Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLA C117

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de golf 7 kraakt ook hoor, filmpje van een fanboy

zo rond 7:47 drukt hij ook wat door

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

en ik heb er nog gevonden maar ga me er niet mee bezighouden ze in de golf draad te gooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
      Verdorie, net op de klokkenpartij geknepen en hard op de schermrand geduwd, kraakt hier ook.
      Zijn typische zaken wat ik elke dag honderden keren doe... Fetisjisme ten top.

Als het niet rammelt en kraakt bij het normaal rijden, ben ik tevreden.
      Da's nu net het probleem he. Zolang de auto nieuw is maakt dat weinig uit, eens er 100.000 km op de klok staat rammelt het ganse interieur tijdens het rijden over een vlakke baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        de golf 7 kraakt ook hoor, filmpje van een fanboy

zo rond 7:47 drukt hij ook wat door

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

en ik heb er nog gevonden maar ga me er niet mee bezighouden ze in de golf draad te gooien
        Had je het daar gepost, dan kon ik - zonder off-topic te gaan - vragen hoe het komt dat die Golf 7 een gewone handrem heeft ...
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Da's nu net het probleem he. Zolang de auto nieuw is maakt dat weinig uit, eens er 100.000 km op de klok staat rammelt het ganse interieur tijdens het rijden over een vlakke baan.
          Elk interieur kraakt als je hard op de plastiek duwt. Een zak chips maakt ook veel geluid als je erop duwt. Leg die in de auto en dat is al veel minder.

Mijn CLA kraakt niet meer dan mijn vorige wagens.
          Merk daar weinig van als ik rij + met alle vorige wagens meer dan 150 000 km gedaan.

Comment

• dat moet zelfs kraken, anders gaat het rammelen

Comment

• Dat ventilatieroosterke zal echt niet kapot gaan zenne. In mijn Mini uit de jaren '70 zat bijna net hetzelfde en dat was het enige onderdeel dat niet kapot ging aan die rotbak. Mensen die een CLA kopen doen dan eerder voor de looks dan voor de kwaliteit die bij Mercedes doorgaans pas vanaf de C klasse een behoorlijk peil haalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                Had je het daar gepost, dan kon ik - zonder off-topic te gaan - vragen hoe het komt dat die Golf 7 een gewone handrem heeft ...
                de passat usa vr eu

toen drew Barrymore nog een drewke was...ten tijde van et
                was vw-audi usa bijna van de kaart gewist door een madamme die zich van voet vergistte in haar audi 5000

ik vergok mijn centen erop dat het hier wat mee te doen heeft waarom us spec vw's een traditionele handrem krijgen

Comment

• Geef mij maar de USA-Passat zonder die uitstulpingen van de middenconsole die de beenruimte aanzienlijk verkleinen en bij een ongeval uw knieën om zeep helpen.

Comment

• ben nou geen vw-kenner maar zou het om exact dezelfde jaargang gaan ?

Comment

• De CLA krijgt een ge-updatet interieur met het nieuwe stuurwiel en vanaf nu ook de NTG 5.
                      Volgens de configurator krijgt de A en de GLA dit nog niet.

Knipsel.JPG

Comment

• Ik heb een tijd geleden eens een uitgebreide rit met een CLA200CDI 7G tronic gedaan. Wat ik altijd al dacht is dus waar: dat zijn zowat de meest overpriced en overrated auto's die er zijn. Zo'n 200 is dan nog een platte 1.8d met 136 tamme paarden die vrijwel niet vooruit te branden zijn. Zo'n auto is zijn geld totaal niet waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Ik heb een tijd geleden eens een uitgebreide rit met een CLA200CDI 7G tronic gedaan. Wat ik altijd al dacht is dus waar: dat zijn zowat de meest overpriced en overrated auto's die er zijn. Zo'n 200 is dan nog een platte 1.8d met 136 tamme paarden die vrijwel niet vooruit te branden zijn. Zo'n auto is zijn geld totaal niet waard.
                          Ieder zijn gedacht hé Maar de 200 CDI in de CLA is volgens mij toch de 2,1d van Mercedes en geen 1,8d.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Ieder zijn gedacht hé Maar de 200 CDI in de CLA is volgens mij toch de 2,1d van Mercedes en geen 1,8d.

Nee hoor, een CLA200 is een 1796cc blok. Het is pas vanaf de CLA220 dat het de gekende 2143cc blok van Mercedes is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Nee hoor, een CLA200 is een 1796cc blok. Het is pas vanaf de CLA220 dat het de gekende 2143cc blok van Mercedes is.
                              Dan heb ik dat verward met de GLA 200CDI, ik dacht echt dat het dezelfde motor was, omdat het pk aantal hetzelfde is waarschijnlijk. Ik leer nog elke dag bij
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• In automaat ook de 1.8?

Comment

• Inderdaad. Daarom vond ik het ook zo'n zwakke combinatie: zo'n performante versnellingsbak aan zo'n flauwe motor.

Comment

• Sinds juli heeft de CLA200CDI weer de 2.1 Mercedes motor.

Comment

• De CLA 200 CDI is nu een 2.1.
                                      Was vroeger een 1.8.

En de automaat maakt het inderdaad minder sportief.
                                      De handbak is een wereld van verschil

Comment

• Toevallig gecrasht bij de opnames van de commercial.
                                        Bleek zo goed te zijn dat het een aparte 'commercial' werd:

Comment

Working...
                                        X