Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Twingo (2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    En als er een klant komt kan je die prijzen wel al gebruiken he. Toen Megane 2 uitkwam (met dat speciale kontje), had ik er al enkele verkocht op foto van de cursus en van de testwagens die daar stonden. Die wilden perse bij de eersten zijn. Bij Twingo zal het wel zo'n vaart niet lopen, alhoewel je nooit weet.

    Comment


    • #62
      Design ligt bij velen in de smaak, gaat goed verkopen die Twingootjes mij gedacht

      Ook benieuwd hoe dat rijdt zo'n achterwielaangedreven mini!

      Ooit s met de oude Twingo gereden en dat viel wel serieus tegen, onderstuur...
      (eerste Ford Ka's waren dan weer super-bakkies om mee te scheuren, maar wil er wel niet in gezien worden )

      Comment


      • #63
        wat zit er onder de 'motorkap' als de motor achterin zit? kofferruimte zoals bij 911?

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
          wat zit er onder de 'motorkap' als de motor achterin zit? kofferruimte zoals bij 911?
          precies niet:

          As you can see in the video posted below, courtesy ofAutoforum, the entire front part of the car is taken up by liquid storage: windscreen washer fluid, brake fluid and coolant reservoirs, plus the battery. It doesn’t even look like they designed the hood with opening in mind, since it’s quite a fiddle to get it open.
          http://www.carscoops.com/2014/03/check-out-whats-under-front-hood-of.html

          foto van de motor achterin:

          Comment


          • #65
            Maar vraag me wel af wat het voordeel eigenlijk is van een motor achterin te hebben in een wagentje dat ontworpen werd voor hoofdzakelijk stadsverkeer en rustige chauffeurs. Concept is wel knap, daar niet van.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Maar vraag me wel af wat het voordeel eigenlijk is van een motor achterin te hebben in een wagentje dat ontworpen werd voor hoofdzakelijk stadsverkeer en rustige chauffeurs. Concept is wel knap, daar niet van.
              Om klanten van Bmw en Porsche af te snoepen. Renault is nu het pad aan het bewandelen van de 911 en de M3.


              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Maar vraag me wel af wat het voordeel eigenlijk is van een motor achterin te hebben in een wagentje dat ontworpen werd voor hoofdzakelijk stadsverkeer en rustige chauffeurs. Concept is wel knap, daar niet van.
                Meer binnenruimte denk ik. Tussen de voorwielen zet je je voeten, achteraan niet.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Om klanten van Bmw en Porsche af te snoepen. Renault is nu het pad aan het bewandelen van de 911 en de M3.


                  Is dit dan een concurrent voor de Cayman?
                  Ge gaat er nog goedkoop vanaf komen.
                  den borre


                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                  Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Is dit dan een concurrent voor de Cayman?
                    Ge gaat er nog goedkoop vanaf komen.
                    Tututut, nothing replaces Cayman tenzij supercars

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Maar vraag me wel af wat het voordeel eigenlijk is van een motor achterin te hebben in een wagentje dat ontworpen werd voor hoofdzakelijk stadsverkeer en rustige chauffeurs. Concept is wel knap, daar niet van.
                      kortere draaicirkel met RWD

                      en rustige chauffeurs kunnen ook plezier hebben aan RWD?!

                      denk dat in geval van RWD, de auto minder weegt als de motor achterin zit ipv. voorin

                      en hoe meer gewicht op de aangedreven wielen hoe meer tractie (komt dan wel weer ten nadele van balans gewicht vooraan/achteraan, ja zoals bij 911!)

                      Comment


                      • #71
                        iedereen is blijkbaar vol lof over de twingo
                        ik heb zware twijfels.
                        ten eerste die achtewielaandrijving,heiligschennis,terwijl renault altijd zweert op voorwielaandrijving komen ze nu met techniek van 50 jaar terug,kwil eerst wel eens zien wat dat gaat geven in slechte weersomstandigheden.....zelfde resultaat als die dikke bmw en mercedessen die niet weg raken als er een beetje sneeuw ligt?
                        kofferruimte?kheb het gezien,valt zwaar tegen,beperkte hoogte en geen in lengterichting verstelbare achterbank meer.
                        ik voel me ook veel veiliger met een motor vooraan die toch een buffer vormt.

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                          iedereen is blijkbaar vol lof over de twingo
                          ik heb zware twijfels.
                          ten eerste die achtewielaandrijving,heiligschennis,terwijl renault altijd zweert op voorwielaandrijving komen ze nu met techniek van 50 jaar terug,kwil eerst wel eens zien wat dat gaat geven in slechte weersomstandigheden.....zelfde resultaat als die dikke bmw en mercedessen die niet weg raken als er een beetje sneeuw ligt?
                          kofferruimte?kheb het gezien,valt zwaar tegen,beperkte hoogte en geen in lengterichting verstelbare achterbank meer.
                          ik voel me ook veel veiliger met een motor vooraan die toch een buffer vormt.
                          Net grotere kreukelzone voorin doordat motor achteraan geplaatst is

                          Moet eerst zelf s mee rijden vooraleer k commentaar durf geven op hoe hij rijdt

                          Eerste Twingo was missch voorwielaandr maar viel enorm tegen ivm rijplezier, was veel te onderstuurd, dat ga je normaal minder hebben m achterwielaandr

                          Gewicht/motor ligt ook bij nieuwe Twingo op aangedreven wielen, dus in sneeuw kan best meevallen, denk ook niet dat oude Smart Fortwo slecht is in sneeuw

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            En als er een klant komt kan je die prijzen wel al gebruiken he. Toen Megane 2 uitkwam (met dat speciale kontje), had ik er al enkele verkocht op foto van de cursus en van de testwagens die daar stonden. Die wilden perse bij de eersten zijn. Bij Twingo zal het wel zo'n vaart niet lopen, alhoewel je nooit weet.

                            Uiteraard! Maar er mag nog geen open communicatie gevoerd worden...

                            Comment


                            • #74
                              rijplezier zoek je toch niet in deze klasse?allee toch niet het soort dat ik hier vermoed. trouwens ik heb alle versies van de oude gereden,van begin tot nu... de oudste vind ik nog steeds de prettigste,kijk maar eens goed hoeveel er nog van rondrijden
                              geen racewagen nee,maar dat zoek je ook niet in deze klasse,functionaliteit compact,zuinig in ouderhoud,betrouwbaar veel ruimte voor de afmetingen.
                              wil ik racen dan koop ik wel een clio rs.

                              Comment


                              • #75
                                Het gaat mij niet om het feit dat de Twingo niet optrekt, is normaal met 1.2 motortje, maar doordat het een halve monovolume is, heb je redelijk wat onderstuur en gehele rij-ervaring wordt erdoor beknot

                                Een oude Ford Ka bv., heb ik jaren mee gelachen omdat die zo lelijk zijn, tot ik er 1tje had als vervangwagen v huurwagen (lang verhaal!), is zalig bakje om mee te rijden, en heeft ook maar 1.3 motor v 70 pk

                                Suzuki Swift schijnt ook zeer fijn te rijden, Mini van 2002-2007 voor mij nog altijd de ref. inzake fun op 4 wielen!

                                De Renault R5 1.1 of 1.0 van jeugdvriend: ook old-fashioned driving fun!

                                Voor mij is het zever dat je veel pk's nodig hebt voor rijplezier, tenzij je vooral kickt op snelheid, rondetijden enz.

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                  De Renault R5 1.1 of 1.0 van jeugdvriend: ook old-fashioned driving fun!

                                  Inderdaad... kijk maar




                                  Voor mij is het zever dat je veel pk's nodig hebt voor rijplezier, tenzij je vooral kickt op snelheid, rondetijden enz.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Coole foto Tigra

                                    Comment


                                    • #78
                                      Autonieuws | Renault Twingo RS staat te trappelen




                                      Renault zal de nieuwe Twingo niet alleen als lief stadsautootje brengen: er komt ook weer een gepeperde RS-versie van de benjamin van het gamma!



                                      We moeten nog onze kilometers gaan rijden met de gewone versies van de Twingo, maar deze spyshots bewijzen dat Renault alweer verder denkt. Aan een RS-versie, om precies te zijn!
                                      Dit prototype verraadt z'n sportieve ambities door een extra luchtinlaat in de voorbumper. Bovendien heeft dit prototype twee uitlaatpijpjes aan weerszijden van de achterkant.
                                      Overigens lijkt dit een mule, en niet de definitieve productieauto. Die auto krijgt mogelijk nog wat extra stijlelementen van de supersportieveTwinRun Concept.
                                      Wat er onder de kap komt te liggen, is vooralsnog onduidelijk. Waarschijnlijk zal Renault voor turbotechniek gaan, maar het is onduidelijk welk blok het dan betreft. De vorige Twingo RS was goed voor 133 pk en we verwachten ook nu een vermogen in die buurt.
                                      We verwachten de nieuwe Renault Twingo RS in 2015 bij de dealers. Wanneer het showdebuut plaats gaat vinden, is nog onduidelijk. Mogelijk is dit al op de Autosalon van Parijs, maar het zou ook later kunnen zijn.
                                      Renault Nederland kon ons nog niets vertellen over de eventuele komst van een Twingo RS.







                                      Bron.:
                                      http://www.autoweek.nl/nieuws/29264/renault-twingo-rs-staat-te-trappelen
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                                      Comment


                                      • #79




                                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                                        Comment


                                        • #80


                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                                          Comment

                                          Working...
                                          X