Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLA C117

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pffff, van de week de productie-datum te horen gekregen en dat was toch ff slikken... 28/11/2013, dus met iet of wa geluk heb ik em dit jaar...
    En dan te bedenken dat de initiele leveringsdatum op begin-half augustus stond...

Comment

• Welkom to Mercedes, heb 6-7 maand moeten wachten op een simpele c!

Comment

• en ik 7 maand op een golf 4 bij introductie !

Comment

• Van mij bestond het model al 2 jaar ofzo

Comment

• zoals de w123 zal't niet meer worden, levertijd 2 jaar en mensen konden speculeren met die auto

Comment

• Ik herinner mij dat in 1987-1988 de wachttijd op een 230CE 1 jaar was, dus wat is nu nog 7 maanden...
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Da's 4.5 maanden te lang... mijn vorige wagen (BMW X3 - nieuw model) duurde maar 2.5 maanden...
                Da vind ik toch een iets meer aanvaardbare termijn...

Comment

• als er wachttijd is, wil dat zeggen dat de productie goed loopt en dat je een frisse wagen krijgt.. niet zoals alle budget merken die met 'lines' werken.. dan krijg je een auto die al 6 maand op de kade staat in brugge ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MeRidiaN Bekijk Berichten
                    Pffff, van de week de productie-datum te horen gekregen en dat was toch ff slikken... 28/11/2013, dus met iet of wa geluk heb ik em dit jaar...
                    En dan te bedenken dat de initiele leveringsdatum op begin-half augustus stond...
                    Welke motorisatie (intussen gevonden: 220 CDI) en line?
                    Wanneer besteld?
                    Last edited by ; 12/06/2013, 18:59.

Comment

• Zwart metallic
                      Launch Pack
                      Harman-Kardon geluidssysteem
                      Verduisterde vensters
                      Navi
                      Lederen zetels
                      Thermotronic
                      Verwarmde zetels vooraan
                      Spiegelspakket

En hij is besteld geweest begin mei.

Comment

• Mooie config, die Herman karton kan ik aanbevelen speelt goed

Comment

• Laten we hopen, de optie was ook duur genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                            Vanmorgen testrit gedaan met een cla 200 benzine, qua lijn is dit een prachtige wagen, maar binnenin is het om te wenen, basic materialen, veel plastic...
                            Ben niet onder de indruk.
                            Dit is een vreemde reactie. Het is net die binnen afwerking die in alle testen als zeer goed geoordeeld wordt. Veel plastic, welke materialen moet men anders gaan gebruiken? Je zal plastic looks bedoelen. Ik vind het een heel mooie wagen, maar prijs kwaliteit valt hij voor mij door de mand. Te weinig ruimte, daarom voor iets meer de E-klasse.
                            Last edited by ; 13/06/2013, 15:03.

Comment

• Vreemde reactie?
                              Ikzelf rij met een BMW F10 en het verschil is geen dag en nacht maar 2 dagen en 2 nachten.
                              Zelfs de verkoper van Mercedes bevestigde me dat ze qua binnen afwerking nog niet aan een 1 reeks tippen, hij is wel ex -verkoper BMW....
                              M'n vrouw rijdt met een nieuw model VW beetle en die is toch nog beter afgewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MeRidiaN Bekijk Berichten
                                Zwart metallic
                                Launch Pack
                                Harman-Kardon geluidssysteem
                                Verduisterde vensters
                                Navi
                                Lederen zetels
                                Thermotronic
                                Verwarmde zetels vooraan
                                Spiegelspakket

En hij is besteld geweest begin mei.
                                Slechts een aantal dagen voor u de wagen besteld, maar mijn levertijd ligt 2 maanden vroeger

Heb wel gehoord dat de AMG-line meer problemen ondervindt dan de Urban.

Comment

Vreemde reactie?
                                  Ikzelf rij met een BMW F10 en het verschil is geen dag en nacht maar 2 dagen en 2 nachten.
                                  Zelfs de verkoper van Mercedes bevestigde me dat ze qua binnen afwerking nog niet aan een 1 reeks tippen, hij is wel ex -verkoper BMW....
                                  Smaken verschillen, ook maar goed. Inderdaad op gebied van afwerking kunnen Mercedes en BMW nog leren bij VW\Audi. Die verkoper zal veel wagens verkopen, zo wie zo vreemd wie gaat er nu weg bij BMW om dan bij Mercedes te beginnen. Hij zal bij BMW hetzelfde gezegd hebben, maar dan in de andere richting.

Comment

Vreemde reactie?
                                    M'n vrouw rijdt met een nieuw model VW beetle en die is toch nog beter afgewerkt.
                                    Vreemd verhaal! Een verkoper die zijn eigen merk afbreekt, vreemd, heel vreemd en bijkomend is het dan nog niet correct wat hij zegt.

Ik lees toch in alle testen dat de 1-reeks en de A-klasse elkaar waard zijn op gebied van afwerking? Ze kunnen inderdaad wel nog niet tippen aan de Audi A3 volgens diezelfde tests!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                      Vreemd verhaal! Een verkoper die zijn eigen merk afbreekt, vreemd, heel vreemd en bijkomend is het dan nog niet correct wat hij zegt.

Ik lees toch in alle testen dat de 1-reeks en de A-klasse elkaar waard zijn op gebied van afwerking? Ze kunnen inderdaad wel nog niet tippen aan de Audi A3 volgens diezelfde tests!
                                      Alles hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je afwerking definieert.

Comment

• qua looks en als fanboy....doe mij maar het interieur van de a boven dat van de a3 en de 1, al is de a mss geen volle benz van onderstel, het dash is dat wel

Comment

Vreemde reactie?
                                          Oei, en ik vond de afwerking in de nieuwste beetle telg van VW al ondermaats.

Comment

Working...
                                          X