Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben vrijdagavond ook gaan kijken bij Daeninck in Oudenaarde. Verzorgde receptie met van alle soorten standjes, wel veel volk natuurlijk. De X3 valt best mee toch een serieuze verbetering tegenover de vorige op alle mogelijke vlakken. Ik vond het spijtig dat beide modellen zo gelijkend waren zwart/zwart en grijs/zwart. Ik had graag een bleker of cognac interieur gezien eventueel icm met donkerblauw. Die zwarte edition sport E91 318d die er stond vind ik prachtig, ik zou direct tekenen! Tezamen met de F11 520d die er stond mooiste bmw in jaren.
    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
    BMW 320d
    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Ik ben zondag even naar Monserez in Aalbeke geweest.
      De huidige X3 is echt 1000x mooier dan dat oude geval. Ik ben fan!

Comment

• afgelopen donderdag ook gaan kijken.

het exterieur is idd véééééél mooier dan de oude (er stond achter het nieuwe model een oud model dat te koop was, er is echt geen kat naar gaan kijken)...

wat me wel enorm tegenviel was de gebruikte materialen.

Ik zal mezelf verklaren:

De zijvakken van de deuren zijn gemaakt van: harde plastiek...
        De onderkant van het dashboard (pasagierskant) is gemaakt van: harde plastiek...
        Naast de zetels achteraan ( van boven) is er gebruik gemaakt van: harde plastiek...

waar je normaal gezien een zachter materiaal hebt, dat je lichtjes kan indrukken...

daarnaast vond ik de zetels achteraan nogal raar zitten...
        het zitgedeelte is nogal laag en kort. Je benen kunnen niet echt rusten op die zetel en van buiten de auto lijkt het alsof je op de grond zit (je hoofd komt zo net boven de onderkant van het raam...).

voor de rest mooie wagen...

ben toch blij dat ik een F11 bestel...
        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
          En voor de rest niet?
          Voor iedereen, maar 't scheelt toch wel behoorlijk wat wat als je direct de halve BTW terug kan vorderen en de rest van de wagen afschrijven ...

Comment

• Vanavond een 20d mee naar huis; tof!!!
            Veel comfortabeler dan 't oude model, zuinig, soepel ... De standaard servotronic maakt hem veel lichtvoetiger dan de vorige.

Het enige wat ik er echt jammer aan vind is de styling van de uitlaat op de 20d, had naar mijn mening zeker hetzelfde als op een F10 20d mogen zijn. Maar ja ...

Toffe auto!
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Morgen ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                Morgen ik ?
                Hij moet toch eerst een beetje ingereden zijn he

Tis een enorm verschil met de X3 van mijn mama ... Een 2006 2.0d 150pk manueel, prefacelift dus.
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Is de motor niet te lawaaierig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                    Is de motor niet te lawaaierig ?
                    Ik vind dat dat heel goed meevalt ... niet echt merkelijk stiller of luider dan pakweg een nieuwe 5. Heb er eigenlijk niet speciaal op gelet
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Welk kleurtje en wat zit er allemaal een beetje op ?

Comment

• Prijs X3 3.0D

Iemand al prijsinfo van de X3 3.0D kunnen krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4BMW Bekijk Berichten
                          Iemand al prijsinfo van de X3 3.0D kunnen krijgen?
                          +- € 10.000 meer dan de 2.0d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
                            Weet iemand ergens een witte staan?? Ik heb een zwarte, titansilber, mineral silber gezien nu maar nog geen witte

Weet niemand een witte staan?

Comment

• Wiite BMW X3

Bij Garage Meeusen staat er een witte BMW X3 met X line .

Maar in combinatie met wit valt dit niet echt op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                afgelopen donderdag ook gaan kijken.

het exterieur is idd véééééél mooier dan de oude (er stond achter het nieuwe model een oud model dat te koop was, er is echt geen kat naar gaan kijken)...

wat me wel enorm tegenviel was de gebruikte materialen.

Ik zal mezelf verklaren:

De zijvakken van de deuren zijn gemaakt van: harde plastiek...
                                De onderkant van het dashboard (pasagierskant) is gemaakt van: harde plastiek...
                                Naast de zetels achteraan ( van boven) is er gebruik gemaakt van: harde plastiek...

waar je normaal gezien een zachter materiaal hebt, dat je lichtjes kan indrukken...

daarnaast vond ik de zetels achteraan nogal raar zitten...
                                het zitgedeelte is nogal laag en kort. Je benen kunnen niet echt rusten op die zetel en van buiten de auto lijkt het alsof je op de grond zit (je hoofd komt zo net boven de onderkant van het raam...).

voor de rest mooie wagen...

ben toch blij dat ik een F11 bestel...
                                Prijsverschil tussen de 2 is maar 2000 EUR. Ik zou ook voor een 5-reeks kiezen in dat geval.

Comment

• Heb hem deze avond mee naar huis om te testen. Rijdt goed en vlot met de nieuwe 8 traps automaat.
                                  Met dit weer wel damp op achteruitrijcamera zodat het niet erg duidelijk was, topview zat er ook op
                                  maar heeft geen meerwaarde om deze als optie te nemen, gewone PDC met geluid en tekening in kleur
                                  op scherm is meer dan voldoende.
                                  Sportzetels zaten er ook in en die zitten heel goed.
                                  De kleur was mineralsilber met beige lederen interieur, wel mooi en ruim, toch verkies ik zelf Spacegrau
                                  met zwart lederen interieur maar dit is persoonlijke smaak.
                                  X-line is ook mooi, het herhaalt het grijs van de dakrails.
                                  Comforttoegang en automatische kofferdeksel zitten er ook als optie op, maar beiden geen noodzaak.
                                  Navigatie professional is wel heel tof en overzichtelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Hij moet toch eerst een beetje ingereden zijn he

Tis een enorm verschil met de X3 van mijn mama ... Een 2006 2.0d 150pk manueel, prefacelift dus.
                                    Hoe verhoudt hij zich tot een 3.0d facelift? Ben eens benieuwd.

Comment

• Mijnen ouden X3 3.0d was er één van de eerste generatie met 204pk.
                                      Het verschil met de nieuwe X3 2.0d voel je, die brute kracht is weg, alles gaat gezapiger
                                      maar toch vlot.
                                      163 pk is goed maar veel over heb je wel niet, via chippen kan je de kloof alleen maar
                                      kleiner maken.

Comment

• Zelf 6% voorgesteld gekregen.
                                        Nog iemand info ivm kortingen ?

Mogen we iets verwachten van salonconditites of is de auto daarvoor te nieuw ?

Wat zijn gangbare kortingpercentages bij BMW voor niet-splinternieuwe modellen ?

Comment

• Kleuren

Zou leuk zijn als we via dit forum een lijstje kunnen bijhouden van welke kleur/binnenbekleding/uitrusting waar te zien is.

Weet er iemand een X3 staan met de std stoffen bekleding (Stof Ribbon Anthrazit) . Ook zou ik Havana of Rotbruin leder willen bekijken?

Comment

Working...
                                          X