Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    En die zwart/grijze lijn, waarvoor dient die eigenlijk...?
    Aangezien het een Brit is, zal dat wel een verwijzing zijn naar de Mitsu Evo VI TME

Edit: Damn, Maxime was me éventjes voor ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Comment

• *lol*

Verdikke die lijkt héél erg goed op die witte 116i met zwarte bumperjes en oranje pinklichtjes die ik ooit 'es voor Tuscani heb gesjopt.

*ff zoeken*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
            oh, weer eentje die lacht... waar staan die mg- en rover-topics alweer?

Comment

• Comment

• ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  oh, weer eentje die lacht... waar staan die mg- en rover-topics alweer?
                  In men onderschrift.

Comment

• 'k had iets anders in gedachten...

Comment

• @gTa, daar kan ik niet mee lachen hoor!
                      Last edited by ; 22/12/2005, 18:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Ik vind 'm grandioos !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                          'k had iets anders in gedachten...

Comment

• laat maar lachen, ik zal es vriendelijk teruglachen als ik nog wat "verliezers" tegenkom in hun rechtdoorgaande opels en volksewagens of kale bmw's van dertien in een dozijn.

Comment

• ?

Waar slaat dat nou op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                ?

Waar slaat dat nou op ?
                                *oogkleppen op*

MG MG MG Rover MG MG MG

*oogkleppen af*

Beetje merkenblindheid denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  zoals de meesten hier.

Comment

• Ik snap 'm nog altijd niet....

Frekkel rijdt toch geen Rover, ofwel ?

- edit -

Damn, ik verwarde Frekkel met Jakkel. Jakkel rijdt een Bimmer. Daarmee dat ik 'm niet had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      *oogkleppen op*

MG MG MG Rover MG MG MG

*oogkleppen af*

haha, breek me de bek niet open.
                                      ik zou het geen merkblindheid noemen, want zelf kan ik ford, alfa, subaru, honda en nog wel wat merken best hebben. In tegenstelling tot anderen hier aanwezig
                                      Ik noem het eerder een allesbehalve liefde voor de VAG en dat andere duitse knuddemerk opel en afgeleiden. Dat ik BMW poep vind spreekt ook wel voor zich zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
                                        haha, breek me de bek niet open.
                                        ik zou het geen merkblindheid noemen, want zelf kan ik ford, alfa, subaru, honda en nog wel wat merken best hebben. In tegenstelling tot anderen hier aanwezig
                                        Ik noem het eerder een allesbehalve liefde voor de VAG en dat andere duitse knuddemerk opel en afgeleiden. Dat ik BMW poep vind spreekt ook wel voor zich zeker?
                                        Gewoon puur gevoel? of is er een gefundeerde redenatie achter je denken ook?

Comment

• vw, opel, skoda, ... gevoelsmatig en gefundeerd
                                          want wat stralen die wagens nu uit?? dat ze stevig in elkaar gevezen zijn dat ontken ik niet, maar die wagens roepen nul komma niks gevoel op, vergelijk eens met een alfa en je snapt min punt wel.
                                          daarnaast: wat hebben die merken nu in godsnaam al gepresteerd?? tot voor kort slaagde volkswagen er nog niet in om een wagen te evenaren die ze in de jaren 80 ontwikkeld hebben. de golf 5 mag dan al geen slechte wagen zijn, hij moet het afleggen tegen haast iedere tegenstander. zelfde met opel. buiten de speedster die een lotus is, wat hebben die al bewezen?? wat voor opwindende producten maken ze? populaire vrouwenwagens zoals de corsa ja, zegt me al genoeg zo lijkt me. tel daarbij een nogmaals falende astra die uit het Opel Prutsers Center komt en het plaatje is rond. (remember: hij krijgt zijn vermogen die op de weg gezet). ik koop nog steeds een wagen omdat ie zo fantastisch rijd, omdat ie tonnen rijplezier biedt. niet omdat hij 5 sterren heeft behaald bij NCAP testen, omdat ie zo zuinig is, of omdat ie zo stevig samen zit. who cares, aan de baan plakken, die kont opzij zetten... dat moet ie doen. en zoals reeds eerder vermeld: daar falen die duitse kisten en aanverwanten.
                                          en BMW... die hadden rover maar niet moeten uitmelken
                                          en tevens hou ik niet zo van de "bmw is het enige goeie merk blabla ouwejongeskrentenbrood gezeik" geef mij maar het niet alledaagse. porsche ferrari of lambo? nee, dan liever ascari, tvr, noble...

Comment

Working...
                                          X