Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in belgie staat er idd niks op. maar in nederland zie je wnr je auto besteld werd. (en deze datum kan heel erg verschillen met de datum dat jij je bon hebt ondertekend...)
wnr hij geproduceerd werd en wnr hij op transport is.. (bij een gewone clio is dat lastig want die komt uit turkije... de RS komt uit dieppe.. zon 250 km van de belgische grens) dus lang kan dat niet duren he?
dan weet je toch tenminste iets he?
Vanmorgen even gebeld naar de garage..
2 maanden geleden mn clio edc rs besteld en nog steeds geen leveringsdatum...
Hij staat nog niet eens in bestelling bij renault door dat RS monitor probleem.. WTF is renault mee bezig...
Voor ze een auto in verkoop brengen mogen ze er wel eerst voor zorgen dat hij degelijk werkt..
Hoe open je een nieuw topic hiervoor?
ik ben er zeker van dat er mensen zijn die hem al veel vroeger besteld hebben en dat de auto van hun ook nog steeds niet in bestelling staat.
Dus het moment de rs monitor wel werkt, moeten die mensen er nog eens 3 tot 4 maand bij tellen? klopt niet!
Maandag ga ik eens bellen naar de klantendienst van renault.
Nog iemand hier met dezelfde frustratie? dan noem ik jullie ook wel in mn gesprek met de klantendienst.
zo gaat dat als je als eerste een nieuw exclusief model wilt, gewoon wachten jonge !!
Ja dat begrijp ik, maar wat ik niet kan begrijpen is dat als het wel leverbaar word... dat degene die het in januari februari of maart besteld hebben geen voorrang krijgen dan op de mensen die het later bestellen...
Voorbeeld;
STEL dat de rsmonitor leverbaar is vanaf 14 mei.
Piet heeft een wagen met rs monitor besteld op 18 februari. Jan besteld precies dezelfde wagen op 15 mei.
Hoe is het mogelijk dat Jan de wagen op hetzelfde moment krijgt als Piet?????
zo zou het moeten zijn:
de wagens die dan VOOR 14 mei besteld zijn (zonder rs monitor) moeten dan even wachten op de wagen van Piet die op 18 feb besteld werd. (tenzij de wagen dan vroeger werd besteld dan 18 feb)
Maar nee... Dus de uiteindelijke besteldatum van ALLE personen die rs monitor besteld hebben word de datum dat de rs monitor leverbaar is...
Nope, had het vorige week ook nagevraagd in de garage..
kvond het ook raar... mss moeten jullie het ook eens vragen aan jullie garage.. mss zeggen ze dat maar om ervanaf te zijn.
mss is het teveel werk voor hun om het na te plaatsen :p
nja sommige opties kun je gwn niet laten naplaatsen... maar Rs monitor dat weetk niet hoe dat zit...
Bij hebben ze ook eens gezegd dat ze twijfel hadden. Ik dacht eerst van dat moet lukken want dat is enkel een stuk software maar er zullen misschien ook wel sensors moeten ingebouwd worden. Daarbij zouden de werkuren wel eens een pak kunnen oplopen. En dan betaal je natuurlijk veel meer ...
Vandaag nog geweest bij de garage, die zei dat het onmogelijk was achteraf te plaatsen. er zitten meer ingewikkelde dingen achter dan je denkt zei hij..
voor de RS monitor is het gewoon wachten... meer kunnen ze zelf niet doen.. Renault zelf zegt er niet veel over..
Comment