Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ga het eens bekijken voor je, de garage raadde aan om na 1 jaar toch te kijken ervoor hoor, wat ik normaal vind.

Comment

• Reclame letters eraf en nr plaat rechtstreeks ipv houder met reclame

Comment

• En kortere antenne gemonteerd, ik haat die lange stengels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
          En kortere antenne gemonteerd, ik haat die lange stengels
          Is je ontvangst dan niet veel slechter. ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
            Turbo laten afkoelen (Als je eens goed doorgeden hebt),moet je trouwens met iedere turbomotor doen ,benzine of diesel
            ah , ik dacht altijd dat het was omdat de turbo uitdraait zonder olie , als je de motor direct afzet
            ligt er ook aan of je een ball bearing hebt of niet , die kunnen er beter tegen denk ik
            er zijn ook turbo timers op de markt die je kan instellen hoelang de motor nog nadraait , ooit eens gevraagd hier op t'forum of iemand dat kan instaleren voor mij , maar geen respons op gehad
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Heb eerste "probleem" als de wagen echt koud staat brand het lampje blauw van het koelwater, hoe kan dat nu, dat lampje dient normaal tegen overhitting en nu brandt het als de wagen koud is en na 200 meter rijden gaat het uit.

Comment

• Vind er niks van in het boekje, zou dit kunnen zijn dat die altijd brand als de wagen koud staat tot die beetje op temp is? Lampje gaat uit na halve km nu en na vb stop aan de bakker blijft hij uit

Comment

Vind er niks van in het boekje, zou dit kunnen zijn dat die altijd brand als de wagen koud staat tot die beetje op temp is? Lampje gaat uit na halve km nu en na vb stop aan de bakker blijft hij uit
                  Het blauwe lampje moet branden bij een koude motor, dit is het koelwater managementlampje lampje. Als het koelwater op temperatuur is gaat deze uit. In de winter zal deze dus veel langer branden dan in de zomer. Let wel, dit geeft dus niet aan dat de motor op bedrijfstemperatuur is, de olie is het meest belangrijke, alleen jammer dat je dat niet kunt zien. Heb je een Rs monitor dan kun je dit wel zien. Greetzzz

Comment

• Hartelijk bedankt voor de info! Ja de olie weet ik, duurt heel wat langer. Geen monitor nee, kan de gegevens mss wel zien via iphone & software & obd wifi tool

Comment

• Slijten de remmen niet sneller dan bij de vorige gen RS vanwege het elektronisch sper?

Comment

• Zou kunnen, over de remmen ben ik ook tevreden, ze bijten goed ivgl met de andere wagens die ik heb gehad.

Comment

• waar haal je zon kortere antenne?
                          heb je idd geen last van slechtere ontvangst?

Comment

• Ontvangst gelijk, halfords/auto 5 winkels, enkel de juiste draad erop en vijzen maar

Comment

• ik vind het superjammer dat ze geen haaienvin hebben geplaatst. zon lelijke antenne past echt niet bij zo'n auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goos Bekijk Berichten
                                Om de 15.000 of 1 keer per jaar is wel vreemd als ik pagina 14 van onderstaand document bekijk, daar is de kortst genoemde interval 2 jaar.
                                Het officiële interval is idd 20.000km of om de 2 jaar, maar zo'n wagens worden over het algemeen toch iets intensiever gebruikt dan de meeste wagens, dus wij ( de garage waar ik werk) raden aan om na 15.000km of 1/jaar langs te komen.
                                Als je graag wat langer geniet van uw wagen...
                                Ik doe op mijn Megane RS om de 7.500km een oliewissel...

Comment

• Ja vind ook als liefhebber kijk je niet op de laatste cent en doe je die elk jaar binnen.

Comment

• ik denk wel dat het gezond is je olie de eerste keer vroeger te verversen..
                                    als je kijkt bij grasmaaiers, compressoren en andere kleinere motoren kijkt, dan staat er altijd in het boekje dat de eerste keer vlugger je olie moet verversen.
                                    bij een compressor is dat de eerste 8 tot 20u met dezelfde olie en daarna 1000 uur.
                                    en idd, na eerste uren van gebruik zie je door zon glazen opening dat de olie al serieus donker aan het worden is...

weet nu niet hoe dat bij autos zit maar wrs zal da wel ook zoiets zijn?

Comment

• Ivm de edc boite:
                                      Volgens onze gegevens kan de versnellingsbak 360Nm aan , maar de koppelingsplaten slechts 340Nm , vandaar dat we tot 320-330Nm nog meer dan safe zitten.

Comment

Ivm de edc boite:
                                        Volgens onze gegevens kan de versnellingsbak 360Nm aan , maar de koppelingsplaten slechts 340Nm , vandaar dat we tot 320-330Nm nog meer dan safe zitten.
                                        Bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                          Het officiële interval is idd 20.000km of om de 2 jaar, maar zo'n wagens worden over het algemeen toch iets intensiever gebruikt dan de meeste wagens, dus wij ( de garage waar ik werk) raden aan om na 15.000km of 1/jaar langs te komen.
                                          Als je graag wat langer geniet van uw wagen...
                                          Ik doe op mijn Megane RS om de 7.500km een oliewissel...
                                          Bedankt voor de antwoorden. Als het niet nodig was om het elk jaar te doen zou het natuurlijk mooi zijn meegenomen, maar als het beter is om dat alsnog te doen kan ik dat maar beter wel doen. Ik wil zeker een hele tijd van deze auto genieten.

Comment

Working...
                                          X