Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Awel, na 8 BMW's in 12 jaar tijd zou ik wel eens een Audi durven kopen. Wel zou ik met deze Audi uitgebreid gaan testrijden. Het rijplezier van een 530d is al van de bovenste plank. De Audi zal het minstens even goed moeten doen.
    Hier net anders om, na 2 generaties A6'n en 683000km heel veel behoefte om BMW te kopen (wie had dit gedacht....hier een bandieten wagen...)
    Het zal toch geen 3de generatie A6 worden, aftellen maar tot de 525d xDrive uitkomt.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Weet iemand voor wanneer de lancering van de avant gepland is?

Comment

• Hoe meer ik hem zie hoe minder hij me kan boeien, ik ben hem nu al beugezien. Volgens mij is het zijprofiel identiek aan de vorige generatie en de generatie er nog es voor. De bmw 5 en de mercedes E hebben toch een andere lijn als je de laatste drie generaties vergelijkt. De vorige A6 vond ik mooi, maar nu is het echt wel tijd voor iets nieuws en niet voor een facelift van een facelift. Echt jammer want Audi is echt topkwaliteit.

Comment

• ik vind hem prachtig, er gaan volgens mij nog veel mensen hun woorden later moeten intrekken. Dit met de juiste kleur en velg..Knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
            ik vind hem prachtig, er gaan volgens mij nog veel mensen hun woorden later moeten intrekken. Dit met de juiste kleur en velg..Knap
            Volledig mee eens, ik verwacht nog meer van de avant, persoonlijk heb ik de avant modellen steeds de knapste gevonden, had deze een jaar eerder op de markt geweest zou ik toch wel weer voor deze gekozen hebben denk ik...

Comment

• Zijn er al foto's van de standaardkoplampen?
              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                ik vind hem prachtig, er gaan volgens mij nog veel mensen hun woorden later moeten intrekken. Dit met de juiste kleur en velg..Knap
                het is niet dat die auto lelijk is, maar ....

OK terug wakker geschoten. Dat ging hier over een nieuw model, kan iemand foto's tonen van dat revolutionair nieuw model dat maatstaven gaat zetten want veel vernieuwend hier nog niet tegengekomen.

Belgen zijn toch maar een saai volkje als het op design aankomt, maar ja hier is dan ook eerder prijszetting belangrijk om status en dergelijke aan te geven.

Die foto's bezorgen mij evenveel emotie als wanneer ik naar mijn Ducato kijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Weet iemand voor wanneer de lancering van de avant gepland is?
                  zou voor het salon van geneve zijn, begin maart dus
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                    Belgen zijn toch maar een saai volkje als het op design aankomt, maar ja hier is dan ook eerder prijszetting belangrijk om status en dergelijke aan te geven.
                    Neen, Belgen zijn azijnpissers! 'k Zie één van de mooiste wagens in z'n klasse staan, in contrast daarvan, zijn de commentaren hier traditioneel zuur. Vind 'em samen met de BMW5, bij de mooiste berlines op de markt. Ben ik zo biased? In elk geval gewaagd om, Belg, saai, en deze A6 allemaal in één adem te vermelden... je bent waarschijnlijk meer een Gaudi dan een Audi liefhebber?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Neen, Belgen zijn azijnpissers! 'k Zie één van de mooiste wagens in z'n klasse staan, in contrast daarvan, zijn de commentaren hier traditioneel zuur. Vind 'em samen met de BMW5, bij de mooiste berlines op de markt. Ben ik zo biased? In elk geval gewaagd om, Belg, saai, en deze A6 allemaal in één adem te vermelden... je bent waarschijnlijk meer een Gaudi dan een Audi liefhebber?
                      Audi adept zekers,

sorry dat mijn mening niet overeenkomt met Uw mening hé, maar ik zie geen nieuwe auto hier staan, gewoon een doorontwikkeld versie van de A4, A8 whatever. Vind ik ze daarom lelijk, dat niet, maar om nu uit mijn dak te gaan.

En verder ben ik geen merkadept, maar koop ik een auto die ik mooi vind en die ik op dat ogenblik van doen heb en hebben ze mijn goesting niet in het ene merk dan ga ik naar een ander.

Ging trouwens vrij vlot om dat uit mijn klavier te laten komen.

Comment

• A6 is al bijna 15 jaar niet vernieuwd.

zet de E klasses eens naast elkaar over 15 jaar...

Comment

• Het zit hem in de details
                          If it works, don't fix it

btw de avant word gelanceerd eind 2011
                          Filmpje Ardennenrit juni 2010

Comment

• De A6 hoeft niet vernieuwd te worden, zeker niet.
                            Maar tis even realistisch om dan ook toe te geven dat die modellen niet vernieuwend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk Berichten
                              da's nog lang
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk Berichten
                                Het zit hem in de details
                                If it works, don't fix it

idd, voorsprong door techniek

Comment

• Wanneer zal deze berline in de showroom staan?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Configureerbaar op audi.de...

Comment

• S line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Wanneer zal deze berline in de showroom staan?
                                        rond april mei
                                        Filmpje Ardennenrit juni 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          S line

Pfffffffff

en weer die lelijke velgen daaronder

Comment

Working...
                                          X