Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope, geen real quattro, als er de optie DriveSelect is, dan kan je haldex wel instellen op een vaste 50-50% verdeling. (nieuwe TT quattro)
En anders zal er wel weer een Haldex Controller komen die dat mogelijk maakt.
Verder nog een LSD er in en je hebt mega tractie met Haldex.
Die begrijpt er ook niets van hoe je dat moet doen.
En het is de manier om heel snel je koppeling te slopen.
Tevens zijn die soort dingen de reden dat er steeds minder handbakken verkrijgbaar zijn, omdat de kosten die op de garage/fabrikant verhaald willen worden de pan uitrijzen.
En waarom niet, is volgens mijn niets mis mee hoe hij er bij staat. ?
Al zou ik "Solar Orange" als kleur nemen.
Sommige Audi modellen staan me gewoon niet aan. De S1 en de S3 sportback (rijd hier in de buurt een zwarte S3 rond) zijn één van die modellen. We kunnen niet allen verzot zijn op dezelfde auto's he. Iedereen heeft een persoonlijke smaak.
De S3 - die hier in de buurt rondrijdt - lijkt me smal en hoog als je die van achter bekijkt. Op de foto's afgaande heeft de S1 dezelfde verhoudingen, en laat nu dat het gene zijn dat ik niet mooi vind bij deze Audies. De A3 sedan, A4 en A6 avant vind ik dan weer zeer knappe auto's. De Audi TT is in mijn ogen altijd een lelijke auto geweest en zou hier nooit geld aan uitgeven.
Persoonlijke smaak kan je niet veranderen. Je bent nu éénmaal slaaf van de werking van uw hersenen. lol
Gisterennamiddag een rode A1 TDI met dubbele uitlaat (links), diffuser en spoilers gezien. Nu weet ik voor 100% dat de S1 me totaal niet interesseert. Een standaard A1 met mooie velgen en de juiste kleur vind ik persoonlijk knapper dan een aangeklede A1 of een S1. Kleine sportieve aangeklede wagentjes kunnen nu éénmaal niet mijn enthousiasme opwekken. Zo vind ik - als voorbeeld - een standaard luxe Fiat 500 met sportvelgen veel knapper dan een Fiat 500 Abarth. Al moet ik wel toegeven dat de Abarth veel knapper is dan de S1.
Een 500 Abarth is een "Toy" racer en de 500 is al redelijk gedateerd, het past wel bij de retro look, die gedateerdheid.
Tussen een standaard 500, een 500S en 500 Abarth zit ook de nodige uiterlijke verschillen, waar de standaard 500 nog de meest mooie is.
The S1 met 2.0TFSI en 4WD heeft veel meer potentieel dan een Abarth, als je wil kan je er heel ruim 400 pk uit halen.
De volgende 500 3-deur zal wel net zo'n lelijk gedrocht worden als de 500L en 500X, hij komt namelijk ook op de B-wide bodemplaat te staan.
btw, het enige wat mijn niet aanstaat bij de S1, zijn die belachelijke 4 uitlaten, dat zou ik gelijk veranderen als ik er één koop.
De S1 is al wel een facelift model, waardoor hij er wel mooier uitziet dan de overige A1 modellen. (persoonlijke mening)
De A1 modellen moeten de facelift nog krijgen, er komt dan ook een nieuw 1.8 TFSI model ter vervanging van de 185 pk 1.4 Twincharger motor.
Comment