Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 4 Reeks Coupé
Collapse
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenEnig idee wanneer deze te configureren valt?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk BerichtenDit is natuurlijk geen lelijke wagen. Maar hoewel ik niet objectief ben (E92 eigenaar), heb ik het gevoel dat ze gewoon de huidige 3 coupé genomen hebben en die 'drukker' gemaakt. Die sidevents (nogal potsierlijk), de eerder gekunstelde/bolle achterlichten, de te snel 'duikende' neus die van de gewone 3 is overgenomen, de overvloed aan lijnen in het interieur - en de zetels die er nog steeds oersaai uitzien in vergelijking met Audi (zie eender welk model) en Mercedes (zie A en CLA). Combineer dat met het feit dat er eigenlijk motorisch geen enkele vooruitgang gemaakt wordt (enkel de 8-bak ZF, maar wie wil zo'n auto nu met automaat?), en dat je steeds meer met een rijdende computer onderweg bent (elektrisch stuur, verplichte iDrive, etc.), dan vraag ik mij af of hier niet geldt dat 'less is more'?
Ik zie alleszins weinig E92 eigenaars hiervoor naar de showroom hollen, hoewel er dan ook weer geen reden is om hier niet voor te kiezen als je dan toch een mooie coupé moet/wil kopen vandaag.
Uiteindelijk waar de 3 in coupé versie moet in slagen is hoe hij rijdt, ... als dit niet goed komt is de rest irrelevant, imho.
Leave a comment:
-
Ik vind dat telkens Bmw een nieuw model brengt het vorige er meteen oud uit ziet.
Niet leuk voor de eigenaars van het vorige model denk ik dan.
Leave a comment:
-
Persoonlijk vind ik dat BMW telkens zo een commentaren krijgt wanneer ze een nieuw model of upgrade brengen. Ik herinner me nog goed toen ik een Z4M coupe kocht werd er door de kenners geroepen dat het een zwak afkooksel was van de Z3... Een achteruitgang zelfs. Met de 1M idem. Een goedkoop samenraapsel van bestaande stukken werd er gezegd. Beide zijn iconische auto's en bijna instant klassiekers geworden.
Leave a comment:
-
Guest repliedDit is natuurlijk geen lelijke wagen. Maar hoewel ik niet objectief ben (E92 eigenaar), heb ik het gevoel dat ze gewoon de huidige 3 coupé genomen hebben en die 'drukker' gemaakt. Die sidevents (nogal potsierlijk), de eerder gekunstelde/bolle achterlichten, de te snel 'duikende' neus die van de gewone 3 is overgenomen, de overvloed aan lijnen in het interieur - en de zetels die er nog steeds oersaai uitzien in vergelijking met Audi (zie eender welk model) en Mercedes (zie A en CLA). Combineer dat met het feit dat er eigenlijk motorisch geen enkele vooruitgang gemaakt wordt (enkel de 8-bak ZF, maar wie wil zo'n auto nu met automaat?), en dat je steeds meer met een rijdende computer onderweg bent (elektrisch stuur, verplichte iDrive, etc.), dan vraag ik mij af of hier niet geldt dat 'less is more'?
Ik zie alleszins weinig E92 eigenaars hiervoor naar de showroom hollen, hoewel er dan ook weer geen reden is om hier niet voor te kiezen als je dan toch een mooie coupé moet/wil kopen vandaag.
Leave a comment:
-
Toch wel een prachtige auto hoor... Erg verleidelijk. Zou dit nog wel willen.
Leave a comment:
-
De 3 coupé (excuseer de 4) is nog premiumder geworden dan hij al was, en dan moet men bijbetalen voor alles hé.
Leave a comment:
-
niet iedereen is even grote fan van die LED verlichting. ik vind het het een meerwaarde op een mercedes, BMW zie ik dan weer liever zonder kerstverlichting
Leave a comment:
-
Ik begrijp niet dat ze zo'n auto nog durven aanbieden zonder LED-dagverlichting. Dat ze hem desnoods nóg 1000 euro duurder maken, maar ik vind toch wel dat dat standaard zou mogen zijn...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenHeel knap, zwaar fan!
Al had deze gewoon " 3 coupe " moeten heten.
Leave a comment:
-
Heel knap, zwaar fan!
Al had deze gewoon " 3 coupe " moeten heten.
Leave a comment:
-
blijf het wat jammer vinden dat ze net als bij mb de b-stijl niet supprimeren, zeker binnenin geeft je dat toch iets extra...aloewel ik het dan weer goed vind dat het een mb-spielerei blijft
kwa constructie laten ze met de cabrio toch zien dat het mogelijk is
Leave a comment:
-
Guest repliedLaatste foto is knap.
Leave a comment:
Leave a comment: