Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik blijf roken in m'n auto, hoor. Komaan zeg, als dat al niet meer mag? "Ha ja, want dat vervuilt !" En m'n auto dan, dat niet ofwa? Knuppels. Hebben ze trouwens al 'es in Duitsland geprobeerd, zo'n wetsvoorstel erdoor te krijgen. Zelfs de groene hebben 't toen mee afgeschoten. Zegt genoeg, denk ik.
En dat argument "Ja maar da's niet veilig" is pure rubbish. Je hoeft niet te roken in de auto om 'niet veilig' bezig te zijn. Als ze dat agan verbieden, dan moeten alle domme blondjes die geen reet verkeersgevoel hebben ook hun rijbewijs worden afgenomen, samen met alle mensen die ooit 'es éne keer te snel reden, mensen die geregeld neuspeuteren (ze kunnen daar zéker flitscamera's voor maken, de technologie is er), mensen die kauwgummen, of té intens naar de radio luisteren (laat staan méézingen OMG MOOOOORD BRAAAAAAAND), enz.
Oké, wij rokers zijn nou al uit de restaurants verbannen (iets wat ik begrijp, was niet tégen rookverbod op restaurant), laat ons nu gerust, oké?
ik ken iemand die een boete gekregen heeft omdat ie z'n broodje achter zijn stuur aan het opsmikkelen was
hij had er natuurlijk niet bijverteld dat ie tijdens het verorberen van dat ding soms es op een andere rijstrook reed en dat de polutie achter hem reed
neen maar een open dak is wel zalig.
geen lawaai maar wel ne verbrande kop.
alhoewel.
ik ben een weekje met de saab aan het rijden en wanneer dat dak openstaat maakt hij juist veel lawaai. Als ik dan men mijn hand de deflector naar beneden duw is het lawaai weg.
SCHUIFDAK!!!!!! ik mis dat dus echt nu, met de 528i stond dat constant open of gekanteld, met de A4 kon ik het niet krijgen om de één of ander dwaze reden en nu zit ik zonder
idd, ik heb dat nu op de 6 en vind het echt zalig ... van zodra het een beetje deftig weer is => kip
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
amai dat is echt kei ma keeeeeeeeeeeeeeeeeeei stom vind ik
ik kruis ze wel alle 2 aan hoor op een bestelbon maar ik wil maar zeggen MOEST het niet mogelijk zijn van deze 2 opties te combineren om de één of de andere dwaze reden (hoogteregeling van xenon beinvloed door stand van het kanteldak of zo)
ik kruis ze wel alle 2 aan hoor op een bestelbon maar ik wil maar zeggen MOEST het niet mogelijk zijn van deze 2 opties te combineren om de één of de andere dwaze reden (hoogteregeling van xenon beinvloed door stand van het kanteldak of zo)
xenon >> alles
ik zou zelfs xenon boven leder interieur kiezen denk ik
nee kweenie
pff doet er niet toe, de keuze stelt zich nog niet
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ik vind Xenon's wel leuk, zeker bij BMW omdat je dan die neusringetjes krijgt maar het is geen hoogste prioriteit, ik laat er geen opties voor vallen die ik ECHT wil. Ik heb nog nooit Xenon's gehad en weet dus ook niet wat het is om het te moeten missen, een schuifdak wel
het is misschien een saaie kleur en helaas alleen te combineren met zwart binnenin (rood misschien later) maar ik vind een E87 in het zilver met M-pack het einde en nu in 3deurs uitvoering is het zeker
Comment