De clio 4 RS weegt zover ik weet 1179 kilo en dus niet 1280. Tenminste, ikneem niet aan dat de versie met cup onderstel 100 kilo meer weegt dan degene zonder...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Clio IV RS EDC
Collapse
X
-
Ik denk dat de 1179 wel klopt aangezien op sommige sites staat dat hij 36 kilo is afgevallen. De vorige woog 1215, dus dat klopt dan precies. Bovendien werd ik er op de clioclub op gewezen dat er 'Peso prueba' boven staat wat 'testgewicht' betekent, dit is dus waarschijnlijk inclusief rijder en brandstof.
Maar goed, ik wacht je weging af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenzei chris harris in zijn review niet dat hij ongeveer zo veel weegt als de vorige?
je hebt idd meerdere gewichten, in europa is het bv normaal met bestuurder en volgetankt te wegen, scheelt meteen een stuk met bv het droog gewicht
En de wagens die tijdens de testen zelf gewogen worden hebben andere opties.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Gewichten van auto's is altijd een probleem.
De één noemt het droge gewicht de ander het natte gewicht (met alle vloeistoffen op peil) en dan noemen ze weer gewichten met X kilo bagage en rijder.
Er is vaak geen pijl op te trekken wat nu het juiste gewicht is.
Om terug te komen op de RS, door het ontbreken van een handbak zou ik hem never nooit niet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenGisteren ondervonden dat in manuele modus de wagen niet automatisch opschakelt als je de begrenzer bereikt, bij vb vw, Volvo ,... Schakelt de automaat toch op. Tijdens wat gerace gisteren bleeft hij aan 6800rpm of zo sputteren
Zoals het hoort
als je heel laag in toeren draait, vanaf wanneer schakelt hij terug? (bv in 4de in manuele stand)
automaten zijn daarom altijd lastig om op de testbank te meten.
had je trouwens nog je wagen op de weegbrug gezet?
Comment
Comment