Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zet mijn vraag hier maar even bij de immens populaire 5-reeks.
Is er een opmerkelijk verschil tussen het loudspeaker systeem BMW Advanced en het Harman/Kardon surround-systeem?
Ik had op mijn 2011 versie de Professional en nu de Harman Kardon. Tussen deze versies is er volgens mij niet veel verschil, ik zou zelfs durven zeggen dat de vorige zeker niet slechter was. Veel hangt natuurlijk af van de source, als je gewoon radio luistert ga je het volgens mij niet eens horen. Het sublieme is wel dat je zo goed als geen vervorming hebt, hoe hard je het ook zet. De advanced ken ik niet maar die zit wel in het plus pack. Je mag altijd eens komen luisteren als je tot aankoop zou willen overgaan.
Ik heb de wagen besteld op 17" velgen om CO2-redenen, net als jij dat zal doen blijkbaar.
De standaard 17" velgen styling 236 vind ik op zich niet mis, ook met deze volgens sommigen "kleine" velgen is de F 11 een knappe auto.
Maar je ziet deze velg wel heel vaak rijden, en daarom heb ik toch voor mijn wagen een andere 17" velg gekozen, die beschikbaar is sedert de facelift, en waarvan je hierboven een foto ziet.
Ik gebruik deze velgen als wintervelgen, en de styling 237 18" als zomervelgen.
Nu moet ik bekennen dat ik deze 456 velgen irl mooier vind dan mijn nochtans 1 maatje grotere zomervelgen!
Had ik dat op voorhand geweten, had ik misschien de 456 wel gebruikt als zomer- én wintervelgen.
Eindelijk besteld, dank voor de nuttige tips. Van de leasemaatschappij aantrekkelijk voorstel gekregen ivm meerkost 18" runflatbanden, dus...
520dA Touring
Luxury Line met 18'' styling 454
Jatoba - Oyster/black
Business pack met upgrade Professional navigatie
achteruitrijcamera
panoramadak
Harmann Kardon
levering (owv leasecontract) pas in augustus, tot dan gewoon met de f10 (520dA 2010) verderrijden.
Over de HiFi Professional vs Harman Kardon: de Professional hifi installatie heeft al aardig wat te verdurend gehad de afgelopen 1,5 jaar in m'n 5 reeks maar die geeft nog geen krimp Was die pakweg 600 € upgrade echt wel waard en volstaat in mijn ogen wel.
Voor de mensen die bestellingske aan 't plaatsen zijn en twijfelen over bepaalde opties kan ik wel al meegeven dat optie 'surround view' weinig toegevoegde waarde is. Kost wel wat, is leuk om af en toe eens te gebruiken maar voor de rest nogal sterk overbodig (ondanks dat je toch met een grote wagen op de baan bent).
Mocht ik nu een facelift 5 reeks moeten bestellen dan zou ik vermoedelijk geen M-pack nemen (serieuze meerprijs) maar één of andere Line kiezen die toch ook wat sportiever/dikker oogt dan de vroegere standaard uitstraling (maar dan wel nog sportophanging apart erbij nemen).
Ik had op mijn 2011 versie de Professional en nu de Harman Kardon. Tussen deze versies is er volgens mij niet veel verschil, ik zou zelfs durven zeggen dat de vorige zeker niet slechter was. Veel hangt natuurlijk af van de source, als je gewoon radio luistert ga je het volgens mij niet eens horen. Het sublieme is wel dat je zo goed als geen vervorming hebt, hoe hard je het ook zet. De advanced ken ik niet maar die zit wel in het plus pack. Je mag altijd eens komen luisteren als je tot aankoop zou willen overgaan.
Over de HiFi Professional vs Harman Kardon: de Professional hifi installatie heeft al aardig wat te verdurend gehad de afgelopen 1,5 jaar in m'n 5 reeks maar die geeft nog geen krimp Was die pakweg 600 € upgrade echt wel waard en volstaat in mijn ogen wel.
Thanks, we zullen ons oor eens te luisteren leggen...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik zet mijn vraag hier maar even bij de immens populaire 5-reeks.
Is er een opmerkelijk verschil tussen het loudspeaker systeem BMW Advanced en het Harman/Kardon surround-systeem?
Ik ben een muziek freak (Arcam, Focal, B&W enzo in huis) en ik vind de meerprijs van de Harman/Kardon het in de 5-reeks niet waard. Ik ben héél tevreden met de Hifi upgrade.
Ik ben een muziek freak (Arcam, Focal, B&W enzo in huis) en ik vind de meerprijs van de Harman/Kardon het in de 5-reeks niet waard. Ik ben héél tevreden met de Hifi upgrade.
Kennis van zaken @home zo te zien.
Goed, gaan we dat van het lijstje al schrappen voor de .5.
Thx B!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Bij deze stel ik mijne nieuwe aanwinst voor:
BMW F11 520xdrive sophistograu: gene line, maar gewoon zelf samengesteld (en da Harman Kardon is echt vet!!!)
Bij deze stel ik mijne nieuwe aanwinst voor:
BMW F11 520xdrive sophistograu: gene line, maar gewoon zelf samengesteld (en da Harman Kardon is echt vet!!!)
Good luck!
Heb je de HK vergeleken met het BMW AD sound systeem?
Mooi!!
Heb exact dezelfde kleur en velgen gekozen alleen modern line, 528 en zwarte hemelbekleding.
Ook blij dat ik de donkere ramen heb gekozen, past er echt goed bij.
1. voorlopig nog geen problemen mee.
2. Streaming bij mij met Iphone 5 van itunes en spotify werkt zonder problemen. Ik kan echter de iphone niet opladen via de usb aansluiting met de orriginele iphone kabel in de middenconsole. Hebben jullie dat probleem ook?
2. Streaming bij mij met Iphone 5 van itunes en spotify werkt zonder problemen. Ik kan echter de iphone niet opladen via de usb aansluiting met de orriginele iphone kabel in de middenconsole. Hebben jullie dat probleem ook?
2. Neen. Werkt zonder probleem.
2014 BMW (F31) 335 d 2011 Mini One D 2007 Kawasaki ZX6R 1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Ik heb ook HK, zowel in onze 1 als 5, en klinkt in allebei de auto's zeer goed.
Advanced
Sent from somewhere, using Tapatalk
Iphone kan ik zonder probleem met de originele kabel opladen, wel geen Ipad....
Aangezien de andere F11 topic « dood » lijkt, stel ik mijn vragen dan maar hier J
Heb dus een F11 pre facelift van 2013.
Iemand ervaring met goede en of goedkope maar toch mooie automatten en met name voor bestuurder?
Ik vind niet zo direct het gelijkvormigheidsattest maar wellicht zijn er die kunnen helpen, voor de 520D 135KW
Welke banden kan je achteraan steken? Mag 275/35R19 achteraan?
Aangezien de andere F11 topic « dood » lijkt, stel ik mijn vragen dan maar hier J
Iemand ervaring met goede en of goedkope maar toch mooie automatten en met name voor bestuurder?
Ik vind niet zo direct het gelijkvormigheidsattest maar wellicht zijn er die kunnen helpen, voor de 520D 135KW
Alvast bedankt!
Ik heb mijn gelijkvormigheidsattest per toeval gisterenavond nog vastgehad, en als ik mij niet vergis mag 275 enkel op 20-inchers. Voor 19-inchers is enkel 245 rondom toegelaten
Comment