Ziet er deftig uit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
hallo, Vandaag mailtje gehad dat mijn X3 al toegekomen is in de garage. Levering was voorzien 21 januari, dat is 6 weken vroeger dan voorzien. Levering is razendsnel bestelbon gemaakt op 17 oktober. Dat wil zeggen een levertijd van maar 7 weken ! En dan moet hij in die tijd vanuit de USA naar hier komen . Het moet dus inderdaad ook bij de premium merken inderdaad niet al te goed gaan met de verkoop . Was ook te merken aan de grote korting die ik kreeg
. In elk geval blijft hij tot januari bij de dealer staan. Grr, morgen al eens gaan kijken bij de dealer. Ga mij moeten inhouden om hem niet nu al in te schrijven.
Comment
-
Aan alle formuleren :
mijn x3 is van maart 2010 nieuw gekocht 57000€
wij doen er thuisverpleging mee dus zeer intensief gebruik heeft nu 80000 kM
het is de grootste vergissing geweest om nogmaals BMW te kopen
mankementen :
3x problemen met het schuifdak = uiteindelijk vervangen
7x remblokken vervangen (ziekte van de eerste nieuw modellen idem 5 reeks)
injectoren vervangen
4 x probleem met sensors op de stuuras ( alles valt uit)
koppeling vervangen
boite vervangen
gps gecrasht ....
kogelgewricht van de triangel van de stuuras vervangen
regelmatig alarm koppeling te warm
deuren hangen af en sluiten niet meer goed
1 voordeel ik was een van de eerste die hem kocht en ik heb een onderhouds contract afgesloten voor 92€/maand
heeft men al veel spijt van gehad ( denk dat het nu opgetrokken is tot 200€ of zo iets)
hiervoor mijn 320 2 jaar oud (nieuw gekocht)
weggedaan op 100000km
4x stabilisator van de krukas vervangen
boordcomputer vervangen
koppeling vervangen
3 x de sloten vervangen
allerhande kleine prullen vb: sschuifdak niet meer dicht gaan,koffer ni meer dicht gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko1 Bekijk BerichtenAan alle formuleren :
mijn x3 is van maart 2010 nieuw gekocht 57000€
wij doen er thuisverpleging mee dus zeer intensief gebruik heeft nu 80000 kM
het is de grootste vergissing geweest om nogmaals BMW te kopen
mankementen :
3x problemen met het schuifdak = uiteindelijk vervangen
7x remblokken vervangen (ziekte van de eerste nieuw modellen idem 5 reeks)
injectoren vervangen
4 x probleem met sensors op de stuuras ( alles valt uit)
koppeling vervangen
boite vervangen
gps gecrasht ....
kogelgewricht van de triangel van de stuuras vervangen
regelmatig alarm koppeling te warm
deuren hangen af en sluiten niet meer goed
1 voordeel ik was een van de eerste die hem kocht en ik heb een onderhouds contract afgesloten voor 92€/maand
heeft men al veel spijt van gehad ( denk dat het nu opgetrokken is tot 200€ of zo iets)
En ik maar denken dat wij problemen hebben gehad met de X1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengans die X reeks is lelijk net als die Q reeks van audi. totaal nutteloze auto's ook. Kan iemand uitleggen waarom mensen zo zot zijn zo'n auto's te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengans die X reeks is lelijk net als die Q reeks van audi. totaal nutteloze auto's ook. Kan iemand uitleggen waarom mensen zo zot zijn zo'n auto's te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenJa das smaak zeker. Waarom koopt iemand een bompawagen als een Mercedes. Voor ik mijn X3 kocht naar de GLK gaan zien. Voor mij persoonlijk de lelijkste SUV die er bestaat. Gelukkig heeft iedereen andere smaak anders reed iedereen met de zelfde wagen.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je een GLK of X* of Q* al SUV kunt noemen... ik snap gewoon niet dat iemand zo'n ding nuttig kan vinden want binnenin heb je niet meer plaats als in een gewone wagen en je hebt ook geen van de voordelen die een jeep of echte SUV heeft. Lijkt mij hetzelfde als een vliegtuig kopen zonder vleugels, je zal ook veel geld kwijt zijn en het onding kan niet eens vliegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWagens worden vooral gekocht voor de hogere zitpositie en de daardoor betere zichtbaarheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWagens worden vooral gekocht voor de hogere zitpositie en de daardoor betere zichtbaarheid.lets have some more member berries
Comment
-
