Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb nergens last van! enigste wat voor mij voor verbetering vatbaar zou mogen zijn is de gasrespons.

enkel in het begin stoorde die windruis, maar dit is opgelost!

Comment

• Iedereen last vd gasrespons?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Wil je geen rammeltjes? Koop dan een E klasse. Enfin, dat is de logica van de officiële stealer. Niet de mijne.
        knappe verdediging zeg

wat zou een volvo dealer dan tegen een klant moeten zeggen? veiligheid? in een v40? xc60? hahahahha, dan moet je de xc 90 nemen hoor, grapjas! onze kleinere modellen moeten niet aan onze merkwaarden voldoen
        of de honda dealer tegen een klant: betrouwbare techniek? wuuhahahha, geen jazz civic of insight nemen dan hoor! accord tourer of crv, dan pas heb je recht op de befaamde honda kenmerken

Comment

• mijn smart is ook een benz-product

dat rammelt lustig, voor mij weinig invloed op het rijplezier, ik kocht geen e waar rust het dominanste zou mogen zijn

met een keiharde vering en een stijf chassis kan zoiets zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
            Iedereen last vd gasrespons?

+1 Wat het rammelen betreft zijn mijn normen nogal aan de lage kant denk ik...

Comment

• met huidige uitlaatgasnormen heb je nooit meer een ultrasnelle respons, das voorbij

heeft nix met de 45 te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                met huidige uitlaatgasnormen heb je nooit meer een ultrasnelle respons, das voorbij

heeft nix met de 45 te maken
                Ja, maar scheelt toch serieus van merk tot merk bobo...

Comment

• vertel

Comment

• Scheelt inderdaad tussen verschillende wagens.

Volgens mij is het eerder de filosofie achter het bedrijf.
                    Een Mercedes kan bruut zijn, maar ze proberen de motor niet te nerveus te maken.

Comment

• ook al

Comment

• Rebellion TRS en dat probleem van Gasresponse is verleden tijd ;-)

Comment

• Deze ochtend een A45 gezien met het spoilerpakket en in een soort geel-groen-chromé (geen idee hoe ik het anders moet omschrijven). Iemand van hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                            Rebellion TRS en dat probleem van Gasresponse is verleden tijd ;-)

true, maar dan moet je wel wat van auto's afweten hoe deze te installeren, aangezien deze jongen in de UK zitten.

Comment

• Is maar een fiche onder het dashboard , mannen geven ook veel feedback ze!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Deze ochtend een A45 gezien met het spoilerpakket en in een soort geel-groen-chromé (geen idee hoe ik het anders moet omschrijven). Iemand van hier?
                                Ik begin kleurenblind te worden denk ik, het was een gouden

Comment

• Catchy.. Maar hip! Indien dat gene daily is...

Comment

• Hoe komt het eigenlijk dat die sound zo goed is voor een 4 pitter ik vind dat hij zelfs beter klinkt dan pakweg een m135i met een zesser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                      Hoe komt het eigenlijk dat die sound zo goed is voor een 4 pitter ik vind dat hij zelfs beter klinkt dan pakweg een m135i met een zesser.
                                      Dat is vooral te wijten aan de afstelling... van uw hoorapparaat.

Comment

• Haha ik doe geregeld meeting en ritten en ik vind gewoon dat deze zeer mooi klinkt zeker tov mijn cupra/ een megane rs/ een s3

Comment

• mijn hoorapparaten staan ook anders afgesteldt

Comment

Working...
                                          X