Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mmmmja, zoals reeds geschreven: knap maar niet vernieuwend. De velgen vind ik wel héééééél mooi. Mij kan hij alvast niet(meer) bekoren. Nog even wachten op de A7 IRL één van de komende weken maar zal boven het budget uitkomen. Keuze zal tussen de BMW 5 berline en de touring gaan denk ik, alleen nog (lang) wachten op de 525d xdrive en dan zal hier binnen enkele maanden het tijdperk Audi (voorlopig) afgesloten worden, jammer....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mooie auto, typisch Audi maar wordt qua design stilaan even saai als Volkswagen.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Mooi, zeker in profiel en kont, koplampen niet mijn ding!

Interieur ook niet, geef mij maar het interieur van de huidige!

Comment

't wordt tijd dat ze bij Audi eens wat met C4's gaan zwaaien. Kunnen ze daar echt niet beter meer dan copy-paste?
          Het interieur vind ik best ok, maar van het koetswerk val ik gewoon in slaap.

Probeer maar eens aan de man te brengen dat dit de helft meer kost dan een Skoda Superb met dezelfde motor......

Comment

Knappe auto!

Maar ik vind wel dat dit design beter past voor de A8.
            Ik word ook dronken als ik naar die kromme interieurlijnen kijk. Jammer ook dat het een kopie is van de A7. Maarja BMW doet dat ook en blijkbaar staan zo'n dingen garant voor nogal wat succes.

M.a.w. het zal wel weer een verkoopshit worden...

Comment

Nieuw, nieuw?? Van hetzelfde ja, maar net iets anders!!
              Zoals ikke-de-filou al terecht opmerkte copy-paste dus .

Comment

Saai ?

Oersaai !! Gelijk C4's voor gans de design afdeling. Vervang door copy en paste en eentje die de schaal kan aanpassen en klaar is kees !! Ja de presentatie auto heeft de boel een beetje gered door met mooie velgen uitgerust te zijn.

Hopelijk zal de Avant wat avontuurlijker ogen !!

Comment

Mooie auto maar saai en voorspelbaar... Audi was vroeger mijn favoriete merk van de drie Duitse prestigemerken, maar de laatste jaren kan Audi me echt niet meer boeien. BMW is nu mijn nummer één en Mercedes mijn nummer twee. BMW en Mercedes durven nieuwe richtingen in te slaan qua designstijl, hun modellen lijken niet tot het extreme op elkaar, ... Bij mercedes en BMW merk je dat er een nieuw model is. Bij Audi merk je het amper, en ik ben de nieuwe Audi-modellen al beu na een paar keer naar de foto gekeken te hebben. Echt jammer!!!

Comment

Zeg, maar eum, bestond deze niet al? Nee, zonder zeveren, ik dacht dat deze zelfs al enkele maanden rondrijdt. Of verwar ik nu echt gewoon met een ander model? Of gewoon met de vorige A6, dat kan ook. Nu, in ieder geval : .

Comment

Scihitterende auto,zeker het interieur is weer magnifiek. Dat ingetogen design hoort bovendien bij Audi,als je wil opvallen moet je een Alfa kopen
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ben ik de enige die niet wil geloven dat dit de officiele foto's zijn?
                        Audi brengt meer uit op 1 dec.

Enfin, lelijke autoblog foto's:
                        zware teleurstelling @ voorkant.
                        gemengde gevoelens @ achterkant.
                        twijfels @ interieur

(allemaal puur esthetisch)

Comment

Dit is geen lelijke auto, net zoals ik een 5 serie ook niet lelijk kan vinden. Maar geen van beide auto's zijn echt speciaal natuurlijk... zoals BMWMB zegt, zou je waarschijnlijk eerder een A7 willen hebben, kwestie van u een beetje te kunnen onderscheiden. Het is op zich geen verrassing, maar in alle eerlijkheid, ze moeten ook straffe dingen uithalen om me nog te verrassen, na een hele reeks knappe concepts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Qua exterieur vind ik het de knapste berline van Audi momenteel!

Knappe, elegante lijn en de verhoudingen kloppen:

Hier komt alles een stuk beter uit, maar die uitpuilende achterlichten

Phaeton/Audi 100 achtige voorlichten!?

Velgen zijn wel anders zeer knap!

Comment

Hopelijk morgen ook meer nieuws van het motorenfront
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Mooie auto maar saai en voorspelbaar... Audi was vroeger mijn favoriete merk van de drie Duitse prestigemerken, maar de laatste jaren kan Audi me echt niet meer boeien. BMW is nu mijn nummer één en Mercedes mijn nummer twee. BMW en Mercedes durven nieuwe richtingen in te slaan qua designstijl, hun modellen lijken niet tot het extreme op elkaar, ... Bij mercedes en BMW merk je dat er een nieuw model is. Bij Audi merk je het amper, en ik ben de nieuwe Audi-modellen al beu na een paar keer naar de foto gekeken te hebben. Echt jammer!!!
                                Nu vind ik de nieuwe 5 reeks echt wel mooi, maar ik moet toch altijd goed kijken of het geen 3 is, hoor.
                                En om Jeremy Clarckson (TopGear) te citeren: "Als ze je geblinddoekt in een BMW zetten, en dan doen ze de blinddoek af, dan heb je het heel moeilijk om te weten in welk model je zit."
                                Wat deze nieuwe A6 betreft, vind ik het design toch wel beter dan eerst gevreesd met de gemaskeerde auto, het profiel is knap, en de kont van de sedan ziet er mooi en wat sportief uit.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Het interieur is bij Audi meer verschillend van model tot model dan bij BMW,en je blijft bovendien toch nog een band herkennen

Comment

Niet lelijk, wat saai wel. Ik denk dat hij met "normale" koplampen wel knapper gaat zijn.

Comment

man man man... lelijk vind ik hem niet, maar wie wist niet dat hij er zo ging uitzien?

Heel die generatie is totaal niet tijdloos, zal allemaal snel verouderd zijn.

Spijtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Heel die generatie is totaal niet tijdloos, zal allemaal snel verouderd zijn.
                                        Of juist wel hé, ik heb de indruk dat "eenvoudige" designs het beste verouderen

Comment

De huidige generatie van Audi is juist wel tijdloos,wedden dat je een A5 over 10 jaar nog een schitterende auto vind.

Comment

Working...
                                          X