Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vooraan is die identiek aan de andere eendjes. Achterbank zit naar mijn mening beter dan bij de hatchbacks, maar uiteraard een iets moeilijker instap (maar niet moeilijker dan bij de '1 3-deurs). Ge hebt geen kofferklep, da's 't grootste verschil.
en in achteraanzicht is de koffer van de E88 gewoonweg te kort (of net niet kort genoeg) om elegant over te kunnen komen... ik vond zelf het minieme kofferdekseltje van de ouwe E36/E46 compact eleganter
denk moest ik in de markt zijn voor nóg een coupé dak een net iets ouder en desnoods minder uitgeruste E92 320d coupé zou kopen.. die heeft zelfs geen M-pack nodig om lekker te zijn
En blijkbaar bestaat er voor de pre-facelifts al een "upgrade-kit" naar de facelift-lichten! Wel enkel voor pre-mops eendjes die standaard de xenon-koplampen hebben.
En blijkbaar bestaat er voor de pre-facelifts al een "upgrade-kit" naar de facelift-lichten! Wel enkel voor pre-mops eendjes die standaard de xenon-koplampen hebben.
Comment