Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De gerobotiseerde bak (wel geen dubbele koppeling) van mijn C4 schakelt ook niet van zelf op als hij in manuele stand staat.
    Ook terug schakelen doet hij pas heel laat.

Wel goed eigenlijk, want zo heb je toch het gevoel alles zelf in de hand te hebben.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Biv is binnen 213,36€ dank u Vlaanderen

Comment

• Amai das ni veel

Comment

• Gewoon schitterend hé Swiftfox. Veel PK's en weinig taksen

Comment

• Eigenlijk schandalig

Comment

• Sssshhtttt, niets zeggen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                Biv is binnen 213,36€ dank u Vlaanderen

AMEN! :p
                Last edited by ; 30/06/2013, 14:31.

Comment

Oneerlijk! die van de 3 is 1033€ :p

Comment

wow dat is echt super eigenlijk! minder dan 20 euro per maand voor ene klein kanon.

Comment

• Gele? Oostende? Heb vandaag een gele gezien met witte velgen witte spoiler en groene luchthappper...

Comment

• Gisteren in Torhout ook een gele zien staan,
                        die gast reed vroeger nog met een Clio 172 die al een eindje te koop stond.
                        Nu is z'n vervangen dus toegekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                          Oneerlijk! die van de 3 is 1033€ :p
                          In 2009 was dit nog 2500 Euro (heb een III RS phase II).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemist Bekijk Berichten
                            In 2009 was dit nog 2500 Euro (heb een III RS phase II).
                            Ja weet ik, toch nog een beetje positief die CO2- berekening :p. Ma ook een beetje onlogisch, als ik nu ene had gekocht van 1 dag oud 2e hands was het al +500€, logica is ver te zoeken :p

Comment

• nieuwe clio RS tegen enkele andere hot hatches in laatste top gear (van zondag 30ste)

Comment

• Deze morgen wat zitten spelen met een Fransman in een IV RS. Hij was miniem wat sneller dan mijn 197, zoals te verwachten. Wel constant hernemingen gedaan, vanaf stilstand zou het gat wel groter zijn denk ik. Ik kan er nog steeds niet wild van worden maar stilaan begin ik hem wel 'ok' te vinden.

Comment

• Hij zal wel nog groeien op je met de tijd die cliotjes rijden zo goed hee

Comment

• Wat is dat voor spam, dat laatste bericht mag wel verwijderd worden.

Mijn RS komt pas in december, ik heb hem met RS monitor besteld in nederland. Kan niet wachten.

Comment

• In een wijkje aan de kust op weg naart strand
                                      Pic lukt niet
                                      Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

• Zondag nog een zwarte gezien in Oostende

Comment

• Gewogen op het werk, weegt toch een 1270kg hoor

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X