Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik heb mijnen droom één voor 28602 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten120d M pack met LSE velgen
een Limited Silver Edition1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
bmw 120i hatch titansilber
leder boston terra
M pack met 18" velgen
navi prof
auto airco
auto versnelling
multifunctioneel stuur
lichtpakket
buitenspiegels elec verwarmd
isofix
bluetooth
luidsprekers prof
zonnewerend glas achteraan
zetels sport,verwarmd en electrisch
glazen schuifdak
centraal armsteun vooraan
pdc
xenon
cd wisselaar
voice control
comforttoegang
totaalprijs : 46 785 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHoe doe je dat ? Want als ik het m-pack aanklik en die velgen aanklik, moet je de LSE nemen. En de LSE is dan weer niet combineerbaar met titansilber...
men neme een zilveren met mpack, men neme screenshot, men plakke dat in photoshop, men neme een LSE, men neme screenshot en plakken dat over die zilveren in photoshop, men neme een gom, men wisse alles wat lakkleur en zo is
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenop de belgische confiturator staat de driedeurs toch nog niet hé ?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenbmw 120i hatch titansilber
leder boston terra
M pack met 18" velgen
navi prof
auto airco
auto versnelling
multifunctioneel stuur
lichtpakket
buitenspiegels elec verwarmd
isofix
bluetooth
luidsprekers prof
zonnewerend glas achteraan
zetels sport,verwarmd en electrisch
glazen schuifdak
centraal armsteun vooraan
pdc
xenon
cd wisselaar
voice control
comforttoegang
totaalprijs : 46 785 €
Minimum voor mij:
118d 3-deurs
Alpinewit
Stof network cranberryrood
Alu velgen 17" styling 256
Airco
Armsteun
Lederen sportstuur
Cruise control
Sportzetels
Mistlichten
Totaal:28.330EUR.
Beetje meer:
120d 3-deurs
Alpinewit
Stof/leder zwart/oranje
Alu welgen 18" styling 217
Auto. airco
Armsteun
Opbergpakket
Lichtpakket
Regen -en lichtsensor
Lederen sportstuur
Multifunktioneel stuur
Cruise control
Alu inleg
Radio bmw pro
HiFi luidsprekerssysteem
Mistlichten
Xenon
PDC achter
Totaal: 35.050 EUR.
En aan mijn droom-eend zal ik maar niet beginnen zeker?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Voor minder dan 30.000 € (incl. korting) stel ik een '1-tje samen die ik ook effectief zou kopen. Vereisten: airco, 17", sportophanging, sportstuur, sportzetels en metaalkleur. Dynamic Line en nog een paar kleinere dingen dus, en ik ben tevreden. Voor 45.000 € (incl. korting) zou ik eigenlijk al naar een E90 330i durven kijken. Ik ken zelfs iemand die met dat budget een quasi standaard E90 335i in huis zou halen, hoewel hij later zei dat Performance Line ook nog wel zou mogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtende 3deurs is véél te braaf,5 deurs ziet er véél agressiever uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenje gaat in die nieuwe supah-dupah kar toch niet roken?
't Eerste wat 'k doe, als ik 'm in Duitsland ga halen. Eens ik de autostrade op ben : saf opsteken.
Miljaarde ja !
Comment
-
Zéér lovende commentaar in de AMS over de nieuwe x18d ! Dat ding verslaat de 2.0 TDI 140 gewoon op elk vlak.De TDI is zelfs niet zuiniger, het testverbruik van beide motoren is identiek. De 118d is ook 'n pak sneller (acceleraties), en dat met iets langere verhoudingen maar nauwelijks meer vermogen en duidelijk minder koppel.
Toch maar weer duidelijk wat voor 'n meester-motorenbouwer BMW wel is. Enkel op 't vlak van de hernemingen was de Golf sneller, maar 'ie weegt minder + 'ie heeft kortere verhoudingen + duidelijk meer koppel.
De 140 pk 2.0 TDI was eigenlijk 'n pendant voor de 150 pk 2.0d van BMW, en nu *pats* wordt 'ie zelfs door de lagere versie naar huis gereden.
Ze schrijven ook dat de nieuwe diesels van BMW, in tegenstelling tot de vorige generatie, terug zoeter draaien, niet meer zo rauw zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZe schrijven ook dat de nieuwe diesels van BMW, in tegenstelling tot de vorige generatie, terug zoeter draaien, niet meer zo rauw zijn.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenToch wel, gij !
't Eerste wat 'k doe, als ik 'm in Duitsland ga halen. Eens ik de autostrade op ben : saf opsteken.
Miljaarde ja !2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ja, sorry, eeh, maar 1. ik stink niet, 2. laat geen stinkende scheten, 3. ruft niet uit m'n voeten en 4. heb geen haar dus kan niet met slekkevet haar tegen de interieurhemel zitten.
Ga je mensen die er doorgaans ongewassen en met 'n frituurkop bijlopen, ook "barbaar" noemen omdat ze door hun normale doen hun auto vervuilen?
En : 't is mijn auto, als ik erin wil roken dan rook ik erin. 'k Heb niet voor niks dat zéér kostelijke "rokerspakket" extra besteld !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik heb mijnen droom één voor 28602 euro
3 deurs 120d
M-pack met de 18" velgen
Silver met leder boston Terra
radio profi met usb in armsteun
xenon
pdc achter
schuifdak
zonder btw welliswaar en op voorwaarde dak 8% kan aftroggelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenpdc achter is weggesmeten geld vind ik
Comment
Comment