Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën DS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bron: www.autoweek.nl
    freude am fahren

Comment

Heerlijk!
      Al staat ie toch wat hoog op zijn poten, niet?
      Iemand enig idee hoe die (smalle) achterdeuren open gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
        Iemand enig idee hoe die (smalle) achterdeuren open gaan?

Zoals bij Alfa Romeo zeker?

Comment

Mooi zeg! Citroën is goed bezig! Toch één van de twee PSA-ers die begrijpt hoe ze wél mooie auto's moeten maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
            Zo is hij echt knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Zoals bij Alfa Romeo zeker?
              Juist, foto gevonden:

foto: AutoExpress

Comment

En ze gaan blijkbaar echt open ;-)

Meerdere foto's (wallpapers) terug te vinden op http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds4/
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 30/08/2010, 20:18.

Comment

Heel knap

Comment

Prachtig. Had ik niet gezegd dat de DS4 de iets saaiere C4 ging doen vergeten?

Ik hoop trouwens ten zeerste dat ze de horlogebandjesstructuur in de zetels eindelijk eens een keertje doorvoeren. Lijkt me zalig.
                    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Prachtig toch!!!
                      truth is in the eye of the beholder

Comment

Het is best mooi, maar ik vind het precies toch maar een samenraapsel...

Comment

De nieuwe C4 was al niet echt mijn ding en deze vind ik echt om te

Geef me dan maar een Dacia Sandero Stepway!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Fantastisch ontwerp!

Alleen jammer van de ietwat rare curves boven voor en achterwiel... maar ze zijn op goeie weg bij Citroën. Kan het verder ook niet goed zien maar lederen interieur lijkt me wat barok.

Comment

Een samenraapsel van stijlelementen zonder echt een goed geheel te vormen.
                              Het ontwerp is mij te druk.
                              Ik kan bovenstaande positieve commentaren niet onderschrijven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                                Prachtig. Had ik niet gezegd dat de DS4 de iets saaiere C4 ging doen vergeten?

Ik hoop trouwens ten zeerste dat ze de horlogebandjesstructuur in de zetels eindelijk eens een keertje doorvoeren. Lijkt me zalig.
                                Ja, dat hoop ik ook . Trouwens vind ik de binnenkant wel om van te snoepen in tegenstelling tot de buitenzijde waar ik nog niet helemaal uit ben .
                                Al kies ik ook deze veruit boven de nieuwe C4 die idd te banaal is (één van 13 in een dozijn).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Ik had het niet beter kunnen samenvatten.

Comment

Mooi, vind ik. Zowel buitenkant (ondanks het misschien soms wat te getormenteerde lijnenspel) als binnenkant.

Comment

Voor mij een copie van de nieuwe astra

Wel mooi, maar echt origineel dus niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Ik kan bovenstaande positieve commentaren niet onderschrijven...
                                        Ik kan je daarin gelijk geven, ik mis hier de elegantie van bijvoorbeeld een Giulietta. Al bij al is het origineler en spannender dan de 'echte' C4 of een oersaaie Golf, zulke stoere SUV lijnen à la BMW 6 (ok de vergelijking is wat overdreven) zullen wel in de smaak van het grote publiek vallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                                          Voor mij een copie van de nieuwe astra

Wel mooi, maar echt origineel dus niet
                                          Volgens mij staan de lijnen van de nieuwe DS-reeks (deze verschilt immers niet zoveel van de DS3) al veel langer vast dan die van de nieuwe Astra hoor.
                                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Working...
                                          X