Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
    Gisteren besteld, 520da touring - levering 1ste week augustus :-)
    Leuk om die levertijden te horen, dit is wel andere koek dan bij Audi en Mercedes (A6 en E)!
    Heb je een line genomen? Ik ben zelf in het process van eentje samen te stellen maar het is moeilijk om de lines te visualiseren.
    Momenteel heb ik dit samengesteld:

BMW 520d Touring
    Sophistograu Brillianteffekt
    Exclusief Leder Nappa Schwarz
    Automatische versnellingsbak Steptronic
    Zonnewerende ramen achter

Line Modern
    2K2 Alu velgen styling 328 18"
    3MB Exterieur Line Aluminium gesatineerd
    4DZ Decoratieve lijsten Pearl dunkel

Exclusive Pack Plus
    223 Dynamic Damping Control
    322 Comforttoegang
    3AG Achteruitrijcamera
    3AT Dakrails Aluminium gesatineerd
    402 Panoramisch doorschijnend schuifdak
    418 Kofferruimtepakket
    430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
    456 Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
    494 Verwarmde zetels vooraan
    4UR Sfeerverlichting
    508 Park Distance Control (PDC)
    524 Adaptive Headlights
    534 Elektronisch gestuurde airconditioning
    5AC High Beam Assist
    609 Navigatiesysteem Professional
    610 Head-Up Display
    676 HiFi-luidsprekersysteem
    6NS Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
    6WB Multifunctionele instrumentendisplay
    8TH Speed Limit Info

Comment

Heb geen line gekozen, enkel exclusive pack plus - automaat - sportstuur - zonnegordijnen.
      E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

Belangrijkste aan de lines zijn de chrome accenten : matte chrome / alu voor de modern line, blinkende chrome voor de luxury line.
        Naast de type aanduiding van de line op de plaats waar vroeger de richtingsaanwijzer stonden is er een chrome strip aan de onderzijde van de vijfde deur, over de volledige breedte.
        Verder is de neus ook iets anders dan wanneer je geen line neemt: de niertjes zijn volledig in het grijs en de vorm van de chrome strips t.h.v. de mistlampen zijn ook anders dan wanneer je geen line neemt.

Verder zit er standaard navi in de line (business voor de modern, pro voor de luxury), standaard opleg naar 18" velgen en heb je een aantal kleuren van inleg die specifiek zijn voor de lines.

Afhankelijk van welke opties je verder nog neemt is de opleg mogelijk ook minder in combinatie met een line dan zonder.

Kijk ook eens naar de 360° visualiser op www.bmw.com, daar kan je de details van de lines goed (genoeg) bekijken.

Comment

Besteld op 6 juni, levering laatste week juli.

-Bmw 520d Berline
          -Spacegrau
          -Leder Dakota Schwarz

-M sportpakket: Alu velg styling 613M 18"
          Sportzetels vooraan
          Feinschliff Alu lijsten
          M sportophanging+stuur
          Aêrodynamicapakket
          Shadow Line hochglanzend
          Anthrazit hemelbekleding

-Exclusive Pack:Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
          Verwarmde zetels vooraan
          Sfeerverlichting
          PDC
          Adaptive headlights
          Electr.airco
          High Beam Assist
          Navi. Prof.
          Comforttelefonie
          Extra's:
          -Runflat
          -Sportautomaat
          -Electr. schuifdak
          -LED mistlamp
          -Multifunctionele instrumentendisplay
          -M achterspoiler
          -Zonnewerende ramen

Mss belangrijk voor potentiele kopers: Prijs 49.371 excl.
          Lopende actie's: korting van 1900€ excl. t/m Juli + gebruikelijke korting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yammus Bekijk Berichten
            Besteld op 6 juni, levering laatste week juli.

-Bmw 520d Berline
            -Spacegrau
            -Leder Dakota Schwarz

-M sportpakket: Alu velg styling 613M 18"
            Sportzetels vooraan
            Feinschliff Alu lijsten
            M sportophanging+stuur
            Aêrodynamicapakket
            Shadow Line hochglanzend
            Anthrazit hemelbekleding

-Exclusive Pack:Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
            Verwarmde zetels vooraan
            Sfeerverlichting
            PDC
            Adaptive headlights
            Electr.airco
            High Beam Assist
            Navi. Prof.
            Comforttelefonie
            Extra's:
            -Runflat
            -Sportautomaat
            -Electr. schuifdak
            -LED mistlamp
            -Multifunctionele instrumentendisplay
            -M achterspoiler
            -Zonnewerende ramen

Mss belangrijk voor potentiele kopers: Prijs 49.371 excl.
            Lopende actie's: korting van 1900€ excl. t/m Juli + gebruikelijke korting.

Sportautomaat is toch niet meer verkrijgbaar op 520d? enkel een normale automaat met peddels volgens de verkoper...

Comment

@MERC...Het is inderdaad geen sportautomaat.
              Testwagen was een sportautomaat, vandaar de verwarring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yammus Bekijk Berichten
                @MERC...Het is inderdaad geen sportautomaat.
                Testwagen was een sportautomaat, vandaar de verwarring.
                Het zal er niet minder leuk op worden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MERC Bekijk Berichten
                  Het zal er niet minder leuk op worden!
                  Als je eind juli een 5 serie in space grau ziet passeren in Edegem, zou het wel eens kunnen dat ik het ben😄

Comment

bmw 518 D Touring

Deze zou nu te bestellen zijn (143 pk).Wat zijn jullie reacties op deze motorisatie

Comment

De perfecte motorisatie voor op onze Belgische wegen. Je kan alle kwaliteiten van deze prachtige BMW 5 benutten, en hebt geen overschot aan power die je toch niet kan/mag gebruiken. Ondertussen wordt zowel het milieu en uw portemonnee gespaard. Perfectie dus.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                        toch wel, heb zelf ook deze combinatie en drie kinderen. Oyster/black heeft het voordeel dat de onderkant van deuren en de tapijten zwart zijn. En het leder is gemakkelijk in onderhoud. Alleen de achterkant van de voorzetels vraagt wat extra aandacht (voeten er tegen zetten)
                        Ik heb ook deze combinatie en telkens ik de wagen poets reinig ik mijn zetels met het product van bmw. Is 5min werk en zien er als nieuw uit. Heb ondertussen toch al 50000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Bij de sportautomaat in de 'sport'-stand is dat hetzelfde. Mijn auto heeft dus nog niet te dikwijls z'n 8ste versnelling gezien.
                          Als je constante snelheid rijdt op cruisecontrole zie ik nu wel het nut niet om op sportstand te gaan rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            De perfecte motorisatie voor op onze Belgische wegen. Je kan alle kwaliteiten van deze prachtige BMW 5 benutten, en hebt geen overschot aan power die je toch niet kan/mag gebruiken. Ondertussen wordt zowel het milieu en uw portemonnee gespaard. Perfectie dus.
                            We have a winner! U mag uw onderschrift wijzigen in "ik ben BMWMB, alias NDDVDB, alias dbr2"
                            Last edited by Peba; 25/06/2013, 09:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                              We have a winner! U mag uw onderschrift wijzigen in "ik ben BMWMB, alias NDDVDB, alias dbr2"
                              dbr2 zou vragen waar de 516 blijft :-)

Comment

Ik ben ook bijna zo ver om ne nieuwe bestellen. F11 - sophisto grey met M sport en dus shadowline. Voor binnen ga ik het witte nappa nemen. Ik twijfel alleen nog voor de dakreling. Zwart, alu of helemaal geen. Iemand suggesties of foto's van de verschillen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VEDRANO Bekijk Berichten
                                  Deze zou nu te bestellen zijn (143 pk).Wat zijn jullie reacties op deze motorisatie
                                  Aangezien de 520d tegenwoordig al standaard over 184 paarden beschikt, vind ik het begrijpelijk dat men een nieuw instapmodel hieronder in de markt zet. Een E39 520d moest het met slechts 136pk doen, en volgens mij was het ook de meest verkochte variant van de E39 in België. Het klinkt alleen voor geen meter: "vijf-achttien-déé", maar historisch gezien niet geheel onverantwoord. Er was ook al een E34 518i van '88 tot '96.

