Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien anders eens aan de persoon hier beneden vragen welke producten hij juist gebruikt. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=863935

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
      Voor mij ook geen beige interieur meer. Ik draag 95% van de tijd een jeans, verkleuring is dan onvermijdbaar. Regelmatig poetsen helpt natuurlijk, maar perfect krijg ik het niet meer.
      Ik draag zo goed als altijd jeansbroeken in mijn wagen, van mijn vroegere A6 kan ik niet direct interieurfoto's vinden maar mijn A4 zag er na 90.000km zo uit : , mijn A6 had 200.000km en buiten dat het leder misschien wat meer "gezet" was zag dat er nog nagelnieuw uit. Ik blijf er bij, 2 maandelijks eens een doekje met conditioner erover en dat blauw van broeken is er met gliptone cleaner in één veeg af. Wel van in het begin gebruiken, als ik een nieuwe koop is dit het eerste wat ik doe.

Comment

• Bedankt voor de uitleg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk Berichten
          Misschien anders eens aan de persoon hier beneden vragen welke producten hij juist gebruikt. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=863935
          Damn!

Comment

• oke zou er even iemand kunnen verduidelijken?
            als je een licht leder interieur neemt zoals beige, welk product gebruik je dan het beste en hoe?
            en is dit product etc afhankelijk van het ledersoort of niet echt?

bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
              Hebben ze bij u nappa niet afgeraden i.c.m. jonge kinderen en de kinderstoelen op de achterbank?
              Toen ik de woorden nappa en kinderen/kinderstoel in dezelfde zin had gebruikt werd het al direct afgeraden omdat het veel gevoeliger zou zijn voor krassen in vergelijking met dakota. Ik heb het advies gevolgd aangezien ik nog nooit een nappa leder interieur heb gehad (en het ook de eerste wagen is waar mijn kinderen de achterbank gaan onveilig maken).

De combinatie oyster/nappa/kinderen was ineens goed voor een hartaanval

Hier zal het dus terug zwart dakota leder zijn, maar dan wel met oyster stiksel voor de verandering.
              De droomcombo saphirschwarz en oyster/dunkel zal voor de volgende zijn (en als ze braaf stilzitten vanachter misschien wel elfenbeinweiß)
              Ik gebruik wel zo'n Lionheart onderlegspul, de stoelen staan niet rechtstreeks op de zetels.
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Vandaag na de tip op de vorige pagina het Jatoba gaan bekijken in Tielt.

Er stond een LCI 518D berline modern line in jatoba.

De kleur is veel donkerder dan het verdwenen havanna, is eigenlijk nog best te vergelijken met sophistograu met een donkerbruine schijn.

Enfin, heel knappe kleur en nu ik ze ook in het echt gezien heb ben ik 100% zeker dat het een mooie kleur is, niet onbelangrijk voor een auto waar ik 5 jaar mee ga rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                  Vandaag na de tip op de vorige pagina het Jatoba gaan bekijken in Tielt.

Er stond een LCI 518D berline modern line in jatoba.

De kleur is veel donkerder dan het verdwenen havanna, is eigenlijk nog best te vergelijken met sophistograu met een donkerbruine schijn.

Enfin, heel knappe kleur en nu ik ze ook in het echt gezien heb ben ik 100% zeker dat het een mooie kleur is, niet onbelangrijk voor een auto waar ik 5 jaar mee ga rijden.

Dit zal dan Jatoba zijn... http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=855185

Comment

• Ja 't zijn dan wel matige foto's maar de kleur staat er veel realistischer op dan op de foto's van BMW, waar de kleur bleker en bruiner lijkt dan ze is.

Comment

• Vandaag achter de catalooq geweest van de 5 lcii, wat ik met eigenlijk afvraag is het volgende: bij de berline is het sportpakket uitgerust met verschillende bandentypes, nl vooraan 245, achteraan 275, op de 19 duimers. Bij de touring is het rondom 245, waarom eigenlijk?

Comment

• omdat de achterste wielkasten niet zo diep zijn als bij de sedan om de laadruimte zo breed mogelijk te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                          omdat de achterste wielkasten niet zo diep zijn als bij de sedan om de laadruimte zo breed mogelijk te maken
                          Zouden de 275 passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                            Zouden de 275 passen?
                            Met spoorverbreders wel .

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
                                Gisteren besteld, 520da touring - levering 1ste week augustus :-)
                                14/6 besteld en auto is al binnen ! Heb nog kunnen regelen dat de 365 velg zomer setje zal worden en op de standaard velg gaan ze winterbanden leggen.
                                E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

• Wow, 2 weken op voorhand. Ik hoop ook zoveel geluk te hebben.

Comment

• Vanaf januari beginnen wij uit te kijken voor een premium 530d lci touring, als het een beetje kan zou ik graag hebben dat er de performence kit opzit. Ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om enen met performence kit invoerbaar is en of de co2 uitstoot dan ook omhoog gaat. Ik zou graag in de schaal met 75 procent aftrekbaarheid blijven.
                                    Last edited by bakkerbart; 20/07/2013, 01:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT3 Bekijk Berichten
                                      oke zou er even iemand kunnen verduidelijken?
                                      als je een licht leder interieur neemt zoals beige, welk product gebruik je dan het beste en hoe?
                                      en is dit product etc afhankelijk van het ledersoort of niet echt?

bedankt!
                                      M'n vorige had lemon leder, m'n huidige heeft creambeige leder (en interieur).

Elke paar duizend km, of als het even kan bij elke wasbeurt, even met een vochtige microvezeldoek of met wat lederreinigingsproduct je zetels voorzichtig reinigen. Niet frotten, niet krabben, gewoon het producht zachtjes inwrijven, even laten werken, en dan met een propere doek afnemen. Daarmee blijft dat jaren als nieuw.

Af en toe 'es met een lederconditioner het leder voeden helpt ook enorm.

Comment

• Een 518d moet wel serieus underpowered zijn.

Comment

• Helemaal niet ondergemotorizeerd die 518d. Heb zelf een aantal jaar met een vergelijkbare Mercedes 200d gereden en de 72 pk was ruim voldoende voor een vlotte rijstijl.

Comment

Working...
                                          X