met je facelift 120d 5-deurs, en 'm al op z'n kop zetten.

For the record : 'ie was aan 't inhalen, en een auto uit de rij auto's die 'ie aan 't inhalen was is plots, net voor 'm, naar links geschoten (om ook in te halen). 'Ie moest dus uitwijken, heeft een klein paaltje geraakt, waardoor de auto begon scheef te glijden op de grasberm, is tegen een boom (doorsnee 20 cm zegt 'ie, en 'ie zou afgeknakt zijn ?!?) geknald waarop 'ie op z'n dak gegaan is, is zo nog 60 meter (zegt 'ie) verder gegleden op z'n dak, en daarna tot stilstand gekomen tegen een betonding.

Ferm.
    Ja santé! Wel mooi hé, zo'n 1 in't wit!

Comment

Pas op, je moet het kunnen : nog geen 1.000 km met je facelift 120d 5-deurs, en 'm al op z'n kop zetten.

For the record : 'ie was aan 't inhalen, en een auto uit de rij auto's die 'ie aan 't inhalen was is plots, net voor 'm, naar links geschoten (om ook in te halen). 'Ie moest dus uitwijken, heeft een klein paaltje geraakt, waardoor de auto begon scheef te glijden op de grasberm, is tegen een boom (doorsnee 20 cm zegt 'ie, en 'ie zou afgeknakt zijn ?!?) geknald waarop 'ie op z'n dak gegaan is, is zo nog 60 meter (zegt 'ie) verder gegleden op z'n dak, en daarna tot stilstand gekomen tegen een betonding.

Ferm.
      Amaai, serieus accidentje... Zo'n mooie wagen...
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Is de leveringstermijn van een LSE langer dan voor de gewone 1? Lightstorm heeft zijn wagen net een maand voor mij besteld en hij heeft hem iets meer dan een week later?

Comment

• De LSE's worden in een paar batchen gemaakt. Pas vanaf de derde productieweek van de 3-deurs '1 lopen de eerste LSE's van de band, en dan veel in één keer. Dan weer 2 weken geen LSE"s, en dan weer een batch. Zo een keer of 4-5, dacht ik. Dus 't hangt een beetje af van wanneer de 3-deurs waarmee je vergelijkt, wordt gemaakt.

Heeft te maken met 't feit dat 'ie een niet-standaardkleur krijgt. Dacht ik.

Comment

Zo'n zonneboordje. Een stuk van ca. 10 cm is over de gehele breedte van de voorruit bovenaan, ingekleurd, en loopt dan geleidelijk aan over. Vroeger was dat doorgaans een "groene boord".
            Ik dacht daar ook aan, maar gezien deze altijd groen zijn.

Iemand daar een foto van? Lijkt wel iets nieuw, niet?

Comment

• Wat denken jullie van deze styling 182 velg onder de 1?

Comment

• zalige velgen,ik heb net een setje te koop gezien op markplaats

Comment

• Deze Terra leder uit de 3 Serie ziet er toch hetzelfde uit als in de 1 Serie?

Nu de aanbevelingen van het huis zelf(in de BMW 1 Serie catalogus dan ) geeft hier geen aanbeveling bij een een licht blauwe kleur(Montegoblau) in combinatie met deze Terra leder.

In combinatie(Monacoblau) wel, maar ja dit is dan ook een donker kleur in vergelijking met Montego- en Lemans blauw.

Ik vind het allesinds een mooi combinatie(op foto dan) Terra en Lemans blauw alsook, Lemon en Lemans blauw.

Als kiezen moeilijk is, dan is zwart leder altijd de juiste kleur

Wat denken jullie?

Comment

• @WC-eend

Toen ik de 1 Serie in de zomer 2004 in avant première zag, stond hij in deze getoonde kleur(Quartzblau) te pronken met die velgen. Het was toen al liefde op het eerste zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Deze Terra leder uit de 3 Serie ziet er toch hetzelfde uit als in de 1 Serie?

Nu de aanbevelingen van het huis zelf(in de BMW 1 Serie catalogus dan ) geeft hier geen aanbeveling bij een een licht blauwe kleur(Montegoblau) in combinatie met deze Terra leder.

In combinatie(Monacoblau) wel, maar ja dit is dan ook een donker kleur in vergelijking met Montego- en Lemans blauw.

Ik vind het allesinds een mooi combinatie(op foto dan) Terra en Lemans blauw alsook, Lemon en Lemans blauw.

Als kiezen moeilijk is, dan is zwart leder altijd de juiste kleur

Wat denken jullie?
                      Voor mij zou de keuze dan naar Lemans blauw met Lemon interieur. Wij hebben momenteel een donkerblauwe 5 (E39) met Gelb interieur en ik vind het subliem. En dat geelachtige Lemon benadert die kleur toch een beetje. Het vraagt wel wat meer onderhoud maar het straalt zoveel schoonheid uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Wat denken jullie van deze styling 182 velg onder de 1?

Staan zeer mooi bij het voertuig. Echt af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                          Staan zeer mooi bij het voertuig. Echt af.
                          Hele mooie velg vind ik, van de accessoire-lijst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Hele mooie velg vind ik, van de accessoire-lijst?
                            Jazeker

Comment

• Zeker aankruisen als een kanshebber dan. Ik kan daar echt niet aan uit. Meestal worden de mooiste velgen voorbehouden als accessoire. OK, meestal zijn ze iets gedurfder maar eigenlijk pakt dat wel goed uit want de meesten kijken toch niet verder dan de gewone optielijst dus je kan exclusief zijn EN toch OEM blijven.

Comment

• Aankruisen als kanshebber wel, maar niets tov de velgen uit je avatar !

Vergeet telkens weer welk het specifieke getal is ? (Styling ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Aankruisen als kanshebber wel, maar niets tov de velgen uit je avatar !

Vergeet telkens weer welk het specifieke getal is ? (Styling ?)

Styling 217

Comment

Jazeker
                                    Hoeveel vragen ze daar voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                      Hoeveel vragen ze daar voor?
                                      Veel geld Hoeveel juist weet ik niet. Ik ga m'n velgen 99% zeker toch bij Gilles bestellen en dan heb ik ze zoiezo een heel pak goedkoper .

De kanshebbers voor de velgen onder m'n eend zijn:
                                      - Styling 181 (in mijn ogen nog altijd de mooiste)
                                      - Styling 182
                                      - Styling 217

EDIT: Zonet in een PM van gTa gezien dat ze bij BMW normaal gezien 2650 Euro moeten kosten.
                                      Last edited by WC-eend; 05/04/2007, 00:41.

Comment

Veel geld Hoeveel juist weet ik niet. Ik ga m'n velgen 99% zeker toch bij Gilles bestellen en dan heb ik ze zoiezo een heel pak goedkoper .

De kanshebbers voor de velgen onder m'n eend zijn:
                                        - Styling 181 (in mijn ogen nog altijd de mooiste)
                                        - Styling 182
                                        - Styling 217

EDIT: Zonet in een PM van gTa gezien dat ze bij BMW normaal gezien 2650 Euro moeten kosten.
                                        Bedankt.

Comment

• wat ik eigenlijk raar vind is dat een ééntje gauw een miljoen ouwe belgische franken kost in basis uitvoering en dat daar zelfs nog geen manuele airco opzit???

Comment

Working...
                                          X