Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S1 Sportback.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Blijft maar een haldex eh ipv een echte quattro
    Feit
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Blijft maar een haldex eh ipv een echte quattro
      Nope, geen real quattro, als er de optie DriveSelect is, dan kan je haldex wel instellen op een vaste 50-50% verdeling. (nieuwe TT quattro)
      En anders zal er wel weer een Haldex Controller komen die dat mogelijk maakt.
      Verder nog een LSD er in en je hebt mega tractie met Haldex.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
        Die begrijpt er ook niets van hoe je dat moet doen.
        En het is de manier om heel snel je koppeling te slopen.
        Tevens zijn die soort dingen de reden dat er steeds minder handbakken verkrijgbaar zijn, omdat de kosten die op de garage/fabrikant verhaald willen worden de pan uitrijzen.

        Comment


        • Audi S1 met 8x18" ET35 OZ Racing Ultraleggera's met 225/35R18" banden en H&R verlagingsveren.

          Comment


          • Hoe zeggen ze dat in 't Duits? >> "Not my cup of tea"!


            EDIT: was eigenlijk een grap. Iets in het Engels zeggen en het Duits noemen. Verkeerd geformuleerd.
            Last edited by ; 03/10/2014, 08:55.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Hoe zeggen ze dat in 't Duits? >> "Not my cup of tea"!
              Nicht meine Tasse Tee

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                Hoe zeggen ze dat in 't Duits? >> "Not my cup of tea"!
                En waarom niet, is volgens mijn niets mis mee hoe hij er bij staat. ?
                Al zou ik "Solar Orange" als kleur nemen.

                Comment


                • ik zou vanaf de vouwlijn in de deurpanelen alles matzwart doen naar boven..

                  capot, raamlijsten, dak, bovenste van de deuren.. moet fucking vet zijn

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                    ik zou vanaf de vouwlijn in de deurpanelen alles matzwart doen naar boven..

                    capot, raamlijsten, dak, bovenste van de deuren.. moet fucking vet zijn
                    Het Maya-de-Bij-effect ?


                    .
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                    Comment


                    • zoiets.. maar dan niet in meerdere schakeringen.. gewoon zwartboven /geel beneden

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        En waarom niet, is volgens mijn niets mis mee hoe hij er bij staat. ?
                        Al zou ik "Solar Orange" als kleur nemen.
                        Sommige Audi modellen staan me gewoon niet aan. De S1 en de S3 sportback (rijd hier in de buurt een zwarte S3 rond) zijn één van die modellen. We kunnen niet allen verzot zijn op dezelfde auto's he. Iedereen heeft een persoonlijke smaak.
                        De S3 - die hier in de buurt rondrijdt - lijkt me smal en hoog als je die van achter bekijkt. Op de foto's afgaande heeft de S1 dezelfde verhoudingen, en laat nu dat het gene zijn dat ik niet mooi vind bij deze Audies. De A3 sedan, A4 en A6 avant vind ik dan weer zeer knappe auto's. De Audi TT is in mijn ogen altijd een lelijke auto geweest en zou hier nooit geld aan uitgeven.

                        Persoonlijke smaak kan je niet veranderen. Je bent nu éénmaal slaaf van de werking van uw hersenen. lol
                        Last edited by ; 03/10/2014, 09:06.

                        Comment


                        • De 3-deur "Audi S1" is de enige A1 die mijn kan interesseren.
                          Last edited by ; 03/10/2014, 19:48.

                          Comment


                          • Gisterennamiddag een rode A1 TDI met dubbele uitlaat (links), diffuser en spoilers gezien. Nu weet ik voor 100% dat de S1 me totaal niet interesseert. Een standaard A1 met mooie velgen en de juiste kleur vind ik persoonlijk knapper dan een aangeklede A1 of een S1. Kleine sportieve aangeklede wagentjes kunnen nu éénmaal niet mijn enthousiasme opwekken. Zo vind ik - als voorbeeld - een standaard luxe Fiat 500 met sportvelgen veel knapper dan een Fiat 500 Abarth. Al moet ik wel toegeven dat de Abarth veel knapper is dan de S1.

                            Comment


                            • Een 500 Abarth is een "Toy" racer en de 500 is al redelijk gedateerd, het past wel bij de retro look, die gedateerdheid.
                              Tussen een standaard 500, een 500S en 500 Abarth zit ook de nodige uiterlijke verschillen, waar de standaard 500 nog de meest mooie is.
                              The S1 met 2.0TFSI en 4WD heeft veel meer potentieel dan een Abarth, als je wil kan je er heel ruim 400 pk uit halen.
                              De volgende 500 3-deur zal wel net zo'n lelijk gedrocht worden als de 500L en 500X, hij komt namelijk ook op de B-wide bodemplaat te staan.

                              btw, het enige wat mijn niet aanstaat bij de S1, zijn die belachelijke 4 uitlaten, dat zou ik gelijk veranderen als ik er één koop.
                              Last edited by ; 04/10/2014, 10:43.

                              Comment


                              • Awel, ik ga volledig akkoord met wat je schrijft maar dat maakt in mijn ogen - persoonlijke mening he - de S1 niet mooier.

                                Comment


                                • De S1 is al wel een facelift model, waardoor hij er wel mooier uitziet dan de overige A1 modellen. (persoonlijke mening)
                                  De A1 modellen moeten de facelift nog krijgen, er komt dan ook een nieuw 1.8 TFSI model ter vervanging van de 185 pk 1.4 Twincharger motor.
                                  Last edited by ; 05/10/2014, 20:30.

                                  Comment


                                  • The smallest Audi ever to wear an 'S' badge - the S1 - arrived in showrooms in May 2014. UKCN drove the car (in the rain) at its UK media launch.

                                    Comment


                                    • Bangelijk bakske! Kga mijne scirocco R verkopen voor deze, altijd fan geweest van kleine bakskes met grote motoren!

                                      Nee toch maar niet verkopen lol, maar deze zou echt wel kans maken....

                                      Comment


                                      • Audi heeft er goed aangedaan om er een 2.0TFSI in te hangen, met een remap zit je al over de 300 pk.
                                        Met een upgrade turbo komt zelfs 500 pk in zicht.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Audi heeft er goed aangedaan om er een 2.0TFSI in te hangen, met een remap zit je al over de 300 pk.
                                          Met een upgrade turbo komt zelfs 500 pk in zicht.
                                          Waarom geen 600 of 700?

                                          Zal lang meegaan een autootje van een slordige 200pk tunen naar 500pk :s
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

                                          Comment

                                          Working...
                                          X