Gisteren vroeg mijn schoonzus om eens te rijden met haar X3 omdat ze vond dat haar auto last had van trillingen. Ik dacht onmiddellijk aan slecht uitgebalanceerde wielen, maar dat was het dus niet. Ik merkte onmiddellijk dat er iets fout is met het aandrijfsysteem. Als je plankgas geeft, en al zeker als herneming vanuit lage toeren, dan trilt de volledige wagen. Bij volgas boven de 100km/uur is het net of 'm uit mekaar gaat vliegen, idem als je wat gas geeft op een helling bergop. Echt niet normaal. Als je gas lost is het gedaan met trillen. Vandaag is ze ermee naar de garage geweest en er zou inderdaad een probleem zijn in het aandrijfsysteem. Volgende week komt er al een expert om te kijken wat het probleem is. Auto is nu 8 maanden oud en heeft 35k km op de teller.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenahja de betere zichtbaarheid, daarom dat je zoveel van dat type wagens ziet met schade aan de flank door 1 of ander paaltje :pNa 5 jaar X3 rijden is dit best wel een praktische wagen. Want al de mensen die geen suv hebben bellen mij wel op omdat het met hun eigen wagen blijkbaar niet lukt. Omdat die nieuwe diepvries nu net niet in de 3reeks break kan. Omdat die wasmachine naar het containerpark moet. Of ik de 2 kinderen en hun 2 fietsen niet kan gaan halen aan het station omdat mijn buurvrouw de fietsendrager niet op haar trekhaak krijgt en meneer niet thuis is. Omdat mijn hond goed in de koffer kan zonder dat dat beest een hernia heeft na 2 uur. Omdat ik de enige ben die in oostenrijk de oprit van het hotel op graak. Als ik na boerenrock vlot van de weide kan rijden. En vooral in de winter als ik de zoveelste bompa in zijn Mercedes op zomerbanden zie bageren om in de sneeuw de helling van 5% op te graken dan kan ik er vlot langsrijden. Zo kan ik nog wel effe doorgaan. Dan denk ik nog niet zo slecht die SUV. Daarom dat ik dan ook terug een nieuwe heb genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenDe zoveelste SUVhaterNa 5 jaar X3 rijden is dit best wel een praktische wagen. Want al de mensen die geen suv hebben bellen mij wel op omdat het met hun eigen wagen blijkbaar niet lukt. Omdat die nieuwe diepvries nu net niet in de 3reeks break kan. Omdat die wasmachine naar het containerpark moet. Of ik de 2 kinderen en hun 2 fietsen niet kan gaan halen aan het station omdat mijn buurvrouw de fietsendrager niet op haar trekhaak krijgt en meneer niet thuis is. Omdat mijn hond goed in de koffer kan zonder dat dat beest een hernia heeft na 2 uur. Omdat ik de enige ben die in oostenrijk de oprit van het hotel op graak. Als ik na boerenrock vlot van de weide kan rijden. En vooral in de winter als ik de zoveelste bompa in zijn Mercedes op zomerbanden zie bageren om in de sneeuw de helling van 5% op te graken dan kan ik er vlot langsrijden. Zo kan ik nog wel effe doorgaan. Dank denk nog niet zo slecht die SUV. Daarom dat ik daan ook terug een nieuwe heb genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenDe zoveelste SUVhaterNa 5 jaar X3 rijden is dit best wel een praktische wagen. Want al de mensen die geen suv hebben bellen mij wel op omdat het met hun eigen wagen blijkbaar niet lukt. Omdat die nieuwe diepvries nu net niet in de 3reeks break kan. Omdat die wasmachine naar het containerpark moet. Of ik de 2 kinderen en hun 2 fietsen niet kan gaan halen aan het station omdat mijn buurvrouw de fietsendrager niet op haar trekhaak krijgt en meneer niet thuis is. Omdat mijn hond goed in de koffer kan zonder dat dat beest een hernia heeft na 2 uur. Omdat ik de enige ben die in oostenrijk de oprit van het hotel op graak. Als ik na boerenrock vlot van de weide kan rijden. En vooral in de winter als ik de zoveelste bompa in zijn Mercedes op zomerbanden zie bageren om in de sneeuw de helling van 5% op te graken dan kan ik er vlot langsrijden. Zo kan ik nog wel effe doorgaan. Dank denk nog niet zo slecht die SUV. Daarom dat ik daan ook terug een nieuwe heb genomen.
lets have some more member berries
Comment
-
Het dient toch maar om van punt a naar puint b te gaan. Ik versta het ook niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik zie heel graag SUV's maar dan wel echte en geen wannabe SUV's die even hulploos zijn offroad als mijn bompa mercedeshttps://www.youtube.com/watch?v=3g73XT6yQhs
Comment
-
lol die G vind ik nu niet bepaald de mooiste mercedes hoewel ik de G63 wel nog zou kunnen smaken :p
te hoog voor mijn budget idd maar denk niet dat jij er wel 1 zou kunnen betalen.
btw erg veel offroad heb ik in belgie nog niet moeten doen dus kies ik toch liever voor een normale wagenLast edited by Doa; 14/12/2012, 23:40.lets have some more member berries
Comment
Comment