Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Eerste 2de hands is al te koop in Kuurne 21.000€ zo weinig geld voor zoveel autoplezier.

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Vandaag gereden met een testauto met cupchassis

De wagen rijdt echt zeer goed! Lekker koppel, leuk geluid, en ligt zeer goed op de baan!
            Kan niet wachten tot mijne binnenkomt

weet iemand al wat meer over die rs monitor? rijdt er al iemand mee rond?

Comment

• Hey Jay1,

waar heb je deze testauto gehaald? staat er al een in de showroom in ieper mss?

Comment

• De RS-monitor is nog steeds niet leverbaar voor midden juli. Normaalgezien mag ik morgen gaan testrijden

Comment

• hey Wout,

nee in kuurne staan er 2, een gele en een rode. (gele kun je mee rijden op aanvraag) rode staat in de showroom.

grtz

Comment

• Ik heb er zaterdag mee gereden en ik was on der de indruk. Nu moet ik nog veel geduld hebben en wachten tot midden juli ...

Comment

• Ik twijfel nog tss deze en een focus st pff keuzes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                        Ik twijfel nog tss deze en een focus st pff keuzes
                        Dan vind ik de Renault Clio RS mooier dan de Focus ST.

Comment

• Ik vind het beide mooie wagens maar de Clio heeft voor ons het voordeel van het 5-deuren hebben. Das makkelijker voor onze dochter.
                          Ik kan eigenlijk niet meer wachten tot de levering, zo fantastisch vond ik onze testrit.

Comment

• De focus st is vijfdeurs of break

Comment

• Heb het dus gewoon mislezen ... heb dus Fiesta gelezen ...

Comment

• Mijn testrit is vrijdag! Cup versie

Comment

• Veel plezier!

Comment

• Ik zal eens vgl met mijn golf v gti dsg

Comment

• focus ST is ook wel een topwagen hoor! lastige keuze.. maar is dan ook wel weer een stuk duurder.. (en vergeleken met de focus st weeral wat verouderd :p)

Heb mijn clio edc besteld begin maart, met rs monitor en heb nog steeds geen leveringsdatum... volgens de garagist had hij gehoord dat het maar september ging worden... :S
                                      Nog iemand besteld met rs monitor?

Comment

• Ik weet er 3 in stock staan, zijn die san zonder rs monitor?

Comment

• Ik had besteld met R-Link en RS-Monitor eind januari ... R-Link is nu intussen leverbaar, RS-Monitor laat nog steeds op zich wachten. We hebben dan maar besloten om de monitor eruit te laten. Levering staat nu gepland voor midden juli.

Comment

Working...
                                          X