Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand een pic van de achterkant van de gas en rempedaal ?
Lekker droog
Maar bobo, dat is niet het Mercedes waarmee ik ben opgegroeid joh, draai en keer het zoals ge wilt (vind dat echt jammer zo'n dingen)
Waar is de tijd dat een Mercedes nog heerlijk overengineered was...
Hoewel ik verbeteringen zie, laten ze nog dit soort steken vallen.
Hoeveel zou dat nu werkelijk kosten, een deftige schakelpeddel?
Minder dan de luxehoer die één of andere hoge piet bij Mercedes als extralegaal voordeel geniet?
Reken het desnoods dubbel door aan de klant, Mercedes moet imho heer en meester zijn op dat vlak.
PS, ge kunt er eens mee lachen, maar effectief, laat ze maar de achterkant van de pedalen magnifiek afwerken.
In de eerste plaats moeten ze natuurlijk de dingen die je wél ziet deftig afwerken.
Maar hoe meer aandacht ze nog kunnen schenken aan de dingen die je niet ziet, des te beter.
Sounds silly, maar dat is nu eenmaal de definitie van luxe.
iemand een pic van de achterkant van de gas en rempedaal ?
Niet direct, maar die hoef je uiteraard niet aan te raken. Het gaat hem niet over de look, maar over de feel. Zo'n plastieken lepelje met die harde rand, het zijn die details die de hele experience naar de knoppen helpn.
Voor de fans. Ik las ooit een passage uit het biografie van Steve Jobs. Daarin wordt beschreven dat hij als jonge knaap samen met zijn (adoptie-)vader een hek aan het schilderen/vernissen was. De vader zei: je moet ervoor zorgen dat de achterkant even goed geschilderd is als de voorkant, ook al ziet niemand die. Op de waarom-vraag antwoorde hij: "omdat JIJ het weet".
Niet direct, maar die hoef je uiteraard niet aan te raken. Het gaat hem niet over de look, maar over de feel. Zo'n plastieken lepelje met die harde rand, het zijn die details die de hele experience naar de knoppen helpn.
Hier is het iets onzichtbaars, bij bmw bekleden ze bij de nieuwe 3 reeks het grootste deel van het interieur met minderwaardige materialen.
Daarnet gecontroleerd bij mijn wagen. Afgewerkt aan achterzijde.
links is de peddel met een half bolletje ingedrukt, rechts is er datzelfde bolletje als uitstulping.
Maar bobo, dat is niet het Mercedes waarmee ik ben opgegroeid joh, draai en keer het zoals ge wilt (vind dat echt jammer zo'n dingen)
Waar is de tijd dat een Mercedes nog heerlijk overengineered was...
Hoewel ik verbeteringen zie, laten ze nog dit soort steken vallen.
Hoeveel zou dat nu werkelijk kosten, een deftige schakelpeddel?
Minder dan de luxehoer die één of andere hoge piet bij Mercedes als extralegaal voordeel geniet?
Reken het desnoods dubbel door aan de klant, Mercedes moet imho heer en meester zijn op dat vlak.
PS, ge kunt er eens mee lachen, maar effectief, laat ze maar de achterkant van de pedalen magnifiek afwerken.
In de eerste plaats moeten ze natuurlijk de dingen die je wél ziet deftig afwerken.
Maar hoe meer aandacht ze nog kunnen schenken aan de dingen die je niet ziet, des te beter.
Sounds silly, maar dat is nu eenmaal de definitie van luxe.
Het Mercedes van vroeger vind je overvloedig terug in de CL, wees gerust.
Dezelfde overengineerdheid mag je niet verwachten voor één vierde van de prijs.
Mercedes-Benz brengt traditioneel graag een introductieversie van een nieuw model op de markt. Ook in het geval van de CLA komt er eentje om de hoek kijken, de Edition 1.
De Edition 1 biedt aan de buitenkant keuze uit de lakkleuren mountaingrijs, kosmoszwart, nachtzwart, cirruswit of designo poolzilver magno. Die laatste kleur is overigens pas leverbaar vanaf het derde kwartaal van 2013. De Edition 1 is alleen gedurende de eerste twaalf maanden van de CLA-carrière leverbaar.
Verder heeft de introductieversie AMG voor- en achterskirts en dorpelverbreders, multispaaks AMG-wielen, een met chroom ingelegde zwarte lamel voor de diamond grille, bi-xenon koplampen en een verlaagd sportonderstel.
De CLA Edition 1 heeft een Neon Art interieur, exclusief voorbehouden aan deze versie. De sportstoelen hebben lederen bekleding, zwart Dinamica microvezel en gele stiksels. Op het dashboard zien we Artico-lederlook met diezelfde gele stiksels. Dwarsgeslepen aluminium sierstukken en een lederen sportstuur met afgeplatte onderkant completeren het geheel.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment