Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Boy racers... rijden niemand niet zoek, ze rijden snel omdat ze denken dat ze daarvoor een prijs zullen krijgen. En maar zoeken daarachter
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Lol maar toch zie ik het dagelijks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
        Paar maand geleden gaan test rijden met de golf R. Wat een auto ! was opslag verlieft & verkocht

nu nog wachten tot volgend jaar en dan ga ik hem ook in huis halen !
        Heb ik ook mee gereden, vond eerlijk gezegd dat er niet veel verschil was tov mijn scirocco r

Comment

• Ik vind 4 uitlaten niet bij een "R" passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
            Heb ik ook mee gereden, vond eerlijk gezegd dat er niet veel verschil was tov mijn scirocco r
            Die gaan dan ook al heel goed denk zelfs 0-200 geen verschil bijna

Comment

• Volkswagen Golf VII R

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Ik vind 4 uitlaten niet bij een "R" passen.
              Vind ik ook.. De golf is een anonieme wagen en dan staan doe 4 uitlaten als een varken op een tang.. De vorige R had er volgens mij maar 2 naar het midden toe
              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
              current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                Vind ik ook.. De golf is een anonieme wagen en dan staan doe 4 uitlaten als een varken op een tang.. De vorige R had er volgens mij maar 2 naar het midden toe
                Germinal! Ik heb geruchten van bmw!

De nieuwe 1 serie gaat vanaf de 20i (of 18i) een dubbele uitlaat krijgen. Bij de 3 serie facelift ook zoiets.

De 3 serie facelift gaat ook zonder xenon de angel eyes hebben.

Comment

• Volkswagen Golf VII R

Ja had hier op forum ook iets gelezen dat de nieuwe 190pk dit zou krijgen... Dan toch maar zen Badge op den auto laten zetten?

Alle ja het sleeper gehalte gaat er wel op voorruit maar als je het verschil al helemaal niet meer kan zien met een 18ike :s

Anderzijds De nieuwprijs van nen goed uitgeruste 30d is een pak meer dan het dubbele van een kale 18i, maar uiterlijk geen verschil..

Ach ja de 3 is de golf van BMW zeker ?
                  Last edited by germinal; 24/11/2014, 06:47.

Comment

Ja had hier op forum ook iets gelezen dat de nieuwe 190pk dit zou krijgen... Dan toch maar zen Badge op den auto laten zetten?

Alle ja het sleeper gehalte gaat er wel op voorruit maar als je het verschil al helemaal niet meer kan zien met een 18ike :s

Anderzijds De nieuwprijs van nen goed uitgeruste 30d is een pak meer dan het dubbele van een kale 18i, maar uiterlijk geen verschil..

Ach ja de 3 is de golf van BMW zeker ?
                    Er is ook weinig verschil tussen een 518d en 530d te zien.

Altijd maar meer pk's...

Comment

• moet dat verschil zo zichtbaar zijn? Als bestuurder voel je het verschil tussen kaal en full option, lichte of zware motor en daar gaat het toch om.
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        moet dat verschil zo zichtbaar zijn? Als bestuurder voel je het verschil tussen kaal en full option, lichte of zware motor en daar gaat het toch om.
                        Das waar... Langs de andere kant, als een vrouw een duur kleedje koopt wil ze toch ook dat het een duur kleedje lijkt? Dat het zich onderscheid van de H&M

Zelfde met juwelen/huizen... ?

Dat is toch ook de reden dat er 'premium' merken zijn.

Anders reed iedereen wel met een full option Dacia ( maar daar kan je waarschijnlijk nog geen stoelverwarming/HUD ed. Krijgen omdat Dacia kopers alleen naar de prijs zien?)

Comment

Das waar... Langs de andere kant, als een vrouw een duur kleedje koopt wil ze toch ook dat het een duur kleedje lijkt? Dat het zich onderscheid van de H&M

Zelfde met juwelen/huizen... ?

Dat is toch ook de reden dat er 'premium' merken zijn.

Anders reed iedereen wel met een full option Dacia ( maar daar kan je waarschijnlijk nog geen stoelverwarming/HUD ed. Krijgen omdat Dacia kopers alleen naar de prijs zien?)
                          Ja, ik kan je ergens wel volgen. Een kale 316d of een full option 335xd met M pakket etc daar kan je met het verschil gerust nog een 3 reeks kopen, of zelfs bijna 2.

Misschien moeten ze naast de type aanduiding ook nog de catalogusprijs vermelden . Bijvoorbeeld 335xd 75k . Je kenteken is dan met een gouden randje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Germinal! Ik heb geruchten van bmw!

De nieuwe 1 serie gaat vanaf de 20i (of 18i) een dubbele uitlaat krijgen. Bij de 3 serie facelift ook zoiets.

De 3 serie facelift gaat ook zonder xenon de angel eyes hebben.
                            En LED pinkertjes ook waarschijnlijk? Zijn daar al foto's/gegevens van bekend?

Comment

• Ja die pinkers en stoplichten dat dat nog gewone lampen zijn bij BMW snap ik niet... Zelfs als je LED lights neemt...

Comment

Ja die pinkers en stoplichten dat dat nog gewone lampen zijn bij BMW snap ik niet... Zelfs als je LED lights neemt...
                                Simpel, die branden niet lang (op 50% van de BMWs branden de pinkers nooit ) en branden erg sterk voor weinig geld (LED ofwel één dure ofwel een hele slinger nodig). Zoiets.
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Volkswagen Golf VII R

Ja da was ik vergeten da je ni moet pinken met nen BMW.. en toch weet ik ni waar da van komt, volgens mij pinken de meesten wel

Comment

Ja da was ik vergeten da je ni moet pinken met nen BMW.. en toch weet ik ni waar da van komt, volgens mij pinken de meesten wel
                                    Vandaag van Gent naar Eine de hele tijd een X1 voor mij gehad en die heeft geen enkele keer de pinker gebruikt.
                                    Maar dan ook geen enkele keer.
                                    Begon mij af te vragen of het een optie zou geweest zijn.
                                    Misschien heeft ze enkel pinker voorbereiding en moet je iets opleggen om ze te activeren.

Sent from here
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hoeveel forum leden rijden ondertussen al met een Golf 7 R rond?
                                      Ben aan het kijken om me ook eentje aan te schaffen.
                                      Zag interessante chip bij Rothe met spectaculaire 0 - 100 en 0 - 200 km/u tijden. Respectievelijk 4.1 en 15.1!
                                      Supercar voor relatief weinig geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvel26 Bekijk Berichten
                                        Hoeveel forum leden rijden ondertussen al met een Golf 7 R rond?
                                        Ben aan het kijken om me ook eentje aan te schaffen.
                                        Zag interessante chip bij Rothe met spectaculaire 0 - 100 en 0 - 200 km/u tijden. Respectievelijk 4.1 en 15.1!
                                        Supercar voor relatief weinig geld.

Op dit forum al zeker 2.

Comment

• Paar keer mee gereden zeer efficiënte kar, ik vind dat ie qua performance niet veel onder moet doen voor de a45 zelfs.

Comment

Working...
                                          X