Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Proficiat gta met deze gefacelifte en tegelijk nieuwe(lang verwachte) 3 deurs versie van de 1 Serie.

Hij blijft samen met de A3 mijn favoriet in die sportieve compacte klasse

PS: Lemon is nog steeds geel(op de E90 is dat geel/beige van kleur, maar zekers geen groen. Groen dat is voor een Limoen

Citroen/Lemon:

Limoen/Lime:

You made my day.

Ben daarnet in Waregem naar een 320d touring wezen zien die daar op onderhoud was. 'Ie had dat terra leder.

'k Weet 't toch niet, hoor. Beetje te donker naar mijn smaak (kastanjebruin uit de '5 is knapper), en ... euhm ... écht de kleur van een goeie zondagmorgense quarterpounder waar je 10 minuten aan kan zitten werken op de pot. Ge weet wel.

Ik denk dat ik m'n bestelling zoals doorgegeven, qua kleuren, gewoon houd. Eerste gedacht, beste gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Proficiat gta met deze gefacelifte en tegelijk nieuwe(lang verwachte) 3 deurs versie van de 1 Serie.

Hij blijft samen met de A3 mijn favoriet in die sportieve compacte klasse

PS: Lemon is nog steeds geel(op de E90 is dat geel/beige van kleur, maar zekers geen groen. Groen dat is voor een Limoen

Citroen/Lemon:

Limoen/Lime:

Mooie foto's.
      Maar echt geel kan je dat lemon kleurke van het interieur nu toch ook niet noemen hè?
      Zoals je zegt, het heeft meer weg van geel/beige (maar dan wel meer beige dan geel).

Comment

• Beige, geel, whatéver : zolang 't maar geen groen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Beige, geel, whatéver : zolang 't maar geen groen is.
          Een schoon pistache kleurke voor de liefhebbers...

Comment

'k Weet 't toch niet, hoor. Beetje te donker naar mijn smaak (kastanjebruin uit de '5 is knapper), en ... euhm ... écht de kleur van een goeie zondagmorgense quarterpounder waar je 10 minuten aan kan zitten werken op de pot. Ge weet wel.

Ik denk dat ik m'n bestelling zoals doorgegeven, qua kleuren, gewoon houd. Eerste gedacht, beste gedacht.

goh, een goeie zondagse quarterpounder of 'n vakkundig gereconstrueerd pakje friet na 'n uit de hand gelopen cantus... 't zijn keuzes die 'n mens niet per se moet maken natuurlijk

Comment

• Een kanarie die al 2 dagen dood in de zon gelegen heeft. Dat is de ideale kleur of misschien gewoon een levend kuikentje, dat is ook nog te doen.

Comment

• Ge kon pistache metallic krijgen op de Z3 facelifts, naar 't einde toe. Dat vond ik wel een lekker kleurken.

Ben foto ervan aan 't zoeken, maar 'k vind er niet direct ene.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                  goh, een goeie zondagse quarterpounder of 'n vakkundig gereconstrueerd pakje friet na 'n uit de hand gelopen cantus... 't zijn keuzes die 'n mens niet per se moet maken natuurlijk
                  Vlegel !! Onverlaat !! Niemendal !!

Ge zou beter maken dat ge in Sinnekloas geraakt vanavond, er wordt aldaar gekart en gelold onder forummers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Een kanarie die al 2 dagen dood in de zon gelegen heeft. Dat is de ideale kleur of misschien gewoon een levend kuikentje, dat is ook nog te doen.
                    In plaats van de Dead Kennedies : Dead Kenoaries.

Comment

Vlegel !! Onverlaat !! Niemendal !!

Ge zou beter maken dat ge in Sinnekloas geraakt vanavond, er wordt aldaar gekart en gelold onder forummers.
                      'k weet het, maar ik kan vnv niet. toch veel plezier gewenst

Comment

Ge kon pistache metallic krijgen op de Z3 facelifts, naar 't einde toe. Dat vond ik wel een lekker kleurken.

Ben foto ervan aan 't zoeken, maar 'k vind er niet direct ene.
                        Zou niks voor mij zijn. Ik zou constant zin hebben in een goei hoorntje ijs...

