Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Fak,ik had men wagen beter een jaar later gekocht
    Gij ziet toch niet graag nen '1 3-deurs, of nen LSE?

Comment

• En wat vind je van de '1 Coupé? Is dat niet iets voor u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        En wat vind je van de '1 Coupé? Is dat niet iets voor u?
        Ik wil hem eerst nog in het echt zien,maar met M pack vind ik hem toch wel mooi op die foto's

Comment

• Ah voilà, en dan heb je 'es iets "anders", want zo'n 3-deurs verschilt maar weinig van een 5-deurs hè. Nu nog wachten op de 120i Coupé, wel...

Comment

Ah voilà, en dan heb je 'es iets "anders", want zo'n 3-deurs verschilt maar weinig van een 5-deurs hè. Nu nog wachten op de 120i Coupé, wel...
            en hoe zit dat qua ruimte zo'n coupé ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              en hoe zit dat qua ruimte zo'n coupé ?
              Vooraan is die identiek aan de andere eendjes. Achterbank zit naar mijn mening beter dan bij de hatchbacks, maar uiteraard een iets moeilijker instap (maar niet moeilijker dan bij de '1 3-deurs). Ge hebt geen kofferklep, da's 't grootste verschil.

Comment

• ik blijf toch wel de 1 serie in z'n originele vorm prefereren

Comment

• een vergelijkingske (met M-pack en dikke velgen) de neus van de 1 komt dus echt beter op de E81/87 dan op de E88

vs

Comment

• en in achteraanzicht is de koffer van de E88 gewoonweg te kort (of net niet kort genoeg) om elegant over te kunnen komen... ik vond zelf het minieme kofferdekseltje van de ouwe E36/E46 compact eleganter

liever zonder koffer dan

Comment

• denk moest ik in de markt zijn voor nóg een coupé dak een net iets ouder en desnoods minder uitgeruste E92 320d coupé zou kopen.. die heeft zelfs geen M-pack nodig om lekker te zijn

Comment

• BMW E87/E81 facelift "Blackline" achterlichten!

-> zie p.2 van deze PDF.

Vermoedelijk wel enkel voor auto's zonder xenon en LED achteraan...

Comment

• links = Blackline
                          rechts = standaard

zilveren eend heeft standaard lichten
                          witte eend heeft Blacklines

Comment

• En nog eentje op 'n zilveren.

En op die eerste foto van de witte met de twee verschillende lichten, branden de lichten en dat lijken me toch LED-achterlichten te zijn.

Comment

• En blijkbaar bestaat er voor de pre-facelifts al een "upgrade-kit" naar de facelift-lichten! Wel enkel voor pre-mops eendjes die standaard de xenon-koplampen hebben.

Comment

En blijkbaar bestaat er voor de pre-facelifts al een "upgrade-kit" naar de facelift-lichten! Wel enkel voor pre-mops eendjes die standaard de xenon-koplampen hebben.
                                ja? waaar ???

Comment

• LSE

Comment

• De blacklines tonen alsof de achterlichten vuil staan. Ik zou ze persoonlijk niet nemen.

Comment

• Ik vind 't ook geen meerwaarde hebben, maar 'k wou 't hier wel posten omdat er misschien anderen interesse in kunnen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        ik vind het jammer dat het LSE pack niet te vinden gaat zijn met een 123d binnen een aantal jaar op de tweedegansmarkt
                                        ?? huh? waarom zou dat niet zo zijn??

het is toch mogelijk om LSE pack te nemen op een 123d , dus waarom zouden die binnen een aantal jaar niet op de tweedegansmarkt te vinden zijn?

Comment

Working...
                                        X