Niettegenstaande, ik zal het zelf nooit kopen. ik hoef geen 4-cilinders meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                    Aangezien de 520d tegenwoordig al standaard over 184 paarden beschikt, vind ik het begrijpelijk dat men een nieuw instapmodel hieronder in de markt zet. Een E39 520d moest het met slechts 136pk doen, en volgens mij was het ook de meest verkochte variant van de E39 in België. Het klinkt alleen voor geen meter: "vijf-achttien-déé", maar historisch gezien niet geheel onverantwoord.
                                    Historisch verantwoord of niet: de fleet markt dicteert en BMW zag in de 'lagere echelons' Audi en Mercedes met de prijzen gaan lopen. Die leveren al veel langer die magere pk-versies om de prijs te drukken. Ze kunnen dus niet anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk Berichten
                                      Ik ben ook bijna zo ver om ne nieuwe bestellen. F11 - sophisto grey met M sport en dus shadowline. Voor binnen ga ik het witte nappa nemen. Ik twijfel alleen nog voor de dakreling. Zwart, alu of helemaal geen. Iemand suggesties of foto's van de verschillen?
                                      als je shadowline hebt dan zou je logischer wijze voor de zwarte shadowline dakreling moeten kiezen, beste combo... heb ik ook zo gekozen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VEDRANO Bekijk Berichten
                                        Nogal mager denk ik, maar zoals aangegeven ideaal voor de leasemarkt.
                                        ik heb een 318 met 136 pk en dat gaat vlot vooruit (oké, het is geen spurtbom maar vlot rijden in het normaal verkeer kan), maar een 5 touring weegt toch al snel 300 kg meer en dan denk ik dat een 520 met 163 pk aangenamer rijden is. (Meer mag natuurlijk ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
                                          Nogal mager denk ik, maar zoals aangegeven ideaal voor de leasemarkt.
                                          ik heb een 318 met 136 pk en dat gaat vlot vooruit (oké, het is geen spurtbom maar vlot rijden in het normaal verkeer kan), maar een 5 touring weegt toch al snel 300 kg meer en dan denk ik dat een 520 met 163 pk aangenamer rijden is. (Meer mag natuurlijk ook)
                                          hangt er vanaf wat je verwacht. De eerste auto waarin ik mocht rijden was moeders 520i met maar liefst 125pk (E2 en een koppel om niet naar huis over te schrijven, later mcoht ik ook toertjes maken met vaders M535i, and there are some differences. Ben nadien zowat vaste bestuurder geworden van de 520i en eigenlijk was dit toendertijd een wagen waar je best zeer vlot mee vooruit kwam.

Eerste eigen 5er was 520d, na wat 3-tjes versleten te hebben; 3'ers waren wat leuker om mee te rijden, iets meer het "kart"gevoel. Maar met wat kinderen op de achterbank, drong zich toch wat meer ruimte op. 520d was geen spurtbom, maar toch ook niet iets waar je je verlegen mee moest voelen als het wat sneller moest gaan.

Heb nu 530D voor mezelf en 523i touring voor madam. Dit zijn idd wagens die wat feestelijker rijden, maar ik zal nooit neerkijken op een mindere motorisatie, of op de zogenaamde "leasesletten". Ik ben altijd blij als ik een mooi onderhouden en gracieus rijdende BMW op de baan zie. It makes my day.

Comment

Working...
                                          X