Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De lichten vooraan vind ik op die foto's wel wat tegenvallen (richting nissan juke,en dat vind ik echt niet moeders mooiste iig)
Achterkant vind ik veel mooier,maar die trekt wel nog op het *vorige* model.
"Of we na het testen wensloos tevreden zijn? Niet helemaal… Wanneer in de herfst van 2013 ook de C4 Grand Picasso uitkomt en daarin de 2-liter BlueHDi-motor beschikbaar komt, die belooft zuinigheid en prestaties op ongekende niveaus te combineren, dan willen we die ook graag testen. De gerobotiseerde ETG6-bak die de kracht van de BlueHDi aan de wielen overbrengt, zal van een kruipfunctie en van geheel vernieuwde schakelprogramma’s voorzien zijn. Wie geen derde zitrij nodig heeft, vindt in de normale C4 Picasso zo veel techniek en zo veel veelzijdig bruikbare ruimte, dat we nu al durven voorspellen dat zowel de grote als de helemaal niet kleine variant een mooie toekomst tegemoet gaan. Technospace is een verdiende eretitel!"
Ik ook vandaag, een hele vrachtwagen vol, ziet er echt niet slecht uit.
Ja de generaties Picasso zijn voor mij van spuuglelijk naar ok naar leuk gegaan, interieur kan ik ook wel smaken. De nieuwe designtaal van Citroën is wel iets dat ik kan smaken.
Afgelopen week eens ingezeten en is wel een grote verbetering,prijskaartje was 32.000€... Maar voor die prijs koop ik op men werk nen 1 reeks met ruim wat opties voor een goei 8.000€ minder
Comment