Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel vragen en antwoorden BMW X3 (kleurtjes, velgjes, ...)

Comment

• Leuke link, bedankt.
      Nu toch terug wat aan 't twijfelen over de velgen.. (ben ik goed in maar 'k heb nog een maand)

Maar dan moet ik misschien ook maar de dynamische demping nemen.

Comment

• Ik heb zonet een bestelling geplaatst en krijg een leverings datum van November Als ik naar het forum kijk zie ik dat er mensen 2-3 weken geleden een bestelling geplaatst hebben met een levering van Juni ??? Hoe kan het verschil zo groot zijn ?

Comment

• Ik ben die van juni en had ik 2 weken eerder beslist, was het april geweest.

4 autos per garage per maand, en ze verkopen als zoete broodjes; zo simpel is het...

Comment

• De mijne is vandaag gearriveerd aan vasteland, zijn zeeavontuur is voorbij !

Comment

• Bedankt Zeratul...laat ons hopen dat het eventueel nog vroeger is dan November...
              Steven 33 proficiat

Comment

• Lev.20/06/2011
                Last edited by ; 19/01/2011, 12:11.

Comment

• En welke configuratie hebben jullie besteld ?

Comment

• Goe nieuws Willy, alhoewel ik nog altijd niet snap hoe het verschil zo groot kan zijn

Mijn configuratie is de volgende:
                    2.0d Saphirschwarz
                    Binnenbekleding Pearlpoint met stof/leder Anthrazit/Schwarz Automatische versnellingsbak Steptronic
                    Sportstuur
                    Zonder monogram
                    Panoramisch doorschijnend schuifdak
                    Sportzetels vooraan
                    Xenonlichten Business Line Plus

Comment

• De config zoals hij hiernaast staat op de foto en geleverd wordt week 7

Xdrive20d alpinweiss III
                      Automaat
                      Velgen 307 18"
                      Binnen Pearlpoint stof/leder Antracit Sportzetels
                      Lichtpakket
                      Opbergpakket
                      Navigatie Professioneel
                      GSM Bluetooth en USB
                      Automatische achterklep
                      X-line
                      Dakrails aluminium
                      Elektroniscge airco
                      PDC

Comment

• Duffy, jij hebt dus geen pack genomen omdat daar die metaalkleur inzit ?
                        Ik vind em wel mooi in 't wit, maar toch een beetje een gok..

Ik ben precies de enige die de automaat niet gekozen heeft !

Comment

• Vandaag dus eindelijk ook eens de nieuwe X3 gaan bekijken ( Monserez)
                          Exterieur nog altijd niet overtuigd , ik zie er nog teveel het oude model in ...
                          Interieur is wel
                          Wel veel geld voor maar een 2.0d met exclusief line pakket / pano dak / automaat en nog enkele opties ( 59.000€ )
                          Hoeveel kost een 3.0d meer dan een 2.0d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Vandaag dus eindelijk ook eens de nieuwe X3 gaan bekijken ( Monserez)
                            Exterieur nog altijd niet overtuigd , ik zie er nog teveel het oude model in ...
                            Interieur is wel
                            Wel veel geld voor maar een 2.0d met exclusief line pakket / pano dak / automaat en nog enkele opties ( 59.000€ )
                            Hoeveel kost een 3.0d meer dan een 2.0d ?
                            Er zijn toch nog geen BE-prijzen bekend? In NL kost de 3.0 € 65.000 en de 2.0d € 51.800.
                            Heb er hier nog niks over gehoord?

Jammer dat ze er ook geen night vision als optie hebben opgestoken. Zou dat nog komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                              Duffy, jij hebt dus geen pack genomen omdat daar die metaalkleur inzit ?
                              Ik vind em wel mooi in 't wit, maar toch een beetje een gok..

Ik ben precies de enige die de automaat niet gekozen heeft !
                              Wij hadden hem graag in het wit. en dat ging niet met de Pack. Maar als je al de opties neemt van de pack en wit komt het even duur uit. Ik had eerst ook geen automaat, maar na een testweekend heb ik het veranderd.

Comment

• Moest de automaat 145g CO2 geweest zijn ipv 147g dan had ik em genomen. Dat betaalt zichzelf terug (5% extra aftrekbaarheid). Ik heb er mee gereden maar ik hou toch meer van de controle van een manuele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk Berichten
                                  Er zijn toch nog geen BE-prijzen bekend? In NL kost de 3.0 € 65.000 en de 2.0d € 51.800.
                                  Heb er hier nog niks over gehoord?

Jammer dat ze er ook geen night vision als optie hebben opgestoken. Zou dat nog komen?

prijs X3 3.0d 42.272€ exclusief BTW 21% = 51.150€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                                    prijs X3 3.0d 42.272€ exclusief BTW 21% = 51.150€

!!! komt heel dicht in de buurt van de prijs van de X5 3.0d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
                                      !!! komt heel dicht in de buurt van de prijs van de X5 3.0d

is al de prijs van de vorige X5.
                                      Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                        is al de prijs van de vorige X5.
                                        Toch wel erg eigenlijk dat al die prijzen zo de hoogte zijn ingeschoten. Wij hebben even uitgekeken naar een nieuwe fullsize suv ter vervanging van de touareg. We hadden interesse in de q7,x5 ,m-klasse of de nieuwe touareg maar de prijzen van deze modellen met gelijke opties kosten al snel 65 000 BTW incl en dan moet je nog niet teveel aanklikken in de configurator. In 2004 kostte onze touareg 2.5 full option 55 000 btw incl. Wat heb je daar de dag van vandaag nog voor? Zelfs in het mid-size suv segment (x3,glk, q5) kom je daar niet mee toe en die mogen dan nog maar 2000kg trekken.
                                        Last edited by ; 14/01/2011, 00:05.

Comment

• Nog niemand zijn nieuwe X3 ?

Comment

Working...
                                          X