Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
feedback van de garage: temperatuurmeterke verdwijnt volledig bij BMW
Onbegrijpelijk vind ik dat.
Onze 335i heeft een olietemperatuur meter. Dat ding houd ik constant in de gaten. Hoe weet je anders wanneer je kan doortrekken om geen schade aan de motor te bezorgen.
Vanaf een koudstart weet je wel dat je min. 5 km moet rijden vooraleer de motor wat temperatuur heeft.
Maar wat als je een tussenstop doet van bijvoorbeeld een half uur. Hoe weet je dan hoeveel de motor is afgekoeld...?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Afgelopen zaterdag heb ik ook een testrit gemaakt met de 1-serie. Na vele positieve reacties, en zelfs als maar meer aangetrokken te zijn door het model heb ik een testrit gevraagd met de 118d (omdat ze nu eenmaal niets anders hadden staan in demo).
Mooi uitgeruste wagen, leer, M stoelen, extra lendensteun, pianolak, hoogglans, 17"ers, radio pro + usb, multi functioneel sportstuur, ...
Zwart met beige leer binnenin.
Veel meer had ik niet nodig, al zou een open dak welkom geweest zijn. Het interieur voelt namelijk in eerste instantie nog al claustrofobisch door de kleine ruiten.
Verder niets dan lof, de motor viel beter mee dan verwacht, comfortabel (genoeg voor mij toch), plakt aan de baan en echt bijna superieur in zijn klasse!
Ik ben echt verliefd
Bijgevolg staat deze nu op m'n achtergrond te pronken Niemand die Hi Res foto's heeft die niet van BMW afkomstig zijn??
Gisteren heb ik een zwarte 130i zien rijden met M-Sportpakket en 18" wielen. Dit is toch ook een heerlijke wagen. Met het M-Sportpakket is de 1 echt af...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Gisteren heb ik een zwarte 130i zien rijden met M-Sportpakket en 18" wielen. Dit is toch ook een heerlijke wagen. Met het M-Sportpakket is de 1 echt af...
Eigenlijk vind ik zelf dattie der geen nood aan heeft, zonder is ie ook te pruimen
Op deze foto's vind ik het zéér duidelijk hoeveel evenwichtiger een 3-deurs oogt. De 5-deurs is te "druk" achteraan, en z'n korte deurtjes maken 'm ook visueel kleiner, 'ie geeft me teveel een gevoel van "Hey kijk ik wil zovéél mogelijk auto zijn op zo'n korte basis, hmmppf!!!". De 3-deurs lijkt me evenwichtiger, "voller", meer in zijn sas. Het lijkt alsof de 3-deurs versie beter "in" dat koetswerk past, dan de 5-deurs (die visueel eerder in een keurslijf zit, dan).
Moeilijk uit te leggen, maar da's hetgeen ik er altijd van heb gevonden (van de 5-deurs). De driedeurs is een duidelijke verbetering !
Hondennet achterin??? of achterruitontdooiing met verticale strepen?
Je kan de '1 met een bagagenet krijgen ja (bagagenet =/= hondenrek, trouwens !), maar ik denk dat je hier de verticale lijnen op de achterruit ziet, yep.
Op deze foto's vind ik het zéér duidelijk hoeveel evenwichtiger een 3-deurs oogt. De 5-deurs is te "druk" achteraan, en z'n korte deurtjes maken 'm ook visueel kleiner, 'ie geeft me teveel een gevoel van "Hey kijk ik wil zovéél mogelijk auto zijn op zo'n korte basis, hmmppf!!!". De 3-deurs lijkt me evenwichtiger, "voller", meer in zijn sas. Het lijkt alsof de 3-deurs versie beter "in" dat koetswerk past, dan de 5-deurs (die visueel eerder in een keurslijf zit, dan).
Moeilijk uit te leggen, maar da's hetgeen ik er altijd van heb gevonden (van de 5-deurs). De driedeurs is een duidelijke verbetering !
²nd that
ook de frameloze deuren zorgen voor een luchtiger beeld.
Bijgevolg zou ik 'm enkel in 3deurs willen
Ja, dat doet ook veel. Als je naar die foto's kijkt, dan oogt het "ruitgedeelte" van de 5-deurs veel zwaarder, met al dat plastic. Bij de 3-deurs heb je 'n smal chroom lijstje (allez, geborsteld alu eigenlijk), en je hebt geen zichtbare B-zuil. Veel luchtiger.
De 3-deurs had er van 't begin moeten zijn. 't Was een fenomenaal succes geweest, denk ik.
Comment