Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bof. ik heb in mijne gallardo gewoon een stuk laten uitzagen met de electrische zaag.
    was op 10seconden gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Naar het schijnt zou er een targaversie van uitkomen
      gTarga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        bof. ik heb in mijne gallardo gewoon een stuk laten uitzagen met de ellectrische zaag.
        Gij rookt toch ni?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik blijf roken in m'n auto, hoor. Komaan zeg, als dat al niet meer mag? "Ha ja, want dat vervuilt !" En m'n auto dan, dat niet ofwa? Knuppels. Hebben ze trouwens al 'es in Duitsland geprobeerd, zo'n wetsvoorstel erdoor te krijgen. Zelfs de groene hebben 't toen mee afgeschoten. Zegt genoeg, denk ik.

En dat argument "Ja maar da's niet veilig" is pure rubbish. Je hoeft niet te roken in de auto om 'niet veilig' bezig te zijn. Als ze dat agan verbieden, dan moeten alle domme blondjes die geen reet verkeersgevoel hebben ook hun rijbewijs worden afgenomen, samen met alle mensen die ooit 'es éne keer te snel reden, mensen die geregeld neuspeuteren (ze kunnen daar zéker flitscamera's voor maken, de technologie is er), mensen die kauwgummen, of té intens naar de radio luisteren (laat staan méézingen OMG MOOOOORD BRAAAAAAAND), enz.

Oké, wij rokers zijn nou al uit de restaurants verbannen (iets wat ik begrijp, was niet tégen rookverbod op restaurant), laat ons nu gerust, oké?
          ik ken iemand die een boete gekregen heeft omdat ie z'n broodje achter zijn stuur aan het opsmikkelen was

hij had er natuurlijk niet bijverteld dat ie tijdens het verorberen van dat ding soms es op een andere rijstrook reed en dat de polutie achter hem reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            bof. ik heb in mijne gallardo gewoon een stuk laten uitzagen met de electrische zaag.
            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Gij rookt toch ni?
            dumb-ass

Comment

• neen maar een open dak is wel zalig.
              geen lawaai maar wel ne verbrande kop.

alhoewel.
              ik ben een weekje met de saab aan het rijden en wanneer dat dak openstaat maakt hij juist veel lawaai. Als ik dan men mijn hand de deflector naar beneden duw is het lawaai weg.

Comment

• open dak = zaligheid

met de 5 was dat rondtoeren met dak volledig open, de beleving is veel intenser vind ik. + extra beenruimte tijdens de jeweetwel

Comment

SCHUIFDAK!!!!!! ik mis dat dus echt nu, met de 528i stond dat constant open of gekanteld, met de A4 kon ik het niet krijgen om de één of ander dwaze reden en nu zit ik zonder
                  idd, ik heb dat nu op de 6 en vind het echt zalig ... van zodra het een beetje deftig weer is => kip
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• als ik moet kiezen tussen Xenon en open dak kies ik het schuif/kanteldakje

Comment

als ik moet kiezen tussen Xenon en open dak kies ik het schuif/kanteldakje
                      amai dat is echt kei ma keeeeeeeeeeeeeeeeeeei stom vind ik
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• schuifdak is idd echt zupah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          amai dat is echt kei ma keeeeeeeeeeeeeeeeeeei stom vind ik
                          ik kruis ze wel alle 2 aan hoor op een bestelbon maar ik wil maar zeggen MOEST het niet mogelijk zijn van deze 2 opties te combineren om de één of de andere dwaze reden (hoogteregeling van xenon beinvloed door stand van het kanteldak of zo)

Comment

ik kruis ze wel alle 2 aan hoor op een bestelbon maar ik wil maar zeggen MOEST het niet mogelijk zijn van deze 2 opties te combineren om de één of de andere dwaze reden (hoogteregeling van xenon beinvloed door stand van het kanteldak of zo)
                            xenon >> alles

ik zou zelfs xenon boven leder interieur kiezen denk ik
                            nee kweenie
                            pff doet er niet toe, de keuze stelt zich nog niet
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• zie eerst dat je xenon kan aankruisen bij je bestelbon.
                              Niet alle merken hebben dat.

Comment

• ik vind Xenon's wel leuk, zeker bij BMW omdat je dan die neusringetjes krijgt maar het is geen hoogste prioriteit, ik laat er geen opties voor vallen die ik ECHT wil. Ik heb nog nooit Xenon's gehad en weet dus ook niet wat het is om het te moeten missen, een schuifdak wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                  xenon >> alles

ik zou zelfs xenon boven leder interieur kiezen denk ik
                                  nee kweenie
                                  pff doet er niet toe, de keuze stelt zich nog niet
                                  Xenon is knap, maar bij de meeste merken verschrikkelijk duur vind ik... Voor mij dus voorlopig geen must.

Comment

• Xenon is héél leuk als je het hebt.Maar zonder valt ook te leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Xenon is héél leuk als je het hebt.Maar zonder valt ook te leven
                                      Gelukkig maar! :-)

Comment

• het is misschien een saaie kleur en helaas alleen te combineren met zwart binnenin (rood misschien later) maar ik vind een E87 in het zilver met M-pack het einde en nu in 3deurs uitvoering is het zeker

woops, zonder xenon en schuifdak

zelfs nog lekkerder nu

Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 03/04/2007, 14:22.

Comment

• je bent xenon vergeten Tomski , M pack is idd in het zilver het mooist zowel op de 1 en 5serie

Comment

Working...
                                          X