Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën DS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk BerichtenIemand enig idee hoe die (smalle) achterdeuren open gaan?
Zoals bij Alfa Romeo zeker?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZoals bij Alfa Romeo zeker?
foto: AutoExpress
Comment
-
En ze gaan blijkbaar echt open ;-)
Meerdere foto's (wallpapers) terug te vinden op http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds4/Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Prachtig. Had ik niet gezegd dat de DS4 de iets saaiere C4 ging doen vergeten?
Ik hoop trouwens ten zeerste dat ze de horlogebandjesstructuur in de zetels eindelijk eens een keertje doorvoeren. Lijkt me zalig.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
De nieuwe C4 was al niet echt mijn ding en deze vind ik echt om te
Geef me dan maar een Dacia Sandero Stepway!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenPrachtig. Had ik niet gezegd dat de DS4 de iets saaiere C4 ging doen vergeten?
Ik hoop trouwens ten zeerste dat ze de horlogebandjesstructuur in de zetels eindelijk eens een keertje doorvoeren. Lijkt me zalig.. Trouwens vind ik de binnenkant wel om van te snoepen in tegenstelling tot de buitenzijde waar ik nog niet helemaal uit ben
.
Al kies ik ook deze veruit boven de nieuwe C4 die idd te banaal is (één van 13 in een dozijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEen samenraapsel van stijlelementen zonder echt een goed geheel te vormen.
Het ontwerp is mij te druk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEen samenraapsel van stijlelementen zonder echt een goed geheel te vormen.
Het ontwerp is mij te druk.
Ik kan bovenstaande positieve commentaren niet onderschrijven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenVoor mij een copie van de nieuwe astra
Wel mooi, maar echt origineel dus niet2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
Comment