Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik hem goed vind, neem ik een van de drie stockwagens, directe levering
    Liefst de Sirius gele met cup, navi, sensoren,..

Comment

• Navi heb je standaard ...

Comment

• Dat wist ik niet

Comment

• Yep, Medianav is standaard, als je TomTom wil moet je R-Link nemen. 1 van de redenen waarom ik op R-Link gewacht heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
            Ik twijfel nog tss deze en een focus st pff keuzes
            Ik stond voor dezelfde keuze, bij mij is het de laatste geworden!

Comment

• Is die medianav voldoende voor sporadisch gebruik? (Max 1 x per maand)

Comment

• Ik heb hem net getest en ben overtuigd, de edc bak schakelt zeer snel en op de goede momenten, zeker dsg-waardig. Stuurt zeer direct! De zetels zitten ook zeer goed (stoffen). Ik vond niet direct negatieve punten, misschien 1 ding, dat hij wat stil is. Zal wel milltek oid uitkomen zeker? ik ben van plan ene te bestellen, rode of zwarte.

Comment

• Leuk dat je hem ook goed vond. Wij hebben een grijze in bestelling. De zetels inderdaad, die zitten heel goed en je zit er lekker vast in. Wij hebben ook stoffen zetels gekozen ...

Comment

• 1 ding vergeten, of het stuur verstelbaar is of niet??

Comment

• jup is verstelbaar, naar boven, onder, dichter en verder

Comment

• Nice ,zeker topic openen
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Vanmorgen even gebeld naar de garage..
                          2 maanden geleden mn clio edc rs besteld en nog steeds geen leveringsdatum...
                          Hij staat nog niet eens in bestelling bij renault door dat RS monitor probleem.. WTF is renault mee bezig...
                          Voor ze een auto in verkoop brengen mogen ze er wel eerst voor zorgen dat hij degelijk werkt..
                          Hoe open je een nieuw topic hiervoor?
                          ik ben er zeker van dat er mensen zijn die hem al veel vroeger besteld hebben en dat de auto van hun ook nog steeds niet in bestelling staat.
                          Dus het moment de rs monitor wel werkt, moeten die mensen er nog eens 3 tot 4 maand bij tellen? klopt niet!
                          Maandag ga ik eens bellen naar de klantendienst van renault.

Nog iemand hier met dezelfde frustratie? dan noem ik jullie ook wel in mn gesprek met de klantendienst.
                          Last edited by ; 11/05/2013, 17:38.

Comment

• Hey Jay1, onze RS is besteld sinds eind januari. Eerst was R-Link de boosdoener, dan de RS-monitor (die zelfs nog niet bestelbaar was eind januari maar had die er na 1,5 maand nog laten bijzetten ...) Ik heb de RS-monitor er toch terug uitgehaald toen ik hoorde dat er nog steeds datum ... zonder heb ik hem Midden juli ergens ... Dus wel R-Link maar geen RS-Monitor ... Enfin, heb mij er al bij neergelegd. De monitor is nice-to-have maar hoeveel ga ik het gebruiken ... mezelf kennende, de eerste maand 10 keer, de 2de nog 5 keer, ...

Maar gelijk heb je wel. Als ze het niet kunnen leveren, waarom bieden ze het aan ...

Comment

• Ja, kijk dat bedoel ik nou
                              Jij hebt de jouwe eind januari besteld! Het moment jij je RS monitor eruit laat, moeten ze JOU voorrang geven op de alle andere autos die na jou besteld zijn, logisch toch? nee bij renault gebeurd dat niet... het moment jij je rs monitor eruit laat, DAT wordt jouw besteldatum....
                              dus... het moment de rs monitor leverbaar word, als je hem nu besteld in 2012 of in **** 2014, als hij wel werkt, bestaat de kans bij renault dat die persoon die hem in 2014 besteld heeft, hem eerder krijgt dan de persoon die hem heeft besteld in 2012
                              ik bestelde mijne 12 maart en zou hem krijgen 10 juni als het zonder rs monitor was... ( ze hadden me trouwens NIET verteld dat er een probleem was met de rs monitor toen ik de bestelbon tekende..) terwijl er op de bon staat 10 juni leveringsdatum.. :S
                              dus moest jouwe daar toch al lang staan??
                              welke dag heb je beslist dat je je rs monitor eruit zou laten?

Comment

• Even een vraagje: Als ze 10 Juni niet halen als lever datum dan kan je het koop contract toch ontbinden, of zie ik dat verkeerd.

Comment

• Heb ik aan gedacht. Maar zo makkelijk gaat het helaas niet, lees maar eens de kleine lettertjes op de achterkant van je bestelbon...

Comment

• Ja, en dan heb je ook je auto nog niet hé ... Dan kan je elders opnieuw beginnen met wachten ...

Comment

• ik denk dat ik hem er ergens in april uit gelaten heb ... Maar ben niet meer zeker

Comment

• Daarom neem ik een stockwagen, alle opties buiten r-link en leder

Comment

• idd, je koopt de clio edc rs omdat je deze wil..
                                          in april.. zie je? april --> mei (1ste maand) mei--> juni (2de maand) juni--> juli (3de maand)
                                          dus je uiteindelijke besteldatum was in april...
                                          Als "my renault" in belgie werkte... had je dat zelf ook gezien. maar in belgie lopen ze altijd weer achter. ga tevens ook klagen maandag als ik bel over my renault... wrm die nog steeds niet werkt in belgie met je bestelnummer.... in nederland is dat geen probleem en kun je alles volgen over je auto...

Comment

Working...
                                          X