Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe weet ik bij de 118d wanneer de motor warm is? Ik heb het niet in de handleiding gevonden. Wat ik eerst hoorde is dat ge rode lampjes ofzo kreeg in de toerenteller die weggaan naarmate de motor warm wordt ... dat is niet het geval.
Hartelijk dank voor hij die het juiste antwoord weet!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
en met de achterlichten is precies ook iets gebeurd?
very nice car!
Da kunde zo krijgen, offcieel van BMW uit, donkere achterlichten
Wow, gelukkig. Het ziet er ineens veel beter uit ... de achterkant is de minst geslaagde kant van de wagen, en donkere lichten maken toch veel goed, zeker met de kleur zoals hier op de fotos ...
Achterlichten trekken idd op niet veel. Waarom geen lichten als bij de 5-reeks? Dan wel liever de lichten van de berline, dan van de break hoor. Die van de break zijn ook te gematigd.
Hoe weet ik bij de 118d wanneer de motor warm is? Ik heb het niet in de handleiding gevonden. Wat ik eerst hoorde is dat ge rode lampjes ofzo kreeg in de toerenteller die weggaan naarmate de motor warm wordt ... dat is niet het geval.
dat kan wel zijn, dat de rode zone gewoon naar hogere toerentallen opschuift, bij de 645 is dat ook, dus het zou me niet verbazen mocht dat in alle bmw's zo zijn
dat kan wel zijn, dat de rode zone gewoon naar hogere toerentallen opschuift, bij de 645 is dat ook, dus het zou me niet verbazen mocht dat in alle bmw's zo zijn
Bedankt voor de poging maar om even grof te zijn: lees mijn post!!!
Ik heb er nu al een aantal keer koud mee gestart en ik zie het niet.
Is er misschien een lampje dat zou gaan branden als ge in een keer doortrekt tot 4500 toeren???
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment