Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
    Heb geen line gekozen, enkel exclusive pack plus - automaat - sportstuur - zonnegordijnen.
    Heb mijn bestelling nog aangepast, nog een extra optie: 552 Adaptive Led headlights. Nu wachten tot begin augustus.
    E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
      Heb mijn bestelling nog aangepast, nog een extra optie: 552 Adaptive Led headlights. Nu wachten tot begin augustus.
      Knappe technologie : http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-dvPZ3H1Vm4
      Mag ik vragen wat de meerprijs is t.o.v. de xenons?

Comment

• Idd knap. Ik neem aan dat de gewone adaptive headlights ook zo werken ?
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• http://www.autoweek.nl/nieuws/23917/...serie-facelift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
            Knappe technologie : http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-dvPZ3H1Vm4
            Mag ik vragen wat de meerprijs is t.o.v. de xenons?
            Adaptive Led headlights komen op €1355.37 excl. BTW
            E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

• op een F30 3-serie heb je deze functie ook al bij de combinatie High Beam Assist + Adaptive Headlights (Xenon dus).
              Volgens mij is dus LED niet verplicht, maar ik kan me vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Heb net nog eens op de BMW-site gekeken (was zeer lang geleden) voor de GT is het instapmodel de 535D Xdrive (313pk), blijft dit zo of zal de 530 xDrive er ook nog komen?
                De modellen, of beter, verschillende motorisaties zijn met mondjesmaat de Belgische CC binnengeslopen. Nu zitten ze er allemaal in, vanaf de 518d tot de M5. Wel hier en daar nog visuele glitches.

De Duitse CC laat al configuratie van de ActiveHybrid 5 toe, maar de gewone modellen en de M nog niet.

Comment

• Is nog onvolledig. Zo staat het exclusive plus pack er nog niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    op een F30 3-serie heb je deze functie ook al bij de combinatie High Beam Assist + Adaptive Headlights (Xenon dus).
                    Volgens mij is dus LED niet verplicht, maar ik kan me vergissen.
                    Volgens mij ook, dus dan is het wel een pak geld louter en alleen voor de leds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Is nog onvolledig. Zo staat het exclusive plus pack er nog niet in.
                      Toch wel, want had meteen een configje gemaakt om te vergelijken met Duitse prijzen. Heb alle packs overlopen en Exclusive Line Plus zat er zeker bij. Maar misschien niet bij alle motorisaties? (niet gecheckt)

Bij de '5 lijkt alles me compleet. Enkel bij de M5 zijn er nog enkele visuele glitches (bepaalde velgen worden niet getoond, nochtans bij de M6 wel). Enkel nieuwere Individual-kleuren zitten er ook (nog) niet in, maar dat verwondert me niet.

Comment

• ik wil deze combo, inclusief de bergen en het water

just nog 2 mtb's achterop en klaar!

Last edited by Tomski; 04/07/2013, 13:11.
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Niet helemaal zeker van de buitenkleur (denk dat dat jatoba is). Knap, maar ... die koele aarde & steen combinaties (ik noem het maar even zo) met bruingrijs langs buiten en grijswit binnenin ... 't is m'n ding niet. Ik heb het meer voor warme kleuren. En ik vrees dat dat ook een tijdelijke trend is, en dat we over een paar jaar weer bij de klassiekere kleuren zullen zitten. Niettemin: 't is een knappe combinatie, ja.

En die 19" van de Modern zien er op foto alvast schitterend uit! Ik zou die velgen willen, maar geen van de Modern interieurkleuren en interieurlijsten.

Comment

• en blij dat er weer een facelift is, altijd de betere variant om later binnen te rijven langs de tweedehandsmarkt
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Is idd Jatoba. Ik heb een staal gezien van de lak en is een stuk donkerder dan het vroegere Havanna.
                              @ gta : idd alle packs staan er nu.

Ook @ gta : ik wil per se mijn auto kopen met 17 inch velgen ( de CO2 nietwaar), later kan er dan altijd een iets grotere op.
                              Maar ik denk eraan om de standaard 236 velgen te vervangen door de styling 456, eveneens 17 inch. Die zien er mij "specialer" en mooier uit. Wat denk jij hiervan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De modellen, of beter, verschillende motorisaties zijn met mondjesmaat de Belgische CC binnengeslopen. Nu zitten ze er allemaal in, vanaf de 518d tot de M5. Wel hier en daar nog visuele glitches.

De Duitse CC laat al configuratie van de ActiveHybrid 5 toe, maar de gewone modellen en de M nog niet.
                                Ha bedankt, en staan ze ondertussen ook al in de showroom? Ik zou toch nog eens die kofferruimte van dichtbij willen nakijken/meten en vergelijken met de Touring.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  ik wil deze combo, inclusief de bergen en het water

just nog 2 mtb's achterop en klaar!

Daar zouden ze zo een Allroad van kunnen maken...
                                  Inderdaad, alweer prachtige velgen.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hier de nieuwe catalogus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                      Is idd Jatoba. Ik heb een staal gezien van de lak en is een stuk donkerder dan het vroegere Havanna.
                                      @ gta : idd alle packs staan er nu.

Ook @ gta : ik wil per se mijn auto kopen met 17 inch velgen ( de CO2 nietwaar), later kan er dan altijd een iets grotere op.
                                      Maar ik denk eraan om de standaard 236 velgen te vervangen door de styling 456, eveneens 17 inch. Die zien er mij "specialer" en mooier uit. Wat denk jij hiervan ?
                                      Wel, da's natuurlijk persoonlijk ... maar ... élke velg is knapper dan de 236, wat mij betreft. Mocht ik 'n '5 bestellen op 17", 'k zou hetzelfde doen.

Comment

• Bedankt voor je antwoord.
                                        Nog een laatste vraagje gta.
                                        Ik heb het M-sportstuur gekozen. Volgens de verkoper is dit dikker en ligt het beter in de hand dan het gewone sportstuur.
                                        Maar ik heb een beetje schrik dat die verchroomde onderste spaak mij gaat storen, ik vind het minder clean dan het gewone sportstuur.

Comment

• Terug: persoonlijke smaak? Zelf ben er nog niet helemaal uit; 'k vind het zalig is dat 't stuur zo open is ... maar heb wel het gevoel dat moeten we weer gewoon worden want we zitten nu al bijna 20 jaar op die klobige Lenkräder te kijken. En ik ben niet helemaal zeker of zo'n fijn stuurwieltje eigenlijk wel helemaal past in zo'n bakbeest van een auto, loaded met al die snufjes en techniek.
                                          Sowieso vind ik 't een prachtig stuurwiel, maar ik denk dat ik het (vandaag) niet zelf zou bijbestellen op een non-M-pack '5 omdat ik het een tik té sportief vind. Het gewone sportstuur is ook erg knap, heeft ook duimrusten, en ziet er wat voller uit.

Trouwens, "de verkoper zegt" ... dat moet je toch even zelf gaan uittesten vind ik. De stuurvelg is erg dik hè, sommigen zijn daar niet zo aan.

Comment

Working...
                                          X