Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk Berichten
    Ik hoop in de komende 2 weken volgende auto op te halen

BMW 420d

Glasiersibler
    Leder DakotaSchwarz
    M Sportpakket
    ConnectedDrive Services Pack
    Sportautomatische versnellingsbak
    Alarmsysteem
    Comforttoegang
    Aanhangwagenkopeling (electrisch wegklapbaar)
    Electrisch Doorschijnend Schuifdak
    Automatisch dimmende binnen en buitenspiegels
    Lendensteun vooraan
    Opbergpakket
    Verwarmde zetels vooraaan
    Park Distance Control
    Lichtpakket
    Lane Change Warning
    Active Protection
    Active Cruise Control met Stop&Go function
    Park Assist
    Navigatiesysteem professional
    Head-up Display
    Harman/kardon Surround Sound System
    Comforttelefonie met uitgebreide smartphone Connectiviteit
    Speed Limit info
    Instumentencombi High

Nu heb ik nog een bon van 750 euro voor accessoires ontvangen, dewelke ik in eerste instantie wou gebruiken om de garantie te verlengen. Echter dit is geen accessoire en ging dus niet:-( Ik ben dus op de pagina van BMW aan het kijken wat er zoal intressant is. Het enige intressante lijken mij de BMW M Performance sportremschijven. Nu is het mij niet duidelijk of dit over dezelfde sportremmen gaat die in de configurator staan met de blauwe klauwen. Het zou me vooral te doen zijn om de rem klauwen een ander kleurtje te geven. Zijn er verder nog voordelen aan deze sportremmen voor een auto in dagelijks gebruik (50 to 60000 km per jaar)?
    Aan sportremmen heb je in dagelijks gebruik gewoonweg niets, behalve dat het er mooi uitziet.

Tenzij je met je 2 liter diesel het circuit op gaat of alle dagen rijdt als een compleet gestoord maniak met meerdere sterke afremmingen kort na elkaar, heb je er geen hol aan.

Val ik in herhaling?

Ps: heb jarenlang big brake kits verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
      Proficiat! Persoonlijk vind ik echter de combinatie van Mineraalgrijs met rood interieur geslaagder. Maar dit is enkel kwestie van smaak natuurlijk. IN mijn 6 jaar oude 135i vind ik dat nog steeds de beste keuze.
      Ben er ook eentje aan het samenstellen voor mijn vrouw. Niettegenstaande het volgens haar een Mercedes E 350 Coupé 4matic of Audi A5 3liter Quattro zal worden, probeer ik haar toch nog warm te maken voor een M435iX Coupé. Het zal wel eerst een testrit moeten worden aangezien wij de E350 Coupé al hebben getest en zeer goed bevonden...
      de 435i is een fantastische wagen om mee te gaan rijden. Ze zal niet anders kunnen dan toegeven dat het de die zal worden.

Rood, denk ik, ben je als interieur redelijk snel beu. En de individual die we gekozen hebben heeft wit stiksel... super mooi.

(hij gaat deze week in productie!)
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Klopt dat dat het schuifdak van de 4 niet open kan. Enkel kantelen?
        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
          Klopt dat dat het schuifdak van de 4 niet open kan. Enkel kantelen?
          Dat klopt NIET.
          het dak kan perfect openschuiven.

Dat blijkt in de 6 GC zo te zijn.

de verkoper dacht dat bij ons ook bij bestelling, maar is dat gaan dubbelchecken.
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Twijfel tussen 19 of 20" op de 4 al dan niet icm runflat.
            Kan nieuwe 19"s kopen met Runflat en zonder Runflat. Die met de runflat zijn 400 € goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Aan sportremmen heb je in dagelijks gebruik gewoonweg niets, behalve dat het er mooi uitziet.

Tenzij je met je 2 liter diesel het circuit op gaat of alle dagen rijdt als een compleet gestoord maniak met meerdere sterke afremmingen kort na elkaar, heb je er geen hol aan.

Val ik in herhaling?

Ps: heb jarenlang big brake kits verkocht.

True !! Een 320d remt standaard echt goed. Die remmen nog upgraden is alleen nodig als je zoals int3x0r zegt de hooligan uithangt.

Comment

• Iemand die met zekerheid kan bevestigen dat de 19" OEM M-velgen van de 3 F30/31 ook op de 4 F32/33 passen?

