Veel vragen en antwoorden BMW X3 (kleurtjes, velgjes, ...)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Goe nieuws Willy, alhoewel ik nog altijd niet snap hoe het verschil zo groot kan zijn
Mijn configuratie is de volgende:
2.0d Saphirschwarz
Binnenbekleding Pearlpoint met stof/leder Anthrazit/Schwarz Automatische versnellingsbak Steptronic
Sportstuur
Zonder monogram
Panoramisch doorschijnend schuifdak
Sportzetels vooraan
Xenonlichten Business Line Plus
Comment
-
De config zoals hij hiernaast staat op de foto en geleverd wordt week 7
Xdrive20d alpinweiss III
Automaat
Velgen 307 18"
Binnen Pearlpoint stof/leder Antracit Sportzetels
Lichtpakket
Opbergpakket
Navigatie Professioneel
GSM Bluetooth en USB
Automatische achterklep
X-line
Dakrails aluminium
Elektroniscge airco
PDC
Comment
-
Vandaag dus eindelijk ook eens de nieuwe X3 gaan bekijken ( Monserez)
Exterieur nog altijd niet overtuigd , ik zie er nog teveel het oude model in ...
Interieur is wel
Wel veel geld voor maar een 2.0d met exclusief line pakket / pano dak / automaat en nog enkele opties ( 59.000€ )
Hoeveel kost een 3.0d meer dan een 2.0d ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVandaag dus eindelijk ook eens de nieuwe X3 gaan bekijken ( Monserez)
Exterieur nog altijd niet overtuigd , ik zie er nog teveel het oude model in ...
Interieur is wel
Wel veel geld voor maar een 2.0d met exclusief line pakket / pano dak / automaat en nog enkele opties ( 59.000€ )
Hoeveel kost een 3.0d meer dan een 2.0d ?
Heb er hier nog niks over gehoord?
Jammer dat ze er ook geen night vision als optie hebben opgestoken. Zou dat nog komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenDuffy, jij hebt dus geen pack genomen omdat daar die metaalkleur inzit ?
Ik vind em wel mooi in 't wit, maar toch een beetje een gok..
Ik ben precies de enige die de automaat niet gekozen heeft !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk BerichtenEr zijn toch nog geen BE-prijzen bekend? In NL kost de 3.0 € 65.000 en de 2.0d € 51.800.
Heb er hier nog niks over gehoord?
Jammer dat ze er ook geen night vision als optie hebben opgestoken. Zou dat nog komen?
prijs X3 3.0d 42.272€ exclusief BTW 21% = 51.150€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtenprijs X3 3.0d 42.272€ exclusief BTW 21% = 51.150€
!!! komt heel dicht in de buurt van de prijs van de X5 3.0d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten!!! komt heel dicht in de buurt van de prijs van de X5 3.0d
is al de prijs van de vorige X5.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichtenis al de prijs van de vorige X5.. In 2004 kostte onze touareg 2.5 full option 55 000 btw incl. Wat heb je daar de dag van vandaag nog voor? Zelfs in het mid-size suv segment (x3,glk, q5) kom je daar niet mee toe en die mogen dan nog maar 2000kg trekken.
Comment
Comment