Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën (Grand) C4 Picasso
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenHoe kan je dat nu zeggen op basis van een foto? Overal wordt de nieuwe C4 Picasso geroemd voor zijn uitstekende afwerken, DS-waardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk moet m'n mening van in het scoops/concept topic toch herzien. Best een knappe wagen geworden! Liefst niet in het wit maar in een mooi kleurtje zoals dat bordeaux.
Ik ook .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenRedelijk mooie auto. Maar materiaalgebruik en afwerking is maar matig. Hard materiaal is gebruikt als ik het zo zie.).
2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Net bevestiging gekregen van de leasingmaatschappij: Grand C4 Picasso wordt besteld! Business GPS versie met de 115pk diesel in Shark Grijs.
Heb gezien dat ze intussen ook al binnen gekomen zijn bij de garages, binnenkort toch eens gaan kijken!
Verwachte leverdatum is 19 december, dus dat zal begin volgend jaar worden alvorens ik hem heb (leasemaatschappij schrijft na half december geen nieuwe wagens meer in..)
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dus Citroen heeft 3 jaar de tijd nodig gehad om de Ford net te verslaan....
C-max rijdt toch stukke beter en dat is wat telt.
Comment
-
Bij de vorige Picasso zou ik niet getwijfeld hebben en direct voor de Picasso gegaan zijn.
Maar bij de huidige Picasso
Welke designer heeft het in zijn kop gehaald om de led drl's boven de koplampen te plaatsen? Dat verkloot gewoon het hele uitzicht van de auto.
LED drl's horen onderaan in de bumper te zitten!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenC-max rijdt toch stukke beter en dat is wat telt.
Wie wilt er nu rondhossen met zijn kinderen op de achterbank en allerlei rommel in de koffer?
Uw familie moet zo comfortabel mogelijk zitten in zo een ding.
Als je een sportauto had gewild, had je maar geen kinderen moeten nemen2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GiC Bekijk BerichtenNet bevestiging gekregen van de leasingmaatschappij: Grand C4 Picasso wordt besteld! Business GPS versie met de 115pk diesel in Shark Grijs.
Heb gezien dat ze intussen ook al binnen gekomen zijn bij de garages, binnenkort toch eens gaan kijken!
Verwachte leverdatum is 19 december, dus dat zal begin volgend jaar worden alvorens ik hem heb (leasemaatschappij schrijft na half december geen nieuwe wagens meer in..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBij de vorige Picasso zou ik niet getwijfeld hebben en direct voor de Picasso gegaan zijn.
Maar bij de huidige Picasso
Welke designer heeft het in zijn kop gehaald om de led drl's boven de koplampen te plaatsen? Dat verkloot gewoon het hele uitzicht van de auto.
LED drl's horen onderaan in de bumper te zitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenvoor dingen te krijgen 'omdat het zo hoort', moet je bij Audi zijn, niet bij Citroën. Ik vind het net knap dat het zulk een aparte verschijning is.
Maar die led drl's blijven het uitzicht vooraan voor mij verkloten, net zoals bij de Renault Clio, gelukkig hebben ze bij de Clio nog de RS waar de ledjes wel zitten zoals het hoort.
Trouwens, de led dagrijlichten zijn er gekomen voor betere zichtbaarheid overdag. Als je ze verkeerd gaat plaatsen ga je je tegenliggers echter beginnen te verblinden en dat kan ook niet de bedoeling zijn!
Om die reden zetten ze trouwens zelfs bij vrachtwagens de drl's zo laag mogelijk bij de grond (terwijl deze toch een hele oppervlakte hebben waar ze ze op kunnen plaatsen).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenvoor dingen te krijgen 'omdat het zo hoort', moet je bij Audi zijn, niet bij Citroën. Ik vind het net knap dat het zulk een aparte verschijning is.
Dit is waar Citroen goed in is. Los van het feit of je het mooi vind of niet, ze brengen iets anders. Saaie auto's zijn er al meer dan genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk moet wel zeggen, hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind.
Maar die led drl's blijven het uitzicht vooraan voor mij verkloten [...]freude am fahren
Comment
-
En voilà, de foto's... Dit is een GC4P, 1.6 eHdi, 115pk, Business GPS uitvoering in Shark Grijs.
foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.JPGfoto 5.JPGLast edited by GiC; 25/11/2013, 16:47.
Comment
Comment