Comment

• Heb je het lemon al gezien irl ?

Ik vind het meer geel dan groen hoor, slechts heel zachte zweem van groen...

Ik ken iemand die een lemon 3 heeft ... wanna go see it ?

Comment

• Zie SMS.

Awel, ik heb lemon al minstens twee keer live gezien (dat 'k 't me nog herinner), één keer op de luchthaven van Athene (er stond daar een '3 in 't arktis met lemon, gewoon temidden de vertrekhal ), één keer de Alpina D3 op 't salon van Genève/Frankfurt. Plus de andere keren dat ik er niet op lette, uiteraard.

Maar omdat ik toen eigenlijk no way gedacht had dat ik 't ooit nog zou (moeten) overwegen, heb ik er niet écht hard op gelet.

Over 2 weken komt er ene toe bij Monserez, 'k ga dan nog 'es zien.

Comment

• Proficiat gTa, prachtige 1. Zeker de Limited Sport Edition.

Veel veilige kms ermee, en veel foto's maken hé.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Alvast prof gTa

De een vind ik momenteel de mooiste in z'n categorie, en dan nog zo lekker uitgerust, mmmm

Edit : Misschien niet echt te vergelijken, maar op de bietel heb je als buitenkleur ook Lemon, en dat is zeker geen beige, maar een duidelijke mix van geel en groen, en als ik foto's bekijk van dat interieur in lemon, dan is het echt wel bijna zelfde
                                Last edited by ; 26/02/2007, 18:20.

Comment

• proficiat gTa,damn ik ben jaloers man

Comment

• Gilles,

heb je nog verhuisplannen?
                                    zoja, dan zal het wel niet lang lemon blijven denk ik

Comment

Olé olé, in september/oktober voor mij een LSE !

Morgen wordt 'ie besteld. In Duitsland (Halbjahreswagen).
                                      • 120d 3-deurs (177 pk, 350 Nm)
                                      • Limited Sport Edition
                                      • carbonzwart metallic
                                      • leder Boston lemon
                                      • M lichtmetalen velgen Styling 216M 18" (banden 205/225)
                                      • chrome-line exterieur
                                      • M sportpakket
                                      • M sportophanging
                                      • M aerodynamisch koetswerkpakket
                                      • zwarte interieurhemel
                                      • M sportstuur
                                      • sportzetels
                                      • M deurdorpellijsten
                                      • M voetsteun
                                      • mistlichten vooraan
                                      • armsteun vooraan
                                      • opbergpakket
                                      • uitneembare tapijten
                                      • lichtpakket
                                      • regen- en lichtsensor
                                      • multifunctioneel stuurwiel
                                      • automatisch dimmende binnenspiegel
                                      • automatisch dimmende buitenspiegels
                                      • buitenspiegelpakket
                                      • PDC voor- en achteraan
                                      • snelheidsregelaar
                                      • xenon-koplampen
                                      • Adaptive Light bochtverlichting
                                      • comforttoegang
                                      • interieurlijsten antracietgrijs populierenhout
                                      • hoofdsteunen achteraan omklapbaar
                                      • verwarmde voorzetels
                                      • elektrisch glazen zonnedak
                                      • automatische klimaatregeling
                                      • diefstalalarm
                                      • rokers-uitvoering
                                      • radio Professional
                                      • CD-wisselaar
                                      • HiFi-luidsprekersysteem
                                      • Bluetooth-telefoon
                                      That's it, zo ongeveer.

Super keuze!!!!!

Comment

• @ GTA: Proficiat met de aankoop Prachtige wagen!
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Lemon is héél erg lichtgroen, eigenlijk. Ikzelf zie die zweem groen niet, omdat ik licht kleurenblind ben (voor mij ziet lemon eruit als champagne-kleurig Individual leder), maar ik zie wél dat het groen is als ik in PhotoShop het leder selecteer en donkerder maak, dan wordt het bijna gewoon grasgroen! Dus groen zeer zeker. En ik ben wat bang van die koelere, groene zweem erin. Past dat wel met carbonzwart?
                                          Ik zie ook bijzonder weinig (eigenlijk geen) groen in Lemon om heel eerlijk te zijn. Is haast lichte beige kleur. Toch? Past het bij Carbon Black? Kijk naar het contrast tussen het dashboard en de zetels. Vind ik persoonlijk fantastisch en dan lijkt het me logisch dat deze comparison ook opgaat voor het koetswerk en de zetels. Maar ja, ik zie er helemaal geen groen in.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Nota bene : de radio Professional én de CD-wisselaar kunnen MP3 lezen.

