Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de lijn van de andere Audi's mooi, ik kijk vooral uit naar de avant want met deze voorkant valt er iets moois te doen
Interieur vind ik een beetje een teleurstelling maar dat ligt vooral aan het stuur. Voor de rest ziet het interieur er heel functioneel uit en aangenaam om in te vertoeven.
Hij mag dan mss niet origineel zijn (en idd absoluut geen maatstaven zetten), toch heeft hij echt wel ne ferme snuit, vind ik, zeker als je hem ziet rijden in dat filmpje. Ook het interieur kan mij bekoren en ziet er naar gewoonte weer piekfijn afgewerkt uit.
Hij mag dan mss niet origineel zijn (en idd absoluut geen maatstaven zetten), toch heeft hij echt wel ne ferme snuit, vind ik, zeker als je hem ziet rijden in dat filmpje. Ook het interieur kan mij bekoren en ziet er naar gewoonte weer piekfijn afgewerkt uit.
ps: merk op dat parkeersensoren nog altijd niet standaard zijn
Super.
De 2.0 TDI weegt 1575 kg, dus het gewicht is gedaald?
In één van de filmpjes zeggen ze dat 'm gemiddeld 80 kg minder weegt dan het vorige model, goeie zaak!
Iemand weet van meer informatie over de S6 en wanneer die uitkomt?
Nog nergens iets over gelezen...
De C6 is in dertijd uitgekomen in A6 en S6, maar nu niet?
maar ge moogt ni naar de achterkant kijken, die blijft duf
Meze velgen (20" ?) vind ik 'm toch wel zeer knap. Afgaande op de foto's geeft het S-line pakket geen verbetering. Zeker die vijfspaak velgen zijn niet mijn ding.
Voor mijn een 3.0 TDI Quattro met 245pk graag.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Meze velgen (20" ?) vind ik 'm toch wel zeer knap. Afgaande op de foto's geeft het S-line pakket geen verbetering. Zeker die vijfspaak velgen zijn niet mijn ding. Voor mijn een 3.0 TDI Quattro met 245pk graag.
Oei, en als ze er vanaf Maart een BMW 530d xDrive naast zetten, wat ga je dan kiezen?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Awel, na 8 BMW's in 12 jaar tijd zou ik wel eens een Audi durven kopen. Wel zou ik met deze Audi uitgebreid gaan testrijden. Het rijplezier van een 530d is al van de bovenste plank. De Audi zal het minstens even goed moeten doen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment