Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Veel te hoog op z'n poten en te kleine velgen (die gele).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
leuk karretje
Bij Renault heeft men wel heel goed naar fiat gekeken, haal de Renault grille eraf,plak er Fiat badges op en dit zou een nieuwe Fiat 500 kunnen zijn
Eerder deze week een lichtblauwe zien staan bij m'n dealer.....nice ! Vanaf september zijn er pas prijzen bekend dacht ik ( of ze mochten nog niks zeggen ) want deze stond zelfs nog niet in de showroom.
Eerder deze week een lichtblauwe zien staan bij m'n dealer.....nice ! Vanaf september zijn er pas prijzen bekend dacht ik ( of ze mochten nog niks zeggen ) want deze stond zelfs nog niet in de showroom.
Prijzen zijn al bekend hoor, maar we mogen inderdaad nog geen communicatie rond voeren. Dit tot de officiële lancering in september...
En roter eristoff, jij mag ons altijd mailen met prijsupdates van deze en andere modellen , dat vind ik altijd interessant voor op de site (en in persberichten komt die info vaak later dan de andere landen)
Comment