Comment

• Die gaan heel zeker passen. Wel die van de F30 bestellen zodat ze staggered zijn.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Die gaan heel zeker passen. Wel die van de F30 bestellen zodat ze staggered zijn.
                    Wat bedoel je met dat laatste?
                    De OEM BMW 19" Velgen zijn afkomstig van een 3 F30 maar zou ze op mijn toekomstige 4 willen leggen.
                    Is er dan verschil tussen de 19" velgen die af fabriek op een 3 of 4 liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                      Wat bedoel je met dat laatste?
                      De OEM BMW 19" Velgen zijn afkomstig van een 3 F30 maar zou ze op mijn toekomstige 4 willen leggen.
                      Is er dan verschil tussen de 19" velgen die af fabriek op een 3 of 4 liggen?
                      De 4 reeks is een beetje breder dus misschien dat de ET van de velgen iets verschilt, maar dat weet ik niet zeker. Vraag eens de maat van die velg aan je dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        De 4 reeks is een beetje breder dus misschien dat de ET van de velgen iets verschilt, maar dat weet ik niet zeker. Vraag eens de maat van die velg aan je dealer?
                        Volgens deze Duitse webshop zijn de ET waarden van de 3 en de 4 gelijk.

vooraan 36.
                        achteraan 47.

Comment

• Afgelopen maandag het vrouwtje haren 4 gaan halen:

BMW 428i Coupé

Sport Line
                          Mineralgrau
                          Spiegelkappen in koetswerkkleur
                          BMW Individual alu velgen styling 626 I, 19"
                          BMW Individual leder Merino Goldbraun/Schwarz
                          BMW Individual decoratieve lijsten Pianolack Schwarz
                          Sierlijst in Perlglanz Chrom
                          Comfort Pack:
                          Navigatiesysteem Business
                          Park Distance Control (PDC)

Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
                          Elektrisch doorschijnend schuifdak
                          Hemelbekleding Anthrazit
                          Sportzetels vooraan
                          Verwarmde zetels vooraan
                          Head-Up Display
                          HiFi-luidsprekersysteem
                          Instrumentencombi High
                          Comforttoegang
                          Gespoten aanbouwdelen
                          Shadow Line hochglänzend
                          Zonder monogram
                          Zonder monogram op de flanken
                          Sportautomatische versnellingsbak
                          M sportstuur

Na aankomst nog laten bij installeren
                          zwarte grill (nieren) accessoire
                          M-Performance uitlaat met zwarte uitlaatmonden

Eerste impressie (natuurlijk hebben we er nog niet mee door kunnen geven):

Fantastische auto... wat een motor.
                          En de sound met de M-performance uitlaat is zaaaaalig (zal binnenkort nog wel een filmpje online zetten)

Nu ben ik jaloers...

maar ja, zal er geregeld wel eens mee rijden :-)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dat ziet er superlekker uit. Zalige zetels met zalig leder ook, he !
                            Succes er mee.
                            Oh, ja, is 't vrouwke ook content, want dat meld je hier niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                              Dat ziet er superlekker uit. Zalige zetels met zalig leder ook, he !
                              Succes er mee.
                              Oh, ja, is 't vrouwke ook content, want dat meld je hier niet...
                              haha, da's waar...

Ja die is reuze content!! en daar heb ik dan ook plezier van hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                haha, da's waar...

Ja die is reuze content!! en daar heb ik dan ook plezier van hé
                                En wat zijn de eerste ervaringen? Hier nog twijfel ts diesel of benzine 28i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                                  Eerste ervaringen zijn super.

De 28i is een ongelooflijke motor. Zowel in de hernemingen als bij stoplichtsprintjes.
                                  de sound zonder de m-performance uitlaat kan ik niet vertellen, maar met is het echt heel mooi. Hij ratelt lekker wanneer je even autostrade hebt gedaan en dan traag moet rijden.

Qua verbruik mag je in't stad (staat nu 2500km op) op 10,5l-11l rekenen als je niets anders doet. Op de autostrade met de cruise-controle aan op 130 en de eco-pro reken je alvast 7l-8l.

Wat betreft de wagen op zich, is die heel wat harder afgeveerd dan mijn 5, maar dat is normaal.

Ik zou geen moment twijfelen voor de benzine.
                                  Zeker omdat we in de toekomst nog extra belast zullen worden op Diesel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                                    430d of 420d beiden diesel, groot verschil.
                                    Indien je voor een 2.0 gaat, kies maar de 28i.
                                    Indien de 430d, de zespitter

Comment

• Heeft de 435d zo'n fake 'active sound' motorgeluid zoals de 640d dat heeft?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Denk het wel hoor

Comment

• Deze 428i klinkt al een stuk beter dan origineel.

Comment

Working...
                                          X