Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind ik ook.. De golf is een anonieme wagen en dan staan doe 4 uitlaten als een varken op een tang.. De vorige R had er volgens mij maar 2 naar het midden toe
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Vind ik ook.. De golf is een anonieme wagen en dan staan doe 4 uitlaten als een varken op een tang.. De vorige R had er volgens mij maar 2 naar het midden toe
Germinal! Ik heb geruchten van bmw!
De nieuwe 1 serie gaat vanaf de 20i (of 18i) een dubbele uitlaat krijgen. Bij de 3 serie facelift ook zoiets.
De 3 serie facelift gaat ook zonder xenon de angel eyes hebben.
moet dat verschil zo zichtbaar zijn? Als bestuurder voel je het verschil tussen kaal en full option, lichte of zware motor en daar gaat het toch om.
Das waar... Langs de andere kant, als een vrouw een duur kleedje koopt wil ze toch ook dat het een duur kleedje lijkt? Dat het zich onderscheid van de H&M
Zelfde met juwelen/huizen... ?
Dat is toch ook de reden dat er 'premium' merken zijn.
Anders reed iedereen wel met een full option Dacia ( maar daar kan je waarschijnlijk nog geen stoelverwarming/HUD ed. Krijgen omdat Dacia kopers alleen naar de prijs zien?)
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Das waar... Langs de andere kant, als een vrouw een duur kleedje koopt wil ze toch ook dat het een duur kleedje lijkt? Dat het zich onderscheid van de H&M
Zelfde met juwelen/huizen... ?
Dat is toch ook de reden dat er 'premium' merken zijn.
Anders reed iedereen wel met een full option Dacia ( maar daar kan je waarschijnlijk nog geen stoelverwarming/HUD ed. Krijgen omdat Dacia kopers alleen naar de prijs zien?)
Ja, ik kan je ergens wel volgen. Een kale 316d of een full option 335xd met M pakket etc daar kan je met het verschil gerust nog een 3 reeks kopen, of zelfs bijna 2.
Misschien moeten ze naast de type aanduiding ook nog de catalogusprijs vermelden . Bijvoorbeeld 335xd 75k . Je kenteken is dan met een gouden randje.
Ja die pinkers en stoplichten dat dat nog gewone lampen zijn bij BMW snap ik niet... Zelfs als je LED lights neemt...
Simpel, die branden niet lang (op 50% van de BMWs branden de pinkers nooit ) en branden erg sterk voor weinig geld (LED ofwel één dure ofwel een hele slinger nodig). Zoiets.
Ja da was ik vergeten da je ni moet pinken met nen BMW.. en toch weet ik ni waar da van komt, volgens mij pinken de meesten wel
Vandaag van Gent naar Eine de hele tijd een X1 voor mij gehad en die heeft geen enkele keer de pinker gebruikt.
Maar dan ook geen enkele keer.
Begon mij af te vragen of het een optie zou geweest zijn.
Misschien heeft ze enkel pinker voorbereiding en moet je iets opleggen om ze te activeren.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Hoeveel forum leden rijden ondertussen al met een Golf 7 R rond?
Ben aan het kijken om me ook eentje aan te schaffen.
Zag interessante chip bij Rothe met spectaculaire 0 - 100 en 0 - 200 km/u tijden. Respectievelijk 4.1 en 15.1!
Supercar voor relatief weinig geld.
Hoeveel forum leden rijden ondertussen al met een Golf 7 R rond?
Ben aan het kijken om me ook eentje aan te schaffen.
Zag interessante chip bij Rothe met spectaculaire 0 - 100 en 0 - 200 km/u tijden. Respectievelijk 4.1 en 15.1!
Supercar voor relatief weinig geld.
Comment