Ga het eens bekijken voor je, de garage raadde aan om na 1 jaar toch te kijken ervoor hoor, wat ik normaal vind.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Clio IV RS EDC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenEn kortere antenne gemonteerd, ik haat die lange stengels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenTurbo laten afkoelen (Als je eens goed doorgeden hebt),moet je trouwens met iedere turbomotor doen ,benzine of diesel
ligt er ook aan of je een ball bearing hebt of niet , die kunnen er beter tegen denk ik
er zijn ook turbo timers op de markt die je kan instellen hoelang de motor nog nadraait , ooit eens gevraagd hier op t'forum of iemand dat kan instaleren voor mij , maar geen respons op gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenVind er niks van in het boekje, zou dit kunnen zijn dat die altijd brand als de wagen koud staat tot die beetje op temp is? Lampje gaat uit na halve km nu en na vb stop aan de bakker blijft hij uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goos Bekijk BerichtenOm de 15.000 of 1 keer per jaar is wel vreemd als ik pagina 14 van onderstaand document bekijk, daar is de kortst genoemde interval 2 jaar.
Als je graag wat langer geniet van uw wagen...
Ik doe op mijn Megane RS om de 7.500km een oliewissel...
Comment
-
ik denk wel dat het gezond is je olie de eerste keer vroeger te verversen..
als je kijkt bij grasmaaiers, compressoren en andere kleinere motoren kijkt, dan staat er altijd in het boekje dat de eerste keer vlugger je olie moet verversen.
bij een compressor is dat de eerste 8 tot 20u met dezelfde olie en daarna 1000 uur.
en idd, na eerste uren van gebruik zie je door zon glazen opening dat de olie al serieus donker aan het worden is...
weet nu niet hoe dat bij autos zit maar wrs zal da wel ook zoiets zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIvm de edc boite:
Volgens onze gegevens kan de versnellingsbak 360Nm aan , maar de koppelingsplaten slechts 340Nm , vandaar dat we tot 320-330Nm nog meer dan safe zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenHet officiële interval is idd 20.000km of om de 2 jaar, maar zo'n wagens worden over het algemeen toch iets intensiever gebruikt dan de meeste wagens, dus wij ( de garage waar ik werk) raden aan om na 15.000km of 1/jaar langs te komen.
Als je graag wat langer geniet van uw wagen...
Ik doe op mijn Megane RS om de 7.500km een oliewissel...
Comment
Comment