Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën (Grand) C4 Picasso

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Redelijk mooie auto. Maar materiaalgebruik en afwerking is maar matig. Hard materiaal is gebruikt als ik het zo zie.
    Hoe kan je dat nu zeggen op basis van een foto? Overal wordt de nieuwe C4 Picasso geroemd voor zijn uitstekende afwerken, DS-waardig.
    freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
      Hoe kan je dat nu zeggen op basis van een foto? Overal wordt de nieuwe C4 Picasso geroemd voor zijn uitstekende afwerken, DS-waardig.
      Het verbaast me sterk dat jij dat niet ziet. DS-waardig? Denk van niet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Ik moet m'n mening van in het scoops/concept topic toch herzien. Best een knappe wagen geworden! Liefst niet in het wit maar in een mooi kleurtje zoals dat bordeaux.

Ik ook .

Comment

Redelijk mooie auto. Maar materiaalgebruik en afwerking is maar matig. Hard materiaal is gebruikt als ik het zo zie.
          Citroën gebruikt al even geen hard materiaal meer. Kwaliteit van interieur in mijn C4 kan zich meten met de beste Duitse merken (en al zeker met Ford ).
          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Net bevestiging gekregen van de leasingmaatschappij: Grand C4 Picasso wordt besteld! Business GPS versie met de 115pk diesel in Shark Grijs.
            Heb gezien dat ze intussen ook al binnen gekomen zijn bij de garages, binnenkort toch eens gaan kijken!

Verwachte leverdatum is 19 december, dus dat zal begin volgend jaar worden alvorens ik hem heb (leasemaatschappij schrijft na half december geen nieuwe wagens meer in..)

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bron + rijtest: [www.autozine.nl]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik heb er al een aantal zien rijden, en ik kan het steeds beter smaken. Ziet er nogal futuristisch uit.
                  freude am fahren

Comment

http://www.autoweek.nl/video/3698/dubbeltest-ford-c-max-vs-citroen-c4-picasso

Comment

Dus Citroen heeft 3 jaar de tijd nodig gehad om de Ford net te verslaan....

C-max rijdt toch stukke beter en dat is wat telt.

Comment

Bij de vorige Picasso zou ik niet getwijfeld hebben en direct voor de Picasso gegaan zijn.
                        Maar bij de huidige Picasso
                        Welke designer heeft het in zijn kop gehaald om de led drl's boven de koplampen te plaatsen? Dat verkloot gewoon het hele uitzicht van de auto.
                        LED drl's horen onderaan in de bumper te zitten!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

C-max rijdt toch stukke beter en dat is wat telt.
                          Nope. In deze klasse echt ab-so-luut niet.
                          Wie wilt er nu rondhossen met zijn kinderen op de achterbank en allerlei rommel in de koffer?
                          Uw familie moet zo comfortabel mogelijk zitten in zo een ding.

Als je een sportauto had gewild, had je maar geen kinderen moeten nemen
                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GiC Bekijk Berichten
                            Net bevestiging gekregen van de leasingmaatschappij: Grand C4 Picasso wordt besteld! Business GPS versie met de 115pk diesel in Shark Grijs.
                            Heb gezien dat ze intussen ook al binnen gekomen zijn bij de garages, binnenkort toch eens gaan kijken!

Verwachte leverdatum is 19 december, dus dat zal begin volgend jaar worden alvorens ik hem heb (leasemaatschappij schrijft na half december geen nieuwe wagens meer in..)
                            Vandaag een mailtje gekregen van de leasemaatschappij: GC4P is blijkbaar al toegekomen bij de garage! Documenten en nummerplaat zijn opgestuurd en ik mag hem volgende week gaan afhalen!

Comment

Zeker es foto's posten dan, GiC!
                              freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Bij de vorige Picasso zou ik niet getwijfeld hebben en direct voor de Picasso gegaan zijn.
                                Maar bij de huidige Picasso
                                Welke designer heeft het in zijn kop gehaald om de led drl's boven de koplampen te plaatsen? Dat verkloot gewoon het hele uitzicht van de auto.
                                LED drl's horen onderaan in de bumper te zitten!
                                voor dingen te krijgen 'omdat het zo hoort', moet je bij Audi zijn, niet bij Citroën. Ik vind het net knap dat het zulk een aparte verschijning is.
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Ik heb 'm nu al een paar keer irl gezien, is heel mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    voor dingen te krijgen 'omdat het zo hoort', moet je bij Audi zijn, niet bij Citroën. Ik vind het net knap dat het zulk een aparte verschijning is.
                                    Ik moet wel zeggen, hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind.

Maar die led drl's blijven het uitzicht vooraan voor mij verkloten, net zoals bij de Renault Clio, gelukkig hebben ze bij de Clio nog de RS waar de ledjes wel zitten zoals het hoort.

Trouwens, de led dagrijlichten zijn er gekomen voor betere zichtbaarheid overdag. Als je ze verkeerd gaat plaatsen ga je je tegenliggers echter beginnen te verblinden en dat kan ook niet de bedoeling zijn!
                                    Om die reden zetten ze trouwens zelfs bij vrachtwagens de drl's zo laag mogelijk bij de grond (terwijl deze toch een hele oppervlakte hebben waar ze ze op kunnen plaatsen).
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      Heir Heir!
                                      Dit is waar Citroen goed in is. Los van het feit of je het mooi vind of niet, ze brengen iets anders. Saaie auto's zijn er al meer dan genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik moet wel zeggen, hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind.

Maar die led drl's blijven het uitzicht vooraan voor mij verkloten [...]
                                        Ik vind dat juist wel iets hebben. Doordat die LED's daar staan, krijgt de auto een spacy uitstraling.
                                        freude am fahren

Comment

• En voilà, de foto's... Dit is een GC4P, 1.6 eHdi, 115pk, Business GPS uitvoering in Shark Grijs.

foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.JPGfoto 5.JPG
                                          Last edited by GiC; 25/11/2013, 16:47.

Comment

Working...
                                          X