Ik neem een CD-wisselaar omdat ik geen ipod heb. En bovendien wil ik m'n MP3's via het stuur kunnen bedienen ; met een USB MP3-speler via de USB-interface gaat dat niet. Ik brand dus gewoon een CD'tje of 6 met elk 150 à 200 MP3'tjes op, en heb er dan zo 7 mee in de auto (1 in de radio, 6 in de CD-lader). Voor mij méér dan voldoende.

En bovendien : als ik dan al een "harddisk" wil in m'n auto, dan wil ik zo'n Phatbox, of hoe heet dat. Da's een HD-drive die zich gedraagt als een grote CD-wisselaar. En die heeft het formaat van een CD-wisselaar, en moet aangesloten worden op een CD-wisselaar kabel.

Dus, met m'n MP3-compatibele CD-wisselaar zit ik op vandaag al goed. Wil ik later meer, dan pleur ik 'm eruit.
                                          Ah, dus als ik liedjes via stuur wil selecteren - tenslotte had ik multifunctioneel stuur gekozen - dan zal dit niet gaan als ik voor USB kies. Kies ik Ipod voorbereiding, dan gaat dit wel? Is dit fact? Wat ik niet begrijp is, hoe krijg je 150-200 MP3'tjes op 1 CD? Eén CD is 700 MB en éen MP3 bestand is rond de 3-5 MB dus dat is 20 nummers max. Of las ik het verkeerd?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Leder is degelijker, sterker dan stof. En zeker dan alcantara.

Leder kan zeer goed tegen regendruppels, sneeuw, en wat weet ik nog allemaal. Vooropgesteld dat het goed wordt onderhouden. Koop je dus gewoon het BMW-lederverzorgingsproduct, en behandel je zetels daar elke 3 maanden 'es mee. Dan is het leder goed gevoed, niet verdroogd, soepel, veerkrachtig en sterk. Als je dat om de 3 maanden doet, of zelfs 2 keer per jaar ... dan kan leder zowat alles aan. Vlekken "trekken" niet in het leder, maar blijven erop liggen. Chocolade bijvoorbeeld kuis je van je lichtgekleurde lederen zetels met een gewone schotelvod, die je in warm water hebt gedopt en daarna hebt uitgewrongen. De zetel mag effe goed nat worden om alle vuil mee te nemen, daar gaat 'ie niet stuk van. En daarna afdrogen en klaar.

Niet bang van zijn. Leder is een zeer degelijk natuurproduct.
                                          De dealer vroeg me of ik vaak jeans droeg. Ik antwoordde resoluut "ja."
                                          Dat is puur vergif zei hij. Klonk best vreselijk eerlijk gezegd. Ik heb toen meteen gezegd dat ik het zeker wil onderhouden en dat vond hj wel ok. En nogmaals, ik draag inderdaad vaak jeans in mijn vrije tijd en af en toe naar het werk dus dat zal zeker blijven. Ik wil zeker niet na elke rit of na elke week de vlekken op m'n zetel aanpakken omdat ik of de passagier jeans droegen. Ook vandaag op het werk heb ik het meermaals moeten aanhoren dat ik de kleur van zetels best nog eens overweeg. Ik vind Lemon echter prachtig. Overigens, spreken we alleen over blauwe jeans of zijn ook beige jeans even schadelijk? Je lijkt behoorlijk zeker van je stuk gTa dus ik wil je maar al te graag geloven. Als ik het onderhoud zoals je zegt - 3 a 4 x per jaar dus - dan zouden de zetels er over tien jaar nog redelijk nieuw of op z'n minst presentabel moeten uitzien?

Comment

Working...
                                          X