Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-klasse coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige week de Edition 1 zien staan en die is echt retevet. Al ben ik nog altijd geen fan van matte kleuren. Maar het geheel is wel mooi, vooral die velgen die me wat doen denken aan die van de 190 Sportevo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Vorige week de Edition 1 zien staan en die is echt retevet. Al ben ik nog altijd geen fan van matte kleuren. Maar het geheel is wel mooi, vooral die velgen die me wat doen denken aan die van de 190 Sportevo.
      Maxime S, ik moet je volledig gelijk geven !

Zo een Edition 1 is inderdaad überlekker, zo een C coupé krijgt voor mij alle voorrang op een Audi A5 of een BMW 3 coupé !!!!

Comment

• uhum

Comment

Vorige week de Edition 1 zien staan en die is echt retevet. Al ben ik nog altijd geen fan van matte kleuren. Maar het geheel is wel mooi, vooral die velgen die me wat doen denken aan die van de 190 Sportevo.
          *pets*

Sportevo is een BMW-term.

Het is Evolution of Evolution II bij Mercedes.

Maar je bent op de goede weg

Comment

• wanneer organiseer je examens?

Comment

• Waar is de c-coupe al te bezichtigen? Was dit weekend bij een dealer in de buurt geweest, maar deze wist nog van niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

uhum
                op welk bedrag kwam je...
                heerlijke bak.. interieur zou ik toch lichter nemen anders is alles 'donker'

Comment

• 55 000 knotsen (350 CGI + een of ander AMG pack)

denk dat dat rood feller is in het echt hoor.

trouwens:
                  configuraties en kloteregeltjes ..... alle merken ...
                  bv. geen rood leder icm type velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                    Waar is de c-coupe al te bezichtigen? Was dit weekend bij een dealer in de buurt geweest, maar deze wist nog van niets.
                    In Turnhout is hij vandaag toegekomen.

Maar we hebben een duffe combinatie gekregen

Comment

de c coupe is dan eens anders ok, er valt ook weinig in te korten natuurlijk
                      een 190 coupe had nooit gekiund, je kan er nu al vanachter haast ni in

awel, alles bij elkaar is deze c de eerste non-corfimatieve coupe-benz
                      akkoord de 2 generaties clk waren c-coupes, maar hadden de lijn van de e en ook kwa prijs zo gepsitioneerd
                      nou is deze c, met c gezicht de eerste coupe van't huis zonder korte wiebasis
                      ze hadden dat perfect gekund in een 190 kunnen vanachter ook nog mensen toch

Comment

• Waarom is hij nog zo laat uitgekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Waarom is hij nog zo laat uitgekomen?
                          om de verkoop van de c een boost te geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                            Waar is de c-coupe al te bezichtigen? Was dit weekend bij een dealer in de buurt geweest, maar deze wist nog van niets.
                            Hier staat ie al in de showroom. We hebben er in totaal 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              *pets*

Sportevo is een BMW-term.

Het is Evolution of Evolution II bij Mercedes.

Maar je bent op de goede weg
                              Ai... die BMW-kennis blijft er toch inzitten!

Comment

laat die maar zitten
                                gewoon extra ruimte maken voor extra kennis

Comment

laat die maar zitten
                                  gewoon extra ruimte maken voor extra kennis
                                  Die gaat nooit verdwijnen hoor, maak je maar geen zorgen!

Comment

Da's het verschil met Carlito, die heeft veel kennisen.

Comment

• Dit model is er echt wel een pak op vooruit gegaan.

Comment

• Hij stond in m'n straat gisteren, die lage daklijn is prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          Dit model is er echt wel een pak op vooruit gegaan.
                                          op wat? eerste echte C coupe mijn gedacht

Comment

Working...
                                          X