Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk BerichtenNee, jong, nee
Ge moogt mij 1 trakteren
Zal wel na 23 april zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenKomt in orde, Zwevegem is zo ver niet.
Zal wel na 23 april zijn.
Comment
-
-
Dat vind ik nu zo jammer aan vw. Ze maken een dijk van een auto en steken daar dan gwone sportstoelen in standaard. Dat ze standaard eens zo van die zetels zoals bvb die van S-line van audi in staken en kuipstoelen als optie. Hun prijzen zijn nochtans niet goedkoop.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Onlangs eentje zien rijden, mijn frank viel pas na een tweede keer kijken. Ik dacht eerst welke john steekt er nu 4 uitlaten op zijn golf. Is zowat het enige dat echt niet staat op die wagen eerlijk gezegd, twee uitlaten zijn meer dan voldoende voor een hatchback.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenOnlangs eentje zien rijden, mijn frank viel pas na een tweede keer kijken. Ik dacht eerst welke john steekt er nu 4 uitlaten op zijn golf. Is zowat het enige dat echt niet staat op die wagen eerlijk gezegd, twee uitlaten zijn meer dan voldoende voor een hatchback.Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk BerichtenIk denk dat er zeeer weinig mensen effectief stof nemen in hun R.
Trekt dan ook op geen hol
enfin
..Jealousy is the worst counselor..Last edited by Doohie; 16/04/2014, 18:42.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten..Jealousy is the worst counselor..
Met leer.
Wel een 6.Last edited by Bunecarera; 29/04/2015, 09:58.2012 Volkswagen Golf R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk BerichtenIk heb een R...
Met leer.
Wel een 6, maar wel met iets meer power dan de 72005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Met leer.
Wel een 6, maar wel met iets meer power dan de 7
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Met leer.
Wel een 6, maar wel met iets meer power dan de 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenTot wanneer die een kuurtje ondergaat.
Tapatalk Pro
Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk BerichtenHoeveel pk?Last edited by Bunecarera; 29/04/2015, 09:58.2012 Volkswagen Golf R
Comment
-
Ik ben altijd al fan geweest van de top golf. M'n Duitse schoonbroer heeft als projectje een golf IV R32 met wat extra power (550 pk aan de wielen). Superlekker.
Moet nu wel zeggen dat de 4 uitlaten bij de R en S3 me wat tegenvallen. Met een dubbele uitlaat aan 1 zijde of in het midden, toonde hij iets meer klasse. Nu lijkt het voor de niet-kenners op wat auto5 opsmuk.
Desalniettemin een verdomd lekkere auto.
A little bit jelly.
Comment
-
Na 3 bmw's vind ik deze R zeker niet verkeerd ! Heb wel nog nooit VW gereden (buiten een aftandse golf II diesel, maar dat telt niet mee)
Er zijn echter meerdere keuze's : M235i, S3 of toch maar wachten op Civic Type R ?
Hoe betrouwbaar zijn zo'n wagens tegenwoordig? Ik ben betrouwbaarheid Honda en BMW gewoon ....2